آموزش پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans)

پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز

اگر بنا به هر دلیل به دنبال این هستید تا تاریخ ساخت اکانت یا شروع بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) خود را پیدا کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش روش جالبی برای پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز

شما بنا به دلایل مختلفی ممکن است نیاز به این داشته باشید که تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز اکانت خود را بیابید. در بسیاری از موارد زمانی که شما با سوپرسل یا پشتیبانی بازی کلش اف کلنز ارتباط برقرار می‌کنید و درخواستی دارید، آن‌ها از شما می‌خواهند تا برای تایید هویت خود، تاریخ شروع بازی یا ساخت اکانت را اعلام کنید. اما چگونه می‌توانم تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز خود را پیدا کنیم؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

برای پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش در اندروید یک روش بسیار کاربردی وجود دارد. در ادامه این مقاله قصد داریم این روش را به منظور پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

پیدا کردن تاریخ ساخت اکانت کلش اف کلنز و شروع بازی Clash of Clans

اگر قصد دارید که تاریخ ساخت اکانت خود و شروع بازی کلش اف کلنز را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود بیابید، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • به منوی اپلیکیشن های دستگاه بروید.
  • اپلیکیشن Play Games را اجرا کنید. اگر این برنامه را در لیست اپلیکیشن ها نیافتید، نام آن را جستجو کنید.
  • پس از ورود به این برنامه، آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • اگر در گوشی یا تبلت خود از چند اکانت گوگل استفاده می‌کنید، باید آیکون فلش موجود در کنار آدرس ایمیل خود در بالای منوی نمایان شده را لمس و اکانتی که بازی کلش اف کلنز با آن سینک (Sync) است را انتخاب نمایید.
  • گزینه MY Games را انتخاب کنید.
  • بازی کلش اف کلنز را انتخاب کنید.
  • مشاهده خواهید کرد که لیستی از دستاوردهای شما در بازی کلش اف کلنز نمایش داده می‌شود. در این لیست به دنبال گزینه Bigger Coffers باشید. این گزینه را لمس کنید. دقت داشته باشید که گزینه‌های دیگری همچون Bigger Coffers II هم در این لیست وجود دارند که به آن‌ها کاری نداریم.
  • در این شرایط تاریخی در گوشه سمت راست و پایین پنجره پاپ آپ نمایش داده شده ارائه می‌شود که می‌تواند تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز از جانب شما باشد.

البته تاریخی که نمایان می‌شود در اصل تاریخی است که شما در آن اولین منبع ذخیره طلای خود را به لول 2 ارتقاء داده‌اید. با توجه به اینکه این عمل در مراحل ابتدایی بازی صورت می‌پذیرد، جای تعجبی ندارد که تاریخ ارائه شده برای آن دقیقا همان تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز شما باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه پیدا کردن تاریخ شروع بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت ال سی دی آیفون 7 Plus

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ Note 20 Ultra

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (43)

guest
43 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
amir
amir
1 سال گذشته

سلام
من برنامه play games ندارم 😐 باید چیکار کنم

ارهه
ارهه
2 سال گذشته

سلام وقتی باز میکنم قفله راهی هست؟

محسن عبدی زاده
محسن عبدی زاده
2 سال گذشته

سلام خسته نباشیدمن بازی کلشم قفل کرده چندوقته الان هرکاری کردم نتوستم بازی قبلموبیارم جیملمو پیدا نمیکنه گوگل راهنمایی کنین ممنون…

احسان
احسان
2 سال گذشته

دمتون گرم عالی بود

رضا
رضا
2 سال گذشته

سلام من تمام کارهایی که گفتید رو انجام دادم ولی همشون از دم قفل بود😐

ععی
ععی
1 سال گذشته
پاسخ به  رضا

😐