مهم ترین نکات برای دفاع از Builder Base کلش اف کلنز

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

برای پیروزی در نبردهای بیلدر بیس (Builder Base) کلش اف کلنز، کیفیت دفاع و چینش ساختمان های شما اصلی‌ترین عامل موثر محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم به مهم ترین نکات موجود برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

پیش از این در مقاله “قوانین تعیین برنده اتک در Builder Base کلش اف کلنز (Clash of Clans)” در مورد قوانین تعیین برنده در نبردها یا بهتر بگوییم دوئل های Builder Base بازی کلش اف کلنز صحبت کرده بودیم. تعیین برنده در دوئل های Builder Base با میزان خرابی که هر یک از گیمر ها در بیس طرف مقابل ایجاد می‌کنند، ارتباط مستقیم دارد. پس باید سعی کنید مپ خود را به گونه‌ای طراحی نمایید که دشمن قادر به از بین بردن ساختمان های شما نباشد.

با توجه به این مسئله کاملا مشخص است که نوع چینش ساختمان ها، دیوار ها و تله های شما در Builder Base (بیلدر بیس) نقش بسیار موثر و مستقیمی بر روی شانس موفقیت در نبرد خواهند داشت. پس اگر به دنبال موفقیت در نبرد های بیلدر بیس کلش اف کلنز هستید، باید در قدم اول چینش ساختمان های خود را اصولی انجام داده و بستر مناسب برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) را فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در این مقاله قصد داریم به مهم ترین نکات موجود برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clan) اشاره داشته باشیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

تا حد امکان بیلدر هال (Builder Hall) را در مرکز قرار دهید!

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) بازی کلش اف کلنز باید به آن توجه کنید مربوط به محل قرارگیری ساختمان بیلدر هال (Builder Hall) می‌شود. در نبرد های بیلدر بیس (Builder Base) به محض اینکه دشمن بتواند بیلدر هال شما را نابود کنید، یک ستاره دریافت خواهد کرد. بنابراین طبیعی است که اغلب گیمر ها در اتک هایشان برنامه ویژه‌ای برای از بین بردن بیلدر هال و کسب آن ستاره شیرین خواهند داشت. تعیین برنده دوئل Builder Base هم با توجه به تعداد ستاره های کسب شده تعیین می‌شود.

بنابراین مهم ترین ساختمانی که در Builder Base شما وجود دارد، بیلدر هال است و شما باید برای دفاع از آن برنامه ویژه‌ای داشته باشید. یکی از موثرترین روش هایی که برای دفاع از بیلدر هال وجود دارد، مربوط به قرار دادن آن در وسط مپ می‌شود. به این صورت نیرو های دشمن برای دسترسی به بیلدر هال باید از موانع زیادی عبور کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

کاملا مشخص است که اگر بیلدر هال (Builder Hall) را در گوشه‌ای از مپ قرار دهید، آرچر های دشمن می‌توانند مانند عکس فوق به راحتی و ظرف مدت زمان چند ثانیه آن را نابود کنند. در این شرایط دشمن شما سریعا یک ستاره کسب می‌کند و با همان ستاره می‌تواند برنده دوئل شود. پس هیچوقت بیلدر هال را در گوشه و کنار مپ خود قرار ندهید که ورد هدف مستقیم آرچر ها یا سایر نیرو های دور زن دشمن قرار بگیرند.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

همیشه دقت داشته باشید که مابین بیلدر هال که در مرکز مپ قرار داده شده و دیوارهایتان 2 تایل یا مربع فاصله وجود داشته باشد. این امر سبب می‌شود که آرچر ها نتوانند از پشت دیوار به بیلدر هال اتک دهند. اگر به اندازه کافی دیوار ندارید که کاملا بیلدر هال (Builder Hall) خود را محاصره کنید، باید از دیگر ساختمان هایتان استفاده کرده و آن‌ها را قربانی نمایید. در این شرایط مانند عکس زیر، با استفاده از دیگر ساختمان هایتان، فاصله مجاز مابین بیلدر هال و محلی که سرباز های دشمن قابل پیاده سازی هستند را ایجاد کنید.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ تهران

تا حد امکان دیوارها را ببندید و غیر قابل نفوذ کنید!

بستن دیوار ها هم از دیگر نکات بسیار مهم موجود برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز محسوب می‌شود. دیوار ها می‌توانند کاملا مسیر حرکت پیاده نظام های دشمن را تغییر دهند. اگر در بیرون دیوارهای شما که بسته شده‌اند، ساختمان های فرعی وجود داشته باشد و دشمن پیاده نظام هایش را در پشت دیوار پیاده کند، آن‌ها به طور اتوماتیک به سمت ساختمان های بیرون دیوار متفرق می‌‌شوند و این مسئله می‌تواند منجر به امنیت تجمع ساختمان های درون دیوار شود.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

در برخی شرایط می‌توانید در قسمتی از دیوار هایتان راه نفوذی قرار دهید و آن قسمت را با تله های خود مزین کنید. به این صورت پیاده نظام های دشمن به طور مستقیم به سمت تله های شما حمله ور می‌شوند. حتی تعبیه ساختمان های دفاعی همچون سنگ شکن (Crusher) هم در این قسمت ها می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد، چرا که پیاده نظام های دشمن به محض عبور از روزنه مورد نظر توسط کراشر یا سنگ شکن نابود می‌شوند. البته در این روش باید دقت شود که آرچر ها نتوانند از فاصله دور به کراشر ضربه بزنند.

از ساختمان های دفاعی خود دفاع کنید!

مسئله بعدی که حتما باید برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز در نظر بگیرید، مربوط به دفاع کردن از ساختمان های دفاعی می‌شود! پس بعد از ساختمان بیلدر هال (Builder Hall)، سازه های دفاعی شما در اولویت محافظت هستند. اگر نیرو های دشمن بتوانند ساختمان های دفاعی شما را نابود کنند، دیگر مشکلی برای از بین بردن کل ساختمان های دیگر موجود در مپ نخواهند داشت و فقط مسئله زمان برای از بین بردن آن‌ها مطرح می‌شود.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

بنابراین هیچوقت ساختمان های دفاعی خود نظیر کنون یا آرچر تاور را در مکانی قرار ندهید که نیرو های دشمن به محض پیاده سازی بتوانند به آن‌ها اتک دهند. سعی کنید این ساختمان ها را در اطراف بیلدر هال و داخل دیوار هایتان تعبیه کنید و چینش آن ها را به گونه‌ای تنظیم کنید که بیشترین محدوده را تحت پوش قرار دهند. دقت کنید که حتی اگر ساختمان های دفاعی خود را در داخل دیوار ها تعبیه کردید، باید فاصله 2 تایل یا مربع را تا مکان مجاز برای پیاده کردن نیروهای دشمن در جلوی آن ها حفظ کنید، در غیر این صورت آرچرهای دشمن می‌توانند آن ها را از بین ببرند. برای ایجاد این فاصله می‌توانید مانند عکس فوق از دیگر ساختمان های نه چندان حائز اهمیت خود استفاده کنید.

از تله ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید!

تله ها هم در نبرد های بیلدر بیس (Builder Base) اهمیت بسیار زیادی دارند. چینش مناسب آن ها و درگیر شدن نیرو های دشمن در تله هایتان می‌تواند موفقیت شما در دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز و کسب پیروزی در نبرد های آن را تضمین کند. بنابراین در انتخاب محل مناسب بکارگیری تله ها کاملا دقیق عمل کنید.

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

می‌توانید از تله های ترکیبی هم برای از بین بردن نیروی های دشمن استفاده کنید. برای مثال می‌توانید تله پوش (Push Trap) را به گونه‌ای تنظیم کنید که نیرو های دشمن را دقیقا بر روی تله های دیگری همچون مین، تله فنری یا حتی بر روی سنگ شکن (Crusher) پرتاب کند. به این صورت ناگهان تعداد زیادی از نیرو های دشمن را از بین خواهید برد.

برای چینش مناسب تله ها حتما بعد از هر نبرد ریپلی بازی را مشاهده کنید و ببینید که کدام نیرو های دشمن در کدام تله هایتان گرفتار شده‌اند. اگر متوجه شدید که تله ای مورد استفاده قرار نگرفته و مکان آن چندان جالب نیست، سریعا موقعیت آن را تغییر دهید و سعی کنید که کارایی لازم را از آن دریافت کنید. فراموش نکنید که تله ها نقش بسیار موثری در دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز دارند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو مکس

ساختمان های با خون بیشتر را قربانی کنید!

در بخش های قبل اشاره کردیم که برای ایجاد فاصله مابین دیوار ها یا بیلدر هال (Builder Hall) و محل مجاز برای پیاده کردن نیرو های دشمن، می‌توانید از ساختمان های دیگرتان استفاده کنید. به نوعی شما در این نوع استراتژی، سایر ساختمان هایتان را قربانی می‌کنید تا دسترسی سرباز های دشمن به بیلدر هال و سایر ساختمان های دفاعی را ناممکن کنید.

در این شرایط مادامی که سرباز های دشمن در حالت اتک دادن به ساختمان های اطراف بیس هستند، ساختمان های دفاعی شما می‌توانند به آن‌ها اتک داده و این سرباز ها را از بین ببرند. بنابراین هرچه سرباز های دشمن بیشتر درگیر از بین بردن ساختمان های اطراف باشند، ساختمان های دفاعی شما زمان بیشتری برای اتک دادن به آن‌ها خواهند داشت! پس سعی کنید به جای ساختمان های کم خون (Hitpoints)، ساختمان هایی را در اطراف بیس قرار دهید که خون یا Hitpoint زیادی دارند. به این صورت نیرو های دشمن زمان بیشتری را برای صرف از بین بردن آن‌ها خواهند کرد و ساختمان دفاعی شما هم زمان بیشتری برای از بین بردن آن‌ها و دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) خواهند داشت.

 

دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز

با این سبک از چینش همچنین سرعت از بین بردن تعداد ساختمان های بیس شما توسط نیرو های دشمن هم کاهش پیدا می‌کند و به طور خودکار درصد خرابی اعمالی دشمن بر روی بیلدر بیس (Builder Base) شما هم کم می‌شود. پس این مسئله را هم برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clah of Clans) در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  تعویض ال سی دی موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به مهم ترین نکات موجود برای دفاع از Builder Base (بیلدر بیس) کلش اف کلنز (Clash of Clans0 اشاره کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین پشت آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی A51

تعمیرات موبایل

منبع allclash

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments