معرفی بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع + لینک دانلود

بهترین بازی های اندرویدی

با توجه به استقبالی که از بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع (Non-Stop) شده، روز به روز در حال افزایش تنوع این نوع‌ بازی‌ها هستیم. در این مقاله به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع می‌پردازیم و لینک دانلود آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع

هم اکنون اگر سری به گوگل پلی استور (Google Play Store) بزنید، متوجه می‌شوید که بازی های اندرویدی بسیار متعدد و متنوعی در آن موجود هستند. در این بین سبک خاصی از بازی های اندرویدی به شدت مورد توجه گیمرها قرار گرفته است. منظور ما سبکی است که با اصطلاح None-Stop Games یا Running Games شناخته می‌شود و در برخی از منابع با لقب Temple Run Style Games هم از این سبک بازی‌ها یاد شده است. ما این نوع بازی‌ها را با اصطلاح توقف ممنون خطاب کرده‌ایم!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما بازی‌های سبک توقف ممنوع چه نوع بازی‌هایی هستند. بازی‌هایی که به سبک توقف ممنوع طراحی شده‌اند، بازی‌هایی محسوب می‌شوند که در جریان آن ایجاد وقفه معنایی ندارد. به عنوان مثال بازی‌هایی که در آن شما نقش یک دونده را ایفا کرده و باید از موانع پیش رو عبور کنید به سبک توقف ممنوع یا None-Stop طراحی شده‌اند. شخصیت مجازی بازی در این سبک از بازی‌ها می‌تواند انسان، حیوان، موجودی ناشناخته، اتومبیل، موتورسیکلت و … باشد. بنابراین با بازی‌های سبک توقف ممنوع آشنا شدید.

با توجه به افزایش محبوبیت بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع، تصمیم گرفتیم که در این مقاله اختصاصی به معرفی 10 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی طراحی شده با این سبک بپردازیم. لینک دانلود هر یک از این بازی‌ها هم در انتهای توضیحات آن‌ها ضمیمه شده است. چنانچه در رابطه با هر یک از این بازی‌ها نیاز به اطلاعات دقیق‌تری داشتید، می‌توانید با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک و معرفی 10 نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع همراه باشید.

بازی اندرویدی Alto’s Adventure

بهترین بازی های اندرویدی

بازی Alto’s Adventure یکی نمونه از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی موجود محسوب می‌شود که در عین سادگی، تجربه‌ای فوق‌العاده لذت‌بخش را برای گیمر به ارمغان می‌آورد. در بازی Alto’s Adventure گیمر نقش یک اسکی سوار را دارد که در مناطق برقی حضور یافته و باید از موانع موجود عبور کند. در جریان عبور از موانع و مسیرهای موجود، گیمر باید بتواند تا حد امکان سکه‌ها و جوایز موجود در مسیر را به دست آورد. بازی Alto’s Adventure به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Alto’s Adventure از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

تعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی (Despicable Me (Minion Rush

بهترین بازی های اندرویدی

مینیون‌ها شخصیت‌های انیمیشنی دوست داشتنی هستند. در بازی (Despicable Me (Minion Rush شما نقش یک مینیون را ایفا می‌کنید و باید به دویدن در طول جاده پرداخته و اتومبیل‌ها و موانع پیش رو را رد کنید. در مسیر جاده جوایز گوناگونی موجود هستند که باید سعی کنید تا حد امکان این جوایز را به دست آورید. بازی (Despicable Me (Minion Rush به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی (Despicable Me (Minion Rush از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

بازی اندرویدی Into the Dead
بهترین بازی های اندرویدی

بازی Into the Dead نسبت به دو بازی پیشینی که معرفی کردیم متفاوت است و به واقع می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های اندرویدی کنونی سبک توقف ممنوع محسوب کرد. در بازی Into the Dead ترکیبی از دو سبک بازی اکشن و ترسناک هم ارائه شده است اما سبک اصلی بازی به صورت توقف ممنوع می‌باشد. در بازی Into the Dead شما نقش فردی را دارید که هلیکوپتر وی در یک منطقه پر از زامبی سقوط کرده است. شما باید با سرعت تمام در این منطقه به دویدن پرداخته و برای نجات جان خود و فرار از دست زامبی‌های موجود تلاش کنید. گرافیک بازی کیفیت مناسب دارد و در جریان آن شما می‌توانید از سلاح‌های مختلفی به منظور تیراندازی و از بین بردن زامبی‌های موجود در مسیر استفاده کنید. خوشبختانه بازی Into the Dead به صورت رایگان در گوگل پلی استور عرضه شده است، اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Into the Dead از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی ایفون تهران

بازی اندرویدی Jetpack Joyride
بهترین بازی های اندرویدی

بازی Jetpack Joyride هم یکی از پرطرفدارترین و بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی محسوب می‌شود. در این بازی شما نقش یک شخصیت کارتونی را دارید که باید مسیرهای مختلفی را طی کرده و در جریان این مسیرها تا حد امکان جوایز و سکه‌های موجود را کسب نماید. در بازی Jetpack Joyride شخصیت مجازی شما با ابزارهای جالبی نظیر جت پرنده ، هواپیماهای خاص و … در ارتباط خواهد بود و در بسیاری از مراحل بازی شما باید با لمس صفحه نمایش و نگه داشتن انگشت خود بر روی آن تعادل ارتفاعی مناسبی برای طی کردن مسیر و گذر از موانع را ایجاد کنید. بازی Jetpack Joyride به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود بوده و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Jetpack Joyride از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

بازی اندرویدی Smash Hit
بهترین بازی های اندرویدی

بازی اندرویدی Smash Hit هم در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی طراحی شده به سبک توقف ممنوع محسوب می‌شود. در این بازی وظیفه شما شکستن شیشه‌هایی است که به عنوان مانع در مسیر عبورتان قرار دارند. بدین منظور باید از گلوله‌هایی استفاده کنید که فلزی بوده و با برخورد به شیشه منجر به شکستن آن می‌شوند.

دانلود بازی اندرویدی Smash Hit از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

بازی اندرویدی Sonic Dash 1 and 2
بهترین بازی های اندرویدی

به احتمال زیاد با بازی Sonic Dash آشنایی کامل دارید. این بازی در کنسول سگا یک بازی پرطرفدار و معروف بود. هم اکنون نسخه اندرویدی بازی Sonic Dash هم در گوگل پلی استور موجود بوده و قابل دانلود است. در نسخه اندرویدی بازی Sonic Dash محیطی سه بعدی و کارتونی پیش رویتان قرار می‌گیرد و شما باید با دویدن در طول مسیر از موانع موجود عبور کرده و حداکثر جوایز ممکن موجود در مسیر را به دست آورید. بازی Sonic Dash شامل دو نسخه مختلف می‌شود که هر دوی آن‌ها به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود هستند و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شوند.

دانلود بازی اندرویدی Sonic Dash 1 and 2 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ پاساژ علاالدین  

بازی اندرویدی Supersonic HD
بهترین بازی های اندرویدی

بازی اندرویدی Supersonic HD یک بازی منحصر به فرد است. علیرغم اینکه این بازی از نظر گرافیکی حرف چندانی برای گفتن ندارد، اما با ظاهر ساده خود تجربه‌ای بسیار جالب را در اختیار گیمر قرار می‌دهد. این بازی در حال حاضر یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع محسوب می‌شود. در بازی Supersonic HD شما باید با سرعت بسیار بالایی مسیر بازی را طی کرده و از موانع موجود عبور کنید. توصیه می‌کنیم که حتما نسبت به دانلود بازی Supersonic HD از گوگل پلی استور اقدام کرده و آن را تجربه کنید.

دانلود بازی اندرویدی Supersonic HD از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

تعمیرات سامسونگ

بازی اندرویدی Yodo1 Games
بهترین بازی های اندرویدی

بازی Yodo1 Games هم از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارد اما روند و شیوه انجام آن به گونه‌ای طراحی شده که هر گیمر علاقمند به بازی‌های سبک توقف ممنوع را مجذوب خود می‌کند. از آنجایی که بازی Yodo1 Games به صورت رایگان در گوگل پلی استور موجود است، توصیه می‌کنیم که به منظور کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد آن نسبت به دانلود این بازی اقدام کنید. دقت داشته باشید که بازی Yodo1 Games شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Yodo1 Games از گوگل پلی استور:بهترین بازی های اندرویدی

بیشتر بخوانید:  نمایندگی apple در تهران

بازی اندرویدی Zombie Highway 2
بهترین بازی های اندرویدی

بازی Zombie Highway 2 هم ترکیبی از سبک‌های اکشن، تیراندازی و توقف ممنوع را ارائه می‌کند. در این بازی گیمر نقش یک راننده خودرو را ایفا می‌کند که باید از جاده‌ای مملو از زامبی‌ها و موانع گوناگون عبور کند. زامبی‌ها در طول مسیر به اتومبیل شما می‌چسبند و کنترل آن را دشوار می‌کنند. به منظور از بین بردن زامبی‌ها می‌توانید از سلاح‌هایی که در ابتدای بازی انتخاب کرده‌اید استفاده نمایید تا با ایجاد برخورد مابین زامبی‌ها و موانع موجود در مسیر آن‌ها را روی اتومبیل خود حذف کنید. به صورت کلی بازی Zombie Highway 2 هم یکی از بهترین بازی های اندرویدی سبک توقف ممنوع کنونی موجود محسوب می‌شود. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است و شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود.

دانلود بازی اندرویدی Zombie Highway 2 از گوگل پلی استور:

بهترین بازی های اندرویدی

بیشتر بخوانید:

دوربین سلفی iPhone XS Max

قطعات گوشی سامسونگ A21s

قطعات گوشی سامسونگ A21

تعمیرات موبایل

منبع androidauthority

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محمد
محمد
5 سال گذشته

من اسمش هیت رو به همه توصیه میکنم.خیلی قشنگه.در مراحل بالاتر آپشنای عالی میان.بریزیدش و بازی کنید(به شخصه تا مرحله ۱۰ رفتم)