تعمیر یا تعویض دوربین S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک تعمیر یا تعویض دوربین S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

تعمیر یا تعویض دوربین S8 سامسونگ – G950 | موبایل کمک

دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) یکی از مهم‌ترین قطعاتی است که در این گوشی بکار رفته و کیفیت بسیار عالی هم دارد. بنابراین طبیعتا خراب شدن آن می‌تواند آزاردهنده باشد. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ را با کمترین قیمت و هزینه ممکن انجام دهید.

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

دلایل اصلی خرابی دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ کدامند؟

دلایل مختلفی می‌توانند منجر به خراب شدن دوربین گلکسی اس 8 سامسونگ شوند اما در این بین ضربه و آب خوردگی اصلی ترین عوامل موجود هستند. درست است که Galaxy S8 از طراحی ضد آب بهره می‌برد اما با این حال در موارد زیادی دیده شده که در اثر نفوذ آب به داخل گوشی برخی از اجزای سخت افزاری آن خراب یا دچار اختلال عملکرد شده‌اند. وارد شدن ضربه به گوشی هم می‌تواند مستقیما به قطعات و اجزای سخت افزاری داخل آن صدمه بزنند. البته همیشه ضرب و آب خوردگی عامل بروز اختلال در عملکرد دوربین گلکسی اس 8 نیستند و در برخی شرایط هم دیده شده که دوربین این گوشی خود به خود و به مرور زمان یا حداقل بنا به دلایل نامشخص با اختلال عملکرد مواجه می‌شود. بنابراین برای اینکه از خراب شدن دوربین گلکسی S8 خود جلوگیری کنید بهتر است از تماس آن با آب و وارد شدن ضربه به دستگاه جلوگیری به عمل آورید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ  

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 8 چقدر است؟

هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 8 به میزان خرابی بستگی دارد که در دوربین های آن ایجاد شده است. برای مثال در برخی شرایط دیده شده ضربه‌ای که به موبایل وارد شده منجر به جدا شدن کانکتور دوربین از روی سوکتش شده و بدین ترتیب دوربین دستگاه از کار افتاده است. طبیعتا در این شرایط فقط با نصب کانکتور دوربین مشکل برطرف می‌شود و هزینه‌ای برای تعمیر دوربین گلکسی اس 8 پرداخت نخواهد شد. اما در سمت مقابل ممکن است ضربه منجر به از کار افتادن ماژول های دوربین اصلی و سلفی شود که طبیعتا در این شرایط باید هر دو ماژول تعویض شوند و هزینه تعمیر دستگاه بالا می‌رود. اما به طور کلی باید گفت که هزینه و قیمت تعمیر دوربین گلکسی اس 8 حداقل در مقایسه با هزینه تعویض ال سی دی و برد این گوشی ناچیز است. اگر می‌خواهید قیمت و هزینه تعمیر دوربین گلکسی اس 8 شما به حداقل مقدار ممکن برسد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S8 تعمیر دوربین s8 سامسونگ بیشتر بخوانید: خرید موبایل

تعویض ماژول های دوربین Galaxy S8 چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض یا تعمیر دوربین گلکسی S8 سامسونگ لازم است رابطه مستقیمی با میزان خرابی به وجود آمده در دستگاه و سرعت عمل تعمیرکار دارد. برای مثال اگر سرعت عمل تعمیرکار مناسب بوده و قرار باشد فقط دوربین اصلی گوشی تعویض شود، ممکن است این کار چیزی در حدود 90 دقیقه طول بکشد. در سمت مقابل در شرایط مشابه تعویض دوربین سلفی گوشی می‌تواند حدودا 60 دقیقه زمان یک تعمیرکار را بگیرید. طبیعتا اگر نیاز باشد که هم دوربین اصلی و هم دوربین سلفی گلکسی اس 8 تعویض شوند، زمان بیشتری هم برای تعویض این قطعات مورد نیاز خواهد بود و شاید در این حالت تعمیر موبایل چیزی در حدود 120 دقیقه طول بکشد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ 

 

برای تعمیر دوربین سامسونگ S8 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

 چرا باید تعویض و تعمیر دوربین گلکسی اس 8 را به مرجعی قابل اعتماد بسپاریم؟

زمانی که قرار است دوربین اصلی یا سلفی گلکسی S8 شما تعویض شود، حتما سعی کنید از یک تعمیرکار یا مرجع قابل اعتماد برای انجام این کار استفاده کنید. این مسئله چندین دلیل دارد. اولین دلیل این است که در خیلی از موارد تعمیرکاران موبایل به جای لنز دوربین های اورجینال و اصل از لنز های با کیفیت پایین تر برای جایگزین کردن در گوشی کاربر استفاده می‌کنند یا لنز دوربین گوشی مشابهی که قبلا بنا به دلایل دیگری خراب بوده و به عنوان گوشی اوراق فروخته شده را در گوشی مشتریان نصب می‌کنند. این مسائل ممکن است خیلی زود دوباره برای شما مشکل ساز شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما تعمیر دوربین گلکسی اس 8 را به یک مرجع قابل اعتماد واگذار کنید.

بیشتر بخوانید: خرید گوشی سامسونگ

تعمیر دوربین گلکسی اس 8 را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

موبایل کمک به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین یکی از بهترین مراجعی است که می‌توانید با اعتماد کامل تعمیر دوربین و یا به طور کلی تعمیرات گلکسی اس 8 خود را به آن واگذار کنید. تمام تعمیراتی که توسط کارشناسان این شرکت انجام می‌شوند شامل ضمانت و گارانتی اصالت قطعه بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل خواهند شد. ضمنا هزینه و قیمت تعمیرات موبایل در مرکز موبایل کمک به مراتب در مقایسه با هزینه انجام این کار در بازار آزاد کمتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید تعمیر یا تعویض دوربین Galaxy S8 خود را با خیال راحت با سرویس موبایل کمک انجام دهید. به منظور ثبت سفارش تعمیر توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

قطعات سامسونگ S8

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ