ورود به اینستا و آموزش رفع مشکل لاگین اینستا

رفع مشکلات رایج لاگین یا ورود به اینستاگرام

برای مشکل ورود به اینستا و یا لاگین اینستا گزارش‌های متعددی را در این رابطه کاربران اینستاگرام ارائه می‌ کنند. مشکلات این چنینی می‌توانند مربوط به فراموش کردن رمز عبور، فراموش کردن نام کاربری و… باشد. در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکلات لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد مشکلات کاربران در حین ورود به اینستا یا لاگین اینستا

این احتمال وجود دارد که در برخی شرایط شما به منظور ورود به اکانت اینستاگرام خود دچار مشکلاتی شوید. مشکلات این چنینی به وفور برای کاربران اینستاگرام رخ می‌دهند و تیم موبایل کمک هم روز گزارش‌های زیادی در رابطه با وقوع مشکل در فرآیند لاگین اینستاگرام یا ورود به اینستاگرام از سوی کاربران دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

به طور کلی دلایل متعددی می‌توانند برای شما دردسرساز شده و منجر به جلوگیری از لاگین اینستا یا ورود به اینستا شوند. ما در این مقاله قصد داریم که شما عزیزان را در رابطه با این موضوع راهنمایی کنیم. به بیان دیگر در این مقاله به آموزش نحوه رفع مشکلات رایج اینستا لاگین یا ورود ب اینستا می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردیم چه کنیم؟

پیش از این در مقاله “آموزش ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن” به آموزش نحوه ثبت نام در اینستاگرام پرداختیم. هنگامی که در اینستاگرام ثبت نام کنید باید یک نام کاربری و رمز عبور برای اکانت خود تعیین نمایید و هر بار با استفاده از این دو اطلاعات وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. اما اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور اکانت اینستاگرامتان فراموش شد نگران نباشید ما در مقاله بازیابی رمز اینستاگرام به این موضوع پرداخته ایم!

ریست کردن رمز عبور اکانت اینستاگرام شما از طریق فیسبوک یا آدرس ایمیلی که برای اینستاگرام خود ثبت کرده‌اید امکانپذیر است. به منظور ریست کردن رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود د کنار عبارت Password یک گزینه با عنوان Forgot? وجود دارد. در قدم نخست به منظور بازیابی رمز عبور یا پسورد اکانت اینستاگرام خود باید بر روی این گزینه کلیک کنید.

سپس به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود از طریق ایمیل باید گزینه Username or Email را انتخاب کرده و سپس نام کاربری یا ایمیل ثبت شده برای اکانت اینستاگرام‌تان را وارد کنید. پس از وارد کردن ایمیل یا نام کاربری اکانتتان بر روی گزینه Send a Password Reset Email کلیک کنید تا لینک مربوط به تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام شما به آدرس ایمیلی داده شده ارسال شود.

اما همانطور که پیش از این اشاره داشتیم به منظور بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان می‌توانید از فیسبوک هم استفاده کنید. بدین منظور بر روی گزینه Reset using Facebook کلیک کنید. احتمالا در این مرحله از شما درخواست می‌شود تا وارد حساب کاربری فیسبوک خود شوید. سپس قادر خواهید بود که یک رمز عبور جدید را برای اکانت اینستاگرام‌تان تعیین کنید. دقت داشته باشید که این عمل در شرایطی امکانپذیر است که اکانت اینستاگرام و فیسبوک شما با یکدیگر در تعامل باشند. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعامل و همگام‌سازی اکانت اینستاگرام با اکانت فیسبوک مقاله “همه چیز در مورد اینستاگرام  :تعامل آن با شبکه‌های اجتماعی دیگر” را مطالعه کنید.

اگر پس از انجام مراحل فوق، ایمیل مربوط به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام را دریافت نکردیم چه کنیم؟

اگر پس از انجام مراحل فوق به پوشه اینباکس (Inbox) ایمیل خود مراجعه کردید اما هیچ ایمیلی مبنی بر تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود دریافت نکرده بودید باید به مواردی که در ادامه شرح می‌دهیم دقت داشته باشید. در قدم اول به پوشه اسپم (Spam) ایمیل خود مراجعه کنید. این احتمال وجود دارد که ایمیل اینستاگرام به این پوشه منتقل شده باشد. اگر ایمیل مربوط به تغییر و تعیین رمز عبور جدید برای اکانت اینستاگرام‌تان در بخش اسپم وجود نداشت، به احتمال زیاد در حین وارد کردن ایمیل خود اشتباه تایپی مرتکب شده‌اید. بنابراین بار دیگر مراحل مربوط به بخش پیشین را طی کنید و این بار در وارد کردن جزئیات آدرس ایمیل خود دقت کافی داشته باشید. همچنین می‌توانید از روش بازیابی رمز عبور از طریق اکانت فیسبوک هم استفاده کنید.

اگر ایمیل بازیابی رمز عبور برای اکانت مورد نظرمان دریافت نشد چه کنیم؟

اگر نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام‌تان اقدام کردید و ایمیل بازیابی رمز عبور با جزئیات یک اکانت دیگر برای شما ارسال شد، به احتمال زیاد آن اکانت هم از طریق آدرس ایمیل شما در اینستاگرام ثبت شده است. در این شرایط اگر آدرس ایمیلی دیگری را به اکانت خود نسبت داده بودید، از آن به منظور بازیابی رمز عبورتان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از طریق اکانت فیسبوک خود و به شیوه‌ای که در سوال اول به آن پاسخ داده شد نسبت به تغییر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید. در شرایطی که قادر به استفاده از هیچ یک از موارد ذکر شده نیستید باید با بخش پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. به منظور راهنمایی بیشتر در رابطه با این موضوع می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

ایمیل بازیابی رمز عبور را از اینستاگرام دریافت کرده‌ام اما نمی‌توانم با استفاده از آن رمز عبور اکانت خود را تغییر دهم!

ایمیل‌های بازیابی رمز عبوری که از سوی اینستاگرام ارسال می‌شوند دارای تاریخ انقضاء هستند. بنابراین به احتمال زیاد شما چندی پیش نسبت به تغییر یا بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام خود با استفاده از آدرس ایمیل مورد نظر اقدام کرده‌ بودید و حال که چند روز از این ماجرا می‌گذرد قصد دارید که با استفاده از ایمیل دریافت شده نسبت به تغییر رمز عبور اکانت خود اقدام کنید.

برای رفع این مشکل باید بار دیگر درخواست ارسال ایمیل بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام را ارسال کنید و با مراجعه سریع به اینباکس یا بخش اسپم ایمیل خود نسبت به تایید و استفاده از لینک ضمیمه شده اقدام کنید. بدین منظور مراحلی که در سوال اول این مقاله به آن‌ها اشاره شد را طی کنید.

در حین ورود به اینستا قادر به اتصال به سرورهای آن نیستم!

در برخی از شرایط ممکن است مادامی که به منظور لاگین اینستا یا ورود به اینستا تلاش می‌کنید با ارور یا پیغام خطای ” Sorry, we couldn’t connect to our login server. Please confirm you have an Internet connection and try again in a moment” مواجه شوید. در برخی از دستگاه‌های اندرویدی هم مشاهده شده که حتی بدون نمایش این ارور امکان اتصال به سرورهای اینستاگرام ارائه نمی‌شود.

در قدم اول به منظور رفع این مشکل از متصل بودن دستگاه به شبکه اینترنت اطمینان حاصل کنید. سپس قدرت و ثبات شبکه اینترنت مورد نظر را بررسی کنید. اگر شبکه‌ اینترنتی که به آن متصل هستید سرعت مناسبی نداشته باشد، ممکن است در حین انجام فرآیند اینستا لاگین یا ورود ب اینستا با مشکل اتصال به سرور مواجه شوید. اگر موارد فوق مشکلی نداشتند، سعی کنید که روتر یا مودم وای فای خود را ریستارت کنید. اگر از شبکه موبایل دیتا (Mobile Data) به منظور اتصال به اینترنت استفاده می‌کنید، بهتر است که سرویس شما از نوع 4G باشد، در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید.

اگر نام کاربری یا همان یوزرنیم اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردیم چه کنیم؟

تا پیش از این در مورد فراموش کردن رمز عبور یا همان پسورد اکانت اینستاگرام صحبت کردیم اما اگر بنا به هر دلیل یوزرنیم یا همان نام کاربری اکانت خود را فراموش کرده و رمز عبور آن را به خاطر داشته باشیم چطور؟ در این شرایط باید به منظور دستیابی به نام کاربری اکانت اینستاگرام خود مراحل زیر را طی کنید:

  • به صفحه لاگین اینستا یا ورود به اینستاگرام مراجعه کنید.
  • در کنار محل ورود رمز عبور، گزینه Forgot? را انتخاب کنید.
  • گزینه Username or Email را انتخاب کنید.
  • آدرس ایمیل خود را وارد کرده و گزینه Search را انتخاب کنید.
  • پس از مشاهده آدرس ایمیل خود کافیست که گزینه Send a Password Reset Email را انتخاب کنید. در این شرایط لینک مربوط به تغییر رمز عبور به همراه اطلاعات نام کاربری اکانت اینستاگرام‌تان برای شما ارسال می‌شود.

اگر بنا به هر دلیلی به آدرس ایمیل ثبت شده در اکانت اینستاگرام خود دسترسی نداشته باشیم چه کنیم؟

توصیه می‌کنیم که همواره به ایمیل ثبت شده در پروفایل اینستاگرام خود دقت کنید. هیچگاه ایمیلی که به آن دسترسی ندارید را در این بخش وارد نکنید. اگر رمز عبور یا نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنید و در سمت مقابل به آدرس ایمیل ثبت شده در اکانتتان هم دسترسی نداشته باشید، باید از طریق اکانت فیسبوک خود نسبت به تغییر رمز عبور اینستاگرام‌تان اقدام کنید. دقت داشته باشید که این امر هم تنها در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که اکانت اینستاگرام شما پیش از این با اکانت فیسبوک‌تان همگام‌سازی شده باشد.

حال تصور کنید که رمز عبور یا نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده باشید و اکانت شما به فیسبوک در تعامل نبوده و همچنین ایمیل ثبت شده در آن هم اکنون توسط شما قابل دسترس نیست! در این شرایط تنها یک راه حل پیش رویتان قرار می‌گیرد که راه حل سردسازی هم محسوب می‌شود. شما باید با پشتیبانی یا سرور ایمیل خود تماس حاصل کرده و از آن‌ها بخواهید تا تحت ضوابط و شرایط خاص دسترسی شما نسبت به آدرس ایمیل مورد نظر را مقدور کنند. کسب موفقیت در این زمینه کاملا به شانس شما بستگی دارد. در اغلب موارد اگر شرایطی این چنینی داشتید، باید با اکانت اینستاگرام خود خداحافظی کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی  

اگر اکانت اینستاگرام مسدود یا غیر فعال شود چه کنیم؟

مسدود یا غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام در شرایطی رخ می‌دهد که شما از قوانین و ضوابط این شبکه اجتماعی پیروی نکرده باشید. در این شرایط هنگامی که به منظور ورود به اکانت اینستا و لاگین اینستا یا ورود به اینستا تلاش می‌کنید با یک پیغام خطا مواجه خواهید شد که اشاره به مسدود یا غیر فعال شدن اکانت اینستاگرام‌تان دارد. در این شرایط اگر تصور می‌کنید که اشتباهی صورت گرفته می‌توانید اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کرده، رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کرده و مراحل مورد نیاز را طی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید. دقت داشته باشید که اگر اکانت اینستاگرام‌تان Delete زا به کلی حذف شده باشد هیچ راهی به منظور بازگرداندن آن نخواهید داشت.

جمع‌بندی

در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با مشکلات رایج اینستا لاگین یا ورود به اینستا خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. سوالاتی که در این مقاله به آن‌ها پاسخ داده شده از جمله اصلی‌ترین پرسش‌هایی هستند که توسط اغلب کاربران اینستاگرام مطرح می‌شوند. چنانچه در رابطه با هر کی از بخش‌ها و موارد شرح داده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت قاب و شاسی iPhone XS Max

قیمت ال سی دی سامسونگ J5 2016

قطعات گوشی Samsung J8

تعمیرات موبایل

منبع instagram

نظرات کاربران (157)

guest
157 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
al.h
al.h
1 سال گذشته

سلام من همه مشخصات حسابم را می دانم و بجز رمز عبور ..ورود دو مرحله هم متاسفانه فعال کردم ولی گزینه در بازنشانی گذرواژه رو اتنخاب می منم و کدی برای ایمیلم می آید و آنرا وارد می کنم و به مرحله دوم می روم و از طریق برنامه کد یک بار مصرف نیز این مرحله را هم انجام می دهد …فقط در قسمت آخر نوشته گذرواژه جدیدی بسازید ……ولی. هر گذرواژه ای می دهم ..این پیغام می آید…لطفا مانند قبل نباشد …در صورتیکه از ..گذرواژه جدید از طرق گوگل هم ..رمز می دهم ..ولی باز …همان پیغام می آید….ممنونم راهنمایی کنید ..در ضمن قبلا حسابم به فیسبوک وصل بوده ولی نمی دانم چرا الان قطع شده ….سئوال اگر نام خود را در فیسبوک تغییر دهیم احتمال دارد ارتباط آن با حساب اینستا قطع شود …ممنون

zahra
zahra
1 سال گذشته

سلام وقت بخیر.من دومین باره که لاگ اوت میکنم و دیگه اینستاگرامم بالا نمیاد و صفحه سیاه میشه😐قبلا ریست کردم درست سد.نمیسه که هربار ریست کنم لطفا راهنماییم کنید

نیمابامری
نیمابامری
1 سال گذشته

ولگان

نیمابامری
نیمابامری
1 سال گذشته

خوب

سید مهران باقری
سید مهران باقری
1 سال گذشته

با سلام من بدلایلی اینستام از دسترس خارج شد اما وقتی خواستم وارد بشم علاوه بر نام کاربری و پسوورد ازم کد لاگین شیش رقمی خواست و گفت به شماره تو فرستادم اما برام. صادر نکردن و حالا نمیدونم چکار کنم
چطور میتونم کد شیش رقمی لاگین رو دوباره بازیابی کنم؟ ممنونم