حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور

اجرای بازی کلش اف کلنز به صورت آفلاین

بسیاری از کاربران برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از گوگل پلی استور با مشکل مواجه می‌شوند و ارور Your device isn’t compatible with this version را مشاهده می‌نمایند. در این مقاله قصد داریم که به آموزش حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store)

برخی از کاربران اشاره می‌کنند که برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از گوگل پلی استور یا همان Google Play Store با مشکل مواجه هستند و گوگل پلی به آن ها اجازه دانلود این بازی را نمی‌دهد! در این شرایط آن ها ارور Your device isn’t compatible with this version از سوی گوگل پلی دریافت می‌کنند!

بیشتر بخوانید: تعمیرات حرفه ای موبایل

حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

خوشبختانه برای رفع این مشکل راه حل هایی وجود دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

راه حل اول: از کافه بازار استفاده کنید!

اولین پیشنهاد ما برای دور زدن مشکل مذکور این است که از کافه بازار برای دانلود بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) استفاده کنید. به این صورت مشکل شما قطعا رفع می‌شود و به راحتی می‌توانید از انجام بازی کلش در دستگاه خود لذت ببرید.

راه حل دوم: گوگل پلی استور را آپدیت کنید!

در برخی شرایط ممکن است آپدیت یا به روز نبودن گوگل پلی استور (Google Play Store) منجر به نمایش ارور Your device isn’t compatible with this version برای اپلیکیشن ها و بازی های مختلف شود. پس اگر تمایل ندارید که کلش اف کلنز را از کافه بازار دانلود کنید، حتما دقت داشته باشید که گوگل پلی شما آپدیت باشد.

حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

راه حل سوم: از ابزارهای تغییر IP و گریز از تحریم استفاده کنید!

گوگل پلی استور ممکن است به دلیل IP شما امکان دانلود اپلیکیشن ها مختلف از این منبع را در اختیارتان قرار ندهد. بنابراین یکی از روش های کارآمدی که با استفاده از آن می‌توانید مشکل مذکور را حل کنید، مربوط به بکارگیری ابزارهای تغییر IP و گریز از تحریم محسوب می‌شود. به احتمال زیاد با تغییر دادن IP خود دیگر ارور Your device isn’t compatible with this version را مشاهده نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی گوشی سامسونگ تعمیرات

تعمیرات سامسونگ

راه حل چهارم: Google Play Services را آپدیت کنید!

حتما سعی داشته باشید که همواره Google Play Services یا سرویس های گوگل پلی را آپدیت نمایید. به روز نبودن این مورد هم می‌‌تواند منجر به بروز مشکلات مشابه و ارور مذکور شود. برای بررسی آپدیت بودن یا نبودن Google Play Services و به روز رسانی آن (در صورت نیاز) می‌توانید از برنامه هایی همچون Play Services Info استفاده کنید.

حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

راه حل پنجم: حذف حافظه کش گوگل پلی استور و گوگل پلی سرویس

اگر راه حل های فوق بازده مناسب را نداشتند و همچنان با مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) مواجه بودید، باید نسبت به پاک سازی حافظه کش گوگل استور و گوگل سرویسز وارد عمل شوید. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • به بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود بروید.
  • گزینه Applications یا Apps را انتخاب کنید.
  • به تب یا سربرگ All بروید.
  • برنامه Google Play Store را در لیست بیاید و انتخاب کنید.
  • بر روی گزینه Force Stop کلیک نمایید.
  • گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.
  • گزینه Ok را انتخاب کنید.
  • حال باز هم به تب All و لیست موجود بروید.
  • این بار گزینه Google Play Services را انتخاب کنید.
  • در صورت امکان گزینه Force Stop را لمس نمایید.
  • گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.
  • گزینه Ok را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30

حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی

تعمیرات سامسونگ

راه حل ششم: فایل APK کلش را دانلود به گوشی منتقل کنید!

راه حل آخری که می‌توانید با استفاده از آن مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) را دور بزنید، مربوط به دانلود فایل apk بازی کلش اف کلنز از منابع دیگر و. انتقال آن به دستگاه اندرویدی و نصب می‌شود. دقت داشته باشید که برای انجام این کار حتما باید گزینه Unknown Sources در دستگاهتان فعال باشد.

آموزش ویدئویی حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعمیر یا تعویض ال سی دی A50 سامسونگ – A505

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش روش هایی پرداختیم که با استفاده از آن ها قادر به حل مشکل دانلود کلش اف کلنز از گوگل پلی استور (Google Play Store) و دور زدن ارور Your device isn’t compatible with this version خواهید بود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات سامسونگ S6 edge

قیمت ال سی دی Samsung A60

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (19)

guest
19 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عباس پارسا
عباس پارسا
2 سال گذشته

من میخوام به سوپر سل بروم وارد که میشم کدورود میخواد که نمیاد

سپاهی هادی
سپاهی هادی
2 سال گذشته

سه روز هر کاری میکنم بروز نمیشه از گوگل از بازار مشکل کجاست

سپاهی هادی
سپاهی هادی
2 سال گذشته

چرا بروز رسانی نمیشه

سپاهی
سپاهی
2 سال گذشته

کلش بروز کردم دوباره بالا نمیاد دوروزه میگه در کشور دست رس نیست مشکل کجاست

سپاهی
سپاهی
2 سال گذشته

هادی