بهترین چینش کلش رویال برای آرنای ۱۰ (کاپ +۳۰۰۰)

بهترین چینش کلش رویال

اگر کاپ های خود را در بازی کلش رویال (Clash Royale) به بیش از 3000 کاپ برسانید، وارد آرنای 10 می‌شوید که هوگ مانتین (Hog Mountain) نام دارد. در این آرنا شما نبردهای بسیار دشواری را سپری خواهید کرد و باید چینش کارت هایتان دقیق باشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

با عبور کردن تعداد کاپ هایتان از مرز 3000 در بازی کلش رویال وارد آرنای 10 یا همان هوگ مانتین (Hog Mountain) می‌شوید. در این آرنا بتل های دشوارتری بیش رویتان قرار می‌گیرند و شما باید سعی کنید با افزایش کاپ هایتان وارد آرنای 11 یا لجندری آرنا (Legendary Arena) شوید. برای کسب موفقیت در آرنای 10 کلش رویال، داشتن دک یا چینش کارت های مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000) بپردازیم. ضمنا با کلیک بر روی مقالات زیر می‌توانید به لیست بهترین چینش های کلش رویال برای سایر آرناهای دیگر کلش رویال هم دسترسی یابید. چنانچه در مورد هر یک از چینش یا دک های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک اول

دک نخستی که به عنوان بهترین چینش کلش رویال در آرنای 10 معرفی می‌کنیم، میانگین مصرف اکسیر 3.4 را به همراه دارد. کارت های موجود در این دک را در عکس زیر مشاهده می‌کنید. وظیفه هر یک از این کارت ها به شرح زیر است:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این دک نقش کارت های مخرب و دفاعی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت پکا (P.E.K.K.A): پکا در این چینش سرباز تنک و قدرتمند شماست که باید سعی کنید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید تا با اتک هایش به تاور دمیج سنگین وارد کند. فراموش نکنید که پکا می‌کند در دفاع بکار رفته و آغازگر یک ضد حمله باشد.
  • کارت ماینر (Miner): باید از ماینر برای غافلگیر کردن دشمن استفاده کنید. سعی کنید آن را به همراه کارت های دیگری مثل پکا (P.E.K.K.A) در این عرضه بکار ببرید.
  • کارت الکترو ویزارد (Electro Wizard): الکترو ویزارد در این دک بیشتر نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

  • کارت راهزن (Bandit): از کارت راهزن یا بندیت برای تقویت قوای هجومی خود و در برخی شرایط تقویت قوای دفاعی استفاده کنید.
  • کارت خفاش ها (Bats): از این کارت می‌توانید هم در دفاع وهم در حمله استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای بکارگیری مفید این کارت در حملات باید حتما از هدف واقع شدن آن ها توسط تاور جلوگیری کنید. پس در شرایطی خفاش ها را به حمله اضافه کنید که تاور دیگری اتک دادن به یک سرباز تنک دیگرتان است.
  • کارت زپ (Zap): زپ می‌تواند نقش یک کارت دفاع موثر را ایفاء کند. ضمنا از زپ می‌توانید برای پشتیبانی از کارت های تنک خود همچنین آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت سم (Poison): از اسپل پویزن می‌توانید در دفاع و حمله استفاده کنید. این کارت می‌توانید دمیج مستقیمی به تاور ها و ساختمان های دشمن هم وارد کند.

بنابراین چینش کارت های بالا کاندیدای نخست کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 محسوب می‌شود. نظر شما در مورد این چینش یا دک چگونه است؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک دوم

دومین عرشه ای که در لیست بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 قرار گرفته، از کارت هایی با میانگین اکسیر مصرفی 4.3 بهره می‌برد. ضمن اینکه لیست هشت کارت موجود در این عرشه را مشاهده می‌کنید، وظیفه هر یک را در ادامه شرح می‌دهیم.

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت بالون (Balloon): بالون سربازی است که باید سعی کنید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. پس با کارت های مختلف و ساپورتیو موجود در دک از بالون حفاظت کنید.
  • کارت لاوا هوند (Lava Hound): لاوا هوند نقش سرباز تنک و هوایی شما را در این عرشه ایفاء می‌کند. سعی کنید زمانی که لاوا هوند تنک شده و تاور دشمن و سرباز هایش در حال اتک دادن به او هستند، بالون (Balloon) زا پیاده کنید تا بیشترین فرصت ممکن برای وارد کردن دمیج به تاور دشمن را داشته باشد.
  • کارت نایت ویچ (Night Witch): از نایت ویچ بیشتر به عنوان یک کارت دفاعی استفاده کنید، اما این می‌تواند در حملات هم استفاده شود.
  • کارت مگا مینیون (Mega Minion): مگا مینیون در این عرشه بیشتر یک کارت دفاعی است.
  • کارت الکسیر کالکتور (Elixir Collector): از آنجایی که میانگین مصرف اکسیر دک شما زیاد است، سعی کنید از هر فرصتی برای پیاده کردن الکسیر کالکتور و سرعت بخشیدن به روند بازیابی اکسیرهایتان استفاده کنید. فراموش نکنید که مصرف صحیح اکسیر رمز کسب موفقیت شما در بتل های کلش رویال (Clash Royale) خواهد بود.
  • کارت گوبلین گنگ (Goblin Gang): از کارت گوبلین گنگ می‌توانید در دفاع و حمله یا حتی به عنوان کارت پشتیبان استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی سامسونگ

  • کارت مینیون ها (Minions): از مینیون ها هم می‌توانید در دفاع و حمله استفاده کنید.
  • کارت پیکان ها (Arrows): این کارت بیشتر نقش یک کارت پشتیبان را در عرشه ایفاء می‌کند، اما از آن می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن مستقیم به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.

پس با دومین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این چینش یا دک چیست؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک سوم

میانگین مصرف اکسیر کارت ها دکی که به عنوان سومین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 معرفی می‌کنیم برابر با 3 اکسیر است. این عرشه اصطلاحا دک الکترو ویزارد بندیت نامیده شده است. کارت های موجود در این دک و وظیفه آن ها به شرح زیر خواهد بود:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت بتل رم (Battle Ram): بتل رم کارتی است که باید از آن در حملات خود و برای آسیب زدن به تاور های دشمن استفاده کنید.
  • کارت سم (Poison): از اسپل سم یا پویزن برای تقویت قوای دفاعی، حمایت از سربازهای هجومی یا حتی آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن استفاده کنید.
  • کارت راهزن (Bandit): بندیت سربازی است که می‌توانید از آن در حملات و دفاع استفاده کنید، اما نقش اصلی آن در این عرشه در تقویت قوای هجومی خلاصه می‌شود.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها سرباز های دفاعی عرشه هستند اما می‌توان از آن ها برای آسیب زدن به تاور های دشمن در حملات هم استفاده کرد.
  • کارت لوگ (The Log): لوگ مثل همیشه یکی از بهترین و کاربردی‌ترین کارت های عرشه است. از این کارت برای تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن به تاور های دشمن استفاده کنید.
  • کارت اسکلت ها (Skeleton): از این کارت فقط به عنوان یک کارت مخرب و دفاعی استفاده کنید. این کارت بیشتر برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی همچون پکا (P.E.K.K.A)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، والکری (Valkyrie) و غیره و خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) و غیره استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): اگر دشمن شما از سرباز های تنک و قدرتی استفاده کند، اینفرنو تاور برگ برنده شما می‌شود. از این تاور برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.
  • کارت الکترو ویزارد (Electro Wizard): از الکترو ویزارد می‌توانید هم در دفاع و هم در حمله استفاده کنید. اما هدف اصلی آن در این دک مربوط به تقویت قوای هجومی می‌شود. از الکترو ویزارد در کنار بتل رم (Battle Ram) و راهزن (Bandit) استفاده کنید تا دمیج خوبی به تاور دشمن وارد کنند.

پس با سومین عرشه برتر کلش رویال برای آرنای 10 آشنا شدید. نظر شما در مورد این عرشه و پتانسیل آن به منظور انتخاب به عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 چگونه است؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک چهارم

چهارمین عرشه مورد نظرمان از کارت هایی تشکیل شده که میانگین مصر اکسیر آن ها برابر با 3.8 است. این دک به واقع می‌توانید یکی از کاندیدهای اصلی کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 باشد. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر است:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی و حامی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت گولم (Golem): گوگلم سرباز تنک عرشه شماست که باید پایه گذار یک حمله و فشار باشد. سعی کنید با تمام قوای خود از گولم حمایت کنید و آن را به تاور دشمن برسانید. زمانی که تاور و تمام سرباز ها و تمرکز دشمن بر روی از بین بردن گولم معطوف شده، سایر نیرو هایتان می‌توانند به راحتی تاور و ساختمان های دشمن را نابود سازند.
  • کارت کنون (Cannon): از کارت کنون برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید، اما در برخی شرایط ین کارت می‌تواند یک پشتیبان خوب هم باشد.

بیشتر بخوانید:  نمایندگی گوشی اپل

  • کارت گوبلین گنگ (Goblin Gang): گوبلین گنگ کارتی است که در این عرشه می‌تواند با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. برای مثال می‌توانید از آن در پشت گولم و زمانی که تمام نیروهای دشمن درگیر اتک دادن به گولم هستند استفاده کنید تا خیلی راحت سرباز های دشمن را از سر راه بردارند و به تاور دمیج وارد کنند. از این کارت برای تقویت قوای دفاعی و همچنین پشتیبانی مستقیم از گولم هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال اسپلی است که باید از آن برای تقویت قوای دفاعی خود، حمایت از سرباز های تنک عرشه و آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن استفاده کنید. یکی از بهترین شرایطی که در این عرشه می‌توانید از فایربال استفاده کنید، مربوط به زمانی می‌شد که گولم به تاور دشمن رسیده و سربازهای دشمن در نزدیکی تاور تجمع کرده و در حال اتک دادن به گولم هستند. در این شرایط اسپل فایربال می‌تواند علاوه بر نابود کردن آن ها منجر به آسیب زدن به تاور دشمن هم شود.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): بی بی دراگون می‌تواند در دفاع مورد استفاده قرار گیرد، اما وظیفه اصلی آن در این عرشه مربوط به حمایت از گولم (Golem) می‌شود. پس این کارت را در پشت سر گولم پیاده کنید تا حامی و پشتیبانی آن باشد.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): این کارت نقش یک کارت مخرب و دفاعی را ایفا می‌کند. از اسکلت ها برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز های دشمن و خالی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) استفاده کنید.
  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو یا پیکان ها در این عرشه بیشتر در دفاع مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در شرایط خاص می‌توان از این اسپل برای پشتیبانی از گولم و آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن هم استفاده کرد.

بنابراین با چهارمین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این دک یا چینش چگونه است؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک پنجم

شاید تعجب کنید که یک دک با میانگین مصرف اکسیر 2.5 در لیست بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 قرار گرفته باشد! اما دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم دقیقا همین شرایط را دارد و می‌تواند شما را در بسیاری از بتل های آرنای 10 کلش رویال پیروز کند. کارت های موجود در این عرشه به شرح زیر هستند:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت بالون (Balloon): بالون اصلی ترین کارت هجومی شما در این عرشه است. پس باید سعی کنید به هر شکل ممکن که شده آن را به تاور دشمن برسانید. برای حمایت از بالون مجموعه‌ای از کارت های مختلف مثل آیس اسپریت (Ice Spirit)، زپ (Zap)، مینیون ها (Minions)، آیس گولم (Ice Golem) و ریج (Rage) در دسترس قرار دارند. استفاده ترکیبی از دو کارت بالون (Balloon) و ریج (Rage) یکی از بهترین استراتژی هایی است که در این عرشه می‌توانید بکار ببرید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A31

  • کارت آیس گولم (Ice Golem): آیس گولم می‌تواند در دفاع، حمله و پشتیبانی از سرباز های دیگر نقش داشته باشد.
  • کارت ریج (Rage): از اسپل ریج می‌توانید در حمله و دفاع استفاده کنید، اما اصلی ترین نقش آن در شرایطی نمایان می‌شود که آن را در کنار بالون (Balloon) مورد استفاده قرار دهید.
  • کارت آیس اسپریت (Ice Spirit): آیس اسپریت در این عرشه می‌تواند برای تقویت قوای دفاعی و همچنین پشتیبانی از سرباز های هجومی استفاده شود.
  • کارت اسکلت ها (Skeletons): این کارت یک کارت مخرب و دفاعی است. از کارت اسکلت ها برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز های دشمن و خنی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) استفاده کنید.
  • کارت زپ (Zap): زپ می‌تواند در دفاع و حمله برای حمایت از سرباز های خودی مورد استفاده قرار گیرد. از این اسپل می‌توانید برای خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) و آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): مینی پکا کارتی است که از آن می‌توانید برای دفاع در برابر سرباز های زمینی و با جان زیاد دشمن و همچنین تقویت قوای هجومی خود و آسیب زدن به تاور های دشمن استفاده کنید.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها سرباز هایی هستند که در این عرشه بیشتر نقش دفاعی دارند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها در حملات هم استفاده کرد.

بنابراین با پنجمین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این دک یا چینش با میانگین مصرف اکسیر 2.5 چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی iPhone 11

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک ششم

دک ششمی که به عنوان یکی دیگر از بهترین چینش های کلش رویال در آرنای 10 معرفی می‌کنیم، از کارت هایی با میانگین اکسیر 3.5 تشکیل شده است. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر خواهد بود:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک این عرشه است و باید از آن به عنوان سپر بلای سایر سرباز هایتان استفاده کنید و در عین حال سعی کنید از آن حمایت به عمل آورید تا به تاور دشمن برسد.
  • کارت بتل رم (Battle Ram): بتل رم کارت هجومی عرشه است و باید از آن در پشت سر جاینت (Giant) استفاده کنید تا بعد از وارد کردن دمیج به تاور، بربرین هایی که از آن آزاد می‌شوند آزادانه به تاور اتک دهند.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این عرشه بیشتر نقش کارت های دفاعی را بر عهده درند، اما می‌توان در شرایط خاص از آن ها برای تقویت قوای هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت جلاد (Executioner): کارت جلاد در این عرشه نقش یک کارت پشتیبان عالی را ایفاء می‌کند. از جلاد در پشت سر جاینت (Giant) و برای حمایت از آن استفاده کنید. این کارت برای تقویت قوای دفاعی هم بسیار موثر عمل می‌کند.
  • کارت لایتنینگ (Lightening): اسپل لایتنینگ را می‌توانید در حملات و دفاع مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید تا حد امکان به گونه‌ای از این اسپل استفاده کنید که علاوه بر سرباز های دشمن به تاور او هم دمیج وارد شود.
  • کارت آیس گولم (Ice Golem): از آیس گولم برای تقویت قوای دفاعی و پشتیبانی از جاینت استفاده کنید.
  • کارت کنون (Cannon): کنون کارتی است که با استفاده از آن می‌توانید قوای دفاعی خود را تقویت کنید. همچنین این کارت می‌تواند منجر به منحرف شدن مسیر حرکت سرباز هایی مثل هوگ رایدر (Hog Rider) دشمن، بالون (Balloon) دشمن و غیره هم شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض دوربین آیفون X

  • کارت لوگ (The Log): از کار لوگ با 3 هدف مختلف می‌توانید استفاده کنید. تقویت قوای دفاعی، حمایت از سرباز های خودی و آسیب زدن مستقیم به ساختمان و تاور های دشمن سه هدفی هستند که کارت لوگ می‌تواند برایتان به همراه داشته باشد.

پس با کاندید بعدی انتخاب به عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این عرشه یا چینش چگونه است؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک هفتم

عرشه‌ای که به عنوان هفتمین عرشه برتر کلش رویال در آرنای 10 معرفی می‌کنیم از کارت هایی تشکیل شده که میانگین مصرف اکسیر آن ها برابر با 3.5 است. کارت های موجود در این عرشه به شرح زیر هستند:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت هوگ رایدر (Hog Rider): هوگ رایدر کارتی است که باید از آن حمایت کنید تا به تاور های دشمن دمیج بیشتری وارد کند. استفاده از اسپل هیل (Heal) به همراه هوگ رایدر و همچنین بکارگیری کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) به همراه آن استراتژی های مفیدی در این دک هستند.
  • کارت هیل (Heal): از اسپل هیل برای خون دادن به سرباز های هجومی یا حتی دفاعی خود استفاده کنید.
  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): این کارت باید در شرایطی استفاده شود که دشمن غافلگیر گردد و نتواند گوبلین های خارج شده از بشکه را نابود سازد. استفاده از این کارت در کنار هوگ رایدر (Hog Rider) و اسپل هیل (Heal) یک استراتژی مناسب است.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. همچنین اگر با هر ترفندی بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به آن وارد می‌کنند.
  • کارت زپ (Zap): اسپل زپ می‌تواند برای حمایت از سایر کارت های هجومی عرشه، افزایش قوای دفاعی و آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن مورد استفاده قرار گیرد. ضمنا از این کارت می‌توانید برای خنثی کردن شارژ سرباز هایی همچون پرنس (Prince) هم استفاده کنید.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز های تنک با جان زیاد دشمن استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار می‌تواند در این عرشه با توجه به شرایط نقش یک کارت دفاعی و هجومی را ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S10 پلاس

  • کارت فایربال (Fireball): فایربال اسپلی است که می‌توانید از آن برای آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن، تقویت قوای دفاعی و حتی پشتیبانی از سربازهای خودی استفاده کنید. یکی از بهترین شرایط بکارگیری اسپل فایربال مربوط به شرایطی می‌شود که سرباز های دشمن در نزدیکی تاور قرار دارند. در این شرایط فایربال هم به تاور دشمن دمیج وارد می‌کند و هم به سربازهای موجود در اطراف آن دمیج وارد خواهد کرد.

بنابراین با هفتمین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در رابطه با این دک یا عرشه چگونه است؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک هشتم

نوبت به هشتمین دک برتر کلش رویال در آرنای 10 می‌رسد. دکی که به عنوان هشتمین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 خدمتتان معرفی می‌کنیم از کارت هایی با میانگین اکسیر مصرفی 3.5 تشکیل شده است. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر خواهد بود:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت ایکس بو (X-Bow): ایکس بو کارتی است که در این عرشه باید به درستی از آن استفاده و حمایت کنید. این کارت اصلی ترین کارت دک شماست. در صورت حمایت و استفاده صحیح از این کارت، ایکس بو برای دشمن به یک کابوس تبدیل می‌شود. از کارت ایکس بود در شرایط خاص می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده به عمل آورید. همیشه سعی کنید برای حمایت از ایکس بود اجازه ندهید که سرباز های دشمن به آن نزدیک شوند.
  • کارت مگا مینیون (Mega Minion): مگا مینیون کارتی است که در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند.
  • کارت جلاد (Executioner): جلاد یک کارت عالی برای تقویت قوای دفاعی و پشتیبانی از کارت هایی همچون ایکس بو (X-Bow) محسوب می‌شود.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها بیشتر نقش سرباز های دفاعی را در این عرشه بر عهده دارند اما در شرایط خاص می‌توان از آن ها برای حمایت از ایکس بود و شرکت در حمله هم استفاده کرد.
  • کارت آیس گولم (Ice Golem): آیس گولم کارتی است که می‌تواند در دفاع و به منظور پشتیبانی از ایکس بو مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): اینفرنو تاور نقش یک کارت دفاعی قدرتمند برای از بین بردن سرباز های تنک و با جان زیاد دشمن را ایفاء می‌کند.

بیشتر بخوانید:  هزینه تعویض گلس آیفون

  • کارت لوگ (The Log): لوگ یک کارت عالی برای حمایت از ایکس بو است. علاوه بر این در شرایط دیگر می‌توانید از کارت لوگ برای تقویت قوای دفاعی و حتی آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال اسپلی است که می‌توانید از آن برای تقویت قوای دفاعی و از بین بردن سرباز های دشمن، حمایت از ایکس بود و حتی آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن استفاده به عمل آورید.

به نظر شما آیا این عرشه پتانسیل لازم به منظور انتخاب به عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 را دارد؟

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک نهم

اگر از کارت آینه که مصرف اکسیر آن وابسته به کارت های دیگر است صرف نظر کنیم، 7 کارت دیگر این عرشه میانگین مصرف اکسیر 3.4 را ارائه می‌کنند. از نظر ما این عرشه هم پتانسیل لازم به منظور انتخاب به عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 و کاپ بالای 3000 را دارد. کارت هایی که در این دک به کار رفته‌اند شامل موارد زیر می‌شوند:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): بشکه گوبلین ها کارتی است که باید سعی کنید هر بار بیشترین دمیج ممکن را با استفاده از آن به تاور دشمن وارد نمایید. پس همیشه در شرایطی است این کارت استفاده کنید که دشمن اسپل و کارتی برای مقابله با آن ندارد.
  • کارت آینه (Mirror): از آینه می‌توانید برای بکارگیری مجدد از کارت های عرشه استفاده کنید. بکارگیری این کارت برای استفاده مجدد از کارت بشکه گوبلین ها (Goblins Barrel) و بولر (Bowler) یکی از اصلی ترین استراتژی هایی است که در دک مورد نظر پاسخگویی خوبی دارد.
  • کارت بولر (Bowler): از بولر می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی خود و همچنین آسیب زدن به تاور های دشمن در حمله استفاده کنید. آینه کردن بولر (Bowler) یکی از استراتژی های مفیدی است که می‌توانید در این دک بکار ببرید.
  • کارت پرنسس (Princess): پرنسس می‌تواند هم در حملات و هم در دفاع نقش بسیار مهمی ایفاء کند.
  • کارت زپ (Zap): از اسپل زپ می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی، پشتیبانی از سرباز های خودی و آسیب زدن مستقیم به تاور دشمن استفاده کنید. ضمنا این کارت قابلیت خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس را هم دارد.
  • کارت اینفرنو تاور (Inferno Tower): اگر دشمن شما از سرباز های تنک و قدرتمند استفاده می‌کند، اینفرنو تاور برگ برنده شما خواهد بود و با استفاده از آن می‌توانید سرباز های نام برده شده را نابود سازید.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): ارتش اسکلت ها بیشتر در دفاع مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما اگر بتوانید این ارتش را به تاور دشمن برسانید به شدت موثر واقع شده و به تاور دمیج سنگینی وارد می‌کنند.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این عرشه می‌تواند برای تقویت قوای دفاعی، آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن و حتی حمایت از سرباز های خودی مورد استفاده قرار گیرد. همیشه سعی کنید در فرصت هایی از فایربال استفاده کنید که علاوه بر آسیب زدن به سرباز های دشمن به تاور او هم آسیب وارد شود.

نظر شما در مورد این عرشه چیست؟ آیا این دک پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 را دارد؟

بیشتر بخوانید:  تعمیرات ال سی دی موبایل

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10: دک دهم

اما نوبت به آخرین دک مورد نظرمان می‌رسد. این دک از کارت هایی با میانگین اکسیر مصرفی 3.8 تشکیل شده است. اگر از کارت های این عرشه به درستی استفاده کنید، بدون تردید می‌تواند کاندید جدی برای کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 باشد. کارت های موجود در این دک به شرح زیر هستند:

بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000)

  • کارت جاینت (Giant): جاینت کارت تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سربازهایتان شود. اما در عین حال باید سعی کنید از جاینت حمایت کنید و آن را به تاور دشمن برسانید.
  • کارت پرنس (Prince): پرنس اصلی ترین سرباز هجومی این عرشه است که باید به بهترین شکل ممکن از آن حمایت شود تا به تاور دشمن برسد.
  • کارت جلاد (Executioner): جلاد یک کارت پشتیبان بسیار قدرتمند است و می‌توانید از آن برای حمایت از جاینت (Giant) یا پرنس (Prince) استفاده کنید. جلاد همچنین برای تقویت قوای دفاعی هم بسیار خوب عمل می‌کند.
  • کارت کوره (Furnace): کوره می‌تواند یک حامی تدریجی برای پرنس و جاینت باشد و پیشروی آن ها را به شکل بهتری مقدور سازد. سعی کنید همیشه حداقل یک کوره در لاینی که قصد دارید فشار بیشتری در آن اعمال نمایید داشته باشید.
  • کارت لایتنینگ (Lightening): از اسپل لایتنینگ برای تقویت قوای دفاعی و هجومی خود استفاده کنید و سعی کنید به گونه‌ای از آن استفاده نمایید که به تاور دشمن هم آسیب برند.
  • کارت مگا مینیون (Mega Minion): مگا مینیون کارتی است که باید از آن برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.
  • کارت زپ (Zap): زپ می‌تواند برای حمایت از سرباز های خودی، آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن، خنثی کردن شارژ سرباز های دشمن و تقویت قوای دفاعی مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت لوگ (The Log): از اسپل لوگ به منظور حمایت از سرباز های خودی مثل جیانت (Giant) و پرنس (Prince) استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آن برای آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده نمایید.
  • پس با دهمین کاندید کسب عنوان بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 هم آشنا شدید. نظر شما در مورد این چینش یا دک چیست؟

بیشتر بخوانید:  تعویض گلس گوشی اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 10 مورد از بهترین چینش کلش رویال برای آرنای 10 (کاپ +3000) پرداختیم. چنانچه در مورد هر یک از چینش یا دک های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قطعات گوشی سامسونگ Note 10 Plus

قطعات iPhone 11 Pro Max 

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (6)

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Ehsan
Ehsan
2 سال گذشته

سلام … دک هوگ سایکل دک خیلی عالی ای هست… من خودم رهبر هستم … اسم کلنم Tigers هست … حدود ۴۰۰ تا جام داریم .. پلیر های خوبی هم توی کلن داریم.. همه کاپشون ۶۰۰۰ هست … آرم قبیله هم اسکلت هم که پشتش قهوه ایه .. حتما بیاید ولی کاپتون بالا باشه پلیر خوب میخوایم هر هفته هم اول شدیم.. اعضا حدود ۴۰ نفر … اسم رهبر : Ehsan.2010

Sina Ebrahimi
Sina Ebrahimi
3 سال گذشته

داداش من ارنا ۱۲ هستم چرا ۱۱ و ۱۲ ندارید بزارید روش بدست اوردن این همه لجندری رو بگین
چرا تو هر دک ۱ لجندری کزاشتین اخه ما اگه این همه لجندری داشتیم نمیومدیم تو اینترنت بگردیم که 👎👎👎👎👎👎

محمد شمشادی
محمد شمشادی
3 سال گذشته
پاسخ به  Sina Ebrahimi

دقیقا

علی
علی
3 سال گذشته
پاسخ به  Sina Ebrahimi

دقیقا راست می گی سینا ،👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

MOHAMMAD
MOHAMMAD
2 سال گذشته
پاسخ به  Sina Ebrahimi

خوب اگه لجندری نداری نیاز نیست بیای این دک ها رو نگا کنی

ستون
ستون
1 سال گذشته
پاسخ به  Sina Ebrahimi

آره واقعا راست میگی