بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۳ (Clash Royale)

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

تنوع کارت هایی که می‌توانید در آرنای 3 بازی کلش رویال (Clash Royale) از آن ها استفاده کنید نسبتا زیاد است. بنابراین دک ها و عرشه های زیادی را می‌توانید برای بتل هایتان در نظر بگیرید. در این مقاله قصد داریم راهنمایی را در راستای انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 خدمتتان ارائه کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مورد بهترین دک ها یا عرشه های بازی کلش رویال (Clash Royale) برای آرنای 1 و آرنای 2 صحبت کردیم. جزئیات مربوط به این مسئله را می‌توانید در دو مقاله زیر مطالعه کنید:

اما حالا نوبت به آرنای 3 می‌رسد. در این مقاله قصد داریم که 10 نمونه از بهترین دک های بازی کلش رویال را برای آرنای 3 معرفی کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

بیشتر بخوانید: خدمات تعمیرات موبایل

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک اول

اولین دکی که در آرنای 3 می‌توانید از آن به عنوان یکی از بهترین عرشه های موجود در بتل هایتان استفاده کنید، دکی است که در عکس زیر کارت هایش را می‌بینید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.4 است و وظیفه هر کارت به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو در این دک نقش یک کارت دفاعی و پشتیبان را ایفاء می‌کند. در برخی موارد هم می‌توانید از آن برای آسیب زدن به تاور دشمن استفاده کنید.
  • کارت بمبر (Bomber): بمبر در این دک بیشتر نقش یک سرباز پشتیبان را بر عهده دارد و باید از جاینت در برابر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) محافظت کند.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده دارند، اما با این حال می‌توان از آن ها به عنوان سرباز پشتیبان هم استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه یک کارت انعطاف پذیر در این دک است که می‌تواند با هدف دفاع یا حمله مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت فایربال (Fireball): از فایربال در این دک بیشتر برای از بین بردن سرباز های با جان نه چندان زیاد دشمن استفاده کنید. از آنجایی که این اسپل دمیج ناحیه‌ای دارد، سعی کنید آن را بر روی گروهی از سرباز های دشمن بیندازید. ضمنا فایربال در برخی شرایط برای از بین بردن ساختمان های دشمن هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): سعی کنید که از این کارت به عنوان کارتی استفاده کنید که پشت سر سرباز تنک قرار می‌گیرد و در بازه زمانی که تاور درگیر اتک دادن به سرباز تنک است، تاور را مورد هدف قرار می‌دهد. با این حال از تفنگدار می‌توانید با اهداف دفاعی (به ویژه در برابر سرباز های هوایی دشمن) و حتی پشتیبانی هم استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است که به ساختمان های دشمن اتک می‌دهد.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): از این کارت کم هزینه می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی استفاده کنید.

دک فوق هم اکنون از دید کاربران و گیمر های بازی کلش رویال (Clash Royale) یکی از بهترین دک های موجود برای آرنای 3 محسوب می‌شود. نظر شما چگونه است؟

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک دوم

عرشه دومی که معرفی می‌کنیم هم میانگین مصرف اکسیر 3.4 را ارائه می‌کند. کارت هایی که در این عرشه قرار دارند به شرح زیر هستند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت بمبر (Bomber): از بمبر می‌توانید در این دک به عنوان کارت پشتیبان و دفاعی استفاده کنید. وظیفه او از بین بردن سرباز های گروهی و زمینی دشمن است.
  • کارت آرچر ها (Archers): از آرچر ها در این دک بیشتر به منظور تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. با این حال می‌توان از آن ها در پشت سرباز تنک هم استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireball): از آنجایی که فایربال دمیج ناحیه‌ای دارد، سعی کنید که از آن برای از بین بردن یا آسیب رساندن به گروهی از سربازهای دشمن که در یک ناحیه جمع شده‌اند استفاده کنید. همچنین ای اسپل در برخی شرایط می‌توانید برای آسیب رساندن به ساختمان های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): مینی پکا دمیج بسیار بالایی دارد، بنابراین اگر بتوانید آن را به تاور دشمن برسانید، مطمئن باشید که ضربه سنگینی به آن وارد می‌کنید. ضمن اینکه مینی پکا به دلیل دمی زیادش می‌تواند به عنوان یک سرباز دفاعی برای از بین بردن سایر سرباز های زمینی دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را بر عهده دارد. از این کارت به ویژه در شرایطی که دشمن از سرباز های هوایی استفاده کند، می‌توانید بهره بگیرید. با این حال تفنگدار قابلیت استفاده به عنوان سرباز هجومی و پشتیبانی را هم دارد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت نقش سرباز تنک عرشه را ایفاء می‌کند.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک بیشتر نقش سرباز های پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): از گوبلین ها می‌توان در این دک با اهداف دفاعی و هجومی استفاده کرد.

به نظر شما عرشه فوق می‌تواند کاندیدای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 باشد؟ مطمئن باشید که این دک پتانسیل لازم برای دستیابی به این مهم را دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی موبایل سامسونگ در شهرک غرب

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک سوم

یکی دیگر از بهترین دک هایی که می‌توانید در آرنای 3 بازی کلش رویال (Clash Royale) از آن استفاده کنید، عرشه ای است که در عکس زیر کارت های موجود در آن را می‌بینید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با 3.5 اکسیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): از اسپل ارو در این دک برای پشتیبانی از سرباز های خود و همچنین از بین بردن سرباز های گروهی دشمن استفاده کنید. در برخی شرایط هم می‌توان از این اسپل برای آسیب زدن به تاور دشمن استفاده کرد.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه را می‌توان با دو هدف هجومی و دفاعی در این دک مورد استفاده قرار داد و این سرباز یکی از بهترین سرباز های دک شماست.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل دفاعی و مخرب را ایفاء می‌کند. با این حال می‌توانید از آن در شرایط خاص به منظور پشتیبانی از سرباز های خودی و آسیب رساندن به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): سعی کنید کارت تفنگدار را به شیوه ای استفاده کنید که در پشت سرباز تنک قرار گرفته و بتواند تاور دشمن را مورد هدف قرار دهد. بنابراین این کارت یک کارت هجومی است، اما پتانسیل بکارگیری به عنوان یک کارت دفاعی مناسب را هم دارد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شماست و همیشه باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت ویچ (Witch): ویچ در این عرشه نقش یک سرباز کاملا کلیدی را ایفاء می‌کند. از این کارت می‌توانید به عنوان اصلی ترین کارت پشتیبانی کننده از جاینت استفاده کنید و یا از آن برای مقابله با سرباز های گروهی زمینی و هوایی دشمن هم بهره بگیرید. qضمنا اسکلت هایی که ویچ احضار می‌کند نقش عامل مخرب عالی را بازی می‌کنند. پس ویچ یک کارت پشتیبان و دفاعی است.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز می‌توانند در دفاع و همچنین پیشبرد حمله در این دک موثر واقع شوند.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها را می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی در این عرشه مورد استفاده قرار دهید.

مطمئنا عرشه فوق هم پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 را دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل واچ اپل  

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک چهارم

در دک بعدی که معرفی می‌کنیم از کارت بالون (Balloon) استفاده شده است. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.6 خواهد بود و وظیفه هر یک از کارت های موجود در آن به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند. همچنین در پاره‌ای از موارد آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک یا عرشه بیشتر نقش سرباز های پشتیبان و دفاعی را بر عده دارند.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه در این دک می‌تواند به عنوان کارت هجومی و دفاعی مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): اگرچه تفنگدار می‌تواند یک کارت دفاعی و حتی پشتیبان خوب باشد، اما در این دک بهتر است از آن به گونه‌ای استفاده شود که نقش یک سرباز هجومی را ایفاء کند و بتواند به تاور دشمن اتک دهد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است.
  • کارت مینیون ها (Minions): مینیون ها در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند.
  • کارت سنگ قبر (Tombstone): سنگ قبر در این عرشه یک کارت اختصاصی برای تخریب استراتژی های هجومی دشمن است. از این کارت مخرب برای افزایش فشار و تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.
  • کارت بالون (Balloon): بالون کارتی است که باید سعی کنید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید. پس این کارت فقط یک کارت هجومی محسوب می‌شود و هیچ کاربرد دیگری ندارد. سعی کنید از هر ترفندی برای رساندن آن به تاور دشمن استفاده کنید.

به نظر شما آیا عرشه فوق قابلیت انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 را ندارد؟

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک پنجم

دک پنجمی که معرفی می‌کنیم هم از نظر مصر اکسیر یک عرشه بهینه است، اما با این حال قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.5 اکسیر است و هر یک از کارت های موجود در آن وظایف زیر را بر عهده دارند:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): ارو اسپلی است که باید از آن برای پشتیبانی از سرباز های حساس به کارت های دفاعی و گروهی دشمن مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، مینیون ها (Minions) و غیره استفاده کنید. با این حال از این اسپل می‌توانید در برخی شرایط برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید. پس ارو کارت دفاعی و پشتیبان عرشه است.
  • کارت بمبر (Bomber): سعی کنید بمبر را به عنوان یک کارت پشتیبان در پشت سر سرباز های تنک و با دمیج بالای خود استفاده کنید. به طور کلی بمبر نقش یک کارت دفاعی و پشتیبان را در این دک ایفاء می‌کند.
  • کارت فایربال (Fireball): سعی کنید از کارت فایربال برای آسیب رساندن به مجموعه ای از سرباز های دشمن استفاده کنید. این کارت می‌تواند نقش دفاعی و پشتیبان داشته باشد. در برخی شرایط هم می‌توانید از آن برای آسیب رساندن به تاور یا دیگر ساختمان های اسپاونر (Spawner) دشمن استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این دک می‌تواند نقش یک کارت دفاعی و هجومی را ایفاء کند.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت مثل همیشه سرباز تنک عرشه شماست.
  • کارت پرنس (Prince): پرنس مهره کلیدی شما در این دک است که باید سعی کنید با چنگ و دندان از او حفاظت کرده و وی را به تاور دشمن برسانید. با این حال در برخی شرایط می‌توان از شوالیه به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کرد.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی (به ویژه در برابر نیرو های هوایی دشمن) را ایفاء می‌کنند، اما با این حال می‌توانید از آن ها به عنوان کارت پشتیبان هم استفاده کنید.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها را می‌توانید با اهداف دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار دهید.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین دک ها یا عرشه های بازی کلش رویال در آرنای 3 آشنا شدید. حالا نوبت به عرشه ششم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 6s پلاس

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک ششم

اگر کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را آنلاک کرده‌اید، دک زیر می‌تواند یکی از بهترین دک های قابل استفاده در آرنای 3 باشد. میانگین اکسیر مصرفی کارت های این دک برابر با 3.5 اکسیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارور در این دک می‌تواند نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را ایفاء کند. در برخی شرایط هم می‌توان از آن برای دمیج وارد کردن به ساختمان های دشمن استفاده کرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی را ایفاء می‌کنند، اما می‌توان از آن ها برای پشتیبانی از نیرو های خودی و پیشبرد حمله هم استفاده کرد.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال هم در این دک بیشتر نقش یک اسپل دفاعی و پشتیبان را بر عهده دارد. در برخی شرایط هم می‌توانید از آن برای آسیب رساندن به ساختمان های دشمن استفاده کنید.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): این کارت به دلیل دمیج بسیار بالایی که دارد مهم ترین کارت عرشه خواهد بود. باید سعی کنید به هر شکل ممکن مینی پکا را به تاور دشمن برسانید تا با چند اتک تاور را از بین ببرد. پس همیشه به بهترین شکل ممکن از آن پشتیبانی کنید. ضمنا فراموش نکنید که دمیج بالای مینی پکا منجر می‌شود تا در برخی شرایط بتوانید از آن به عنوان یک سرباز دفاعی قدرتمند هم بهره بگیرید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار را می‌توانید در این دک با اهداف دفاعی، هجومی و حتی پشتیبان مورد استفاده قرار دهید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک شماست و باید سپر بلای سایر سرباز هایتان شود.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army): وظیفه اصلی ارتش اسکلت ها از بین بردن سرباز هایی مثل جاینت (Giant)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، شوالیه (Knight)، پرنس (Prince) است. اما با این حال اگر بتوانید این ارتش را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند. پس کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یک کارت دفاعی است که شاید بتوان از آن در شرایط خاص به عنوان یک کارت هجومی هم استفاده کرد.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): در این دک نقش اصلی گوبلین های نیزه انداز آن است که در از شما در برابر سرباز های هوایی دشمن مثل مینیون ها (Minions)، بالون (Balloon) و غیره محافظت کنند. با این وجود می‌توان علاوه بر تدابیر دفاعی، از آن ها به عنوان کارت پشتیبان هم استفاده کرد.

بنابراین یکی دیگر از بهترین عرشه های بازی کلش رویال برای آرنای 3 را برایتان معرفی کردیم. به نظر شما آیا این عرشه پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 را ندارد؟

بیشتر بخوانید:  نمایندگی آیفون

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک هفتم

عرشه هفتمی که ما آن را به عنوان یکی از بهترین عرشه های کلش رویال برای آرنای 3 معرفی می‌کنیم، میانگین مصرف اکسیر کارت هایش برابر با 4 اکسیر است. کارت های موجود در این دک و وظایف آن ها به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): ارو در این عرشه نقش یک اسپل پشتیبان و دفاعی را بر عهده دارد. ضمن اینکه می‌توان از آن در برخی شرایط برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): آرچر ها در این دک می‌‌توانند به عنوان سرباز دفاعی و پشتیبان مورد استفاده قرار گیرند.
  • کارت شوالیه (Knight): از کارت شوالیه می‌توانید برای پیشبرد حمله و همچنین دفاع استفاده کنید.
  • کارت فایربال (Fireball): سعی کنید از کارت فایربال در شرایط مختلف برای آسیب رساندن به گروهی از سرباز های دشمن که در یک منطقه تجمع دارند استفاده کنید. پس از این کارت می‌توان با اهداف دفاعی و پشتیبانی استفاده کرد. ضمنا در برخی شرایط می‌توانید از فایربال برای آسیب زدن به تاورها و سختمان های اسپاونر دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): تفنگدار در این دک بیشتر نقش یک سرباز هجومی را ایفاء می‌کند و باید از آن برای اتک دادن به تاور دشمن استفاده کنید. ضمن اینکه این کارت پتانسیل دفاعی بسیار عالی هم دارد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه محسوب می‌شود.
  • کارت والکری (Valkyrie): والکری با اتک های اسپلش خود به راحتی می‌تواند سرباز های زمینی و گروهی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را از بین ببرد. پس از این کارت می‌توانید به عنوان یک کارت پشتیبان یا دفاعی استفاده کنید. ضمن اینکه اگر والکری به تاور دشمن برسد هم می‌تواند دمیج قابل ملاحظه‌ای را به آن وارد کند. پس والکری یک کارت سه منظوره در این عرشه خواهد بود.
  • کارت لایتنینگ (Lightening): از اسپل لایتنینگ در شرایط خاص می‌توانید برای از بین بردن آنی تعدادی از سرباز های دشمن و یا حتی از بین بردن تاور یا ساختمان های دیگر دشمن استفاده کنید. پس با توجه به موقعیتی که از این اسپل استفاده می‌کنید، وظیفه آن می‌تواند دفاع، پشتیبانی یا هجوم باشد.

نظر شما در رابطه با دک یا عرشه فوق با میانگین مصرف اکسیر 4 چگونه است؟

بیشتر بخوانید:  تعمیر ال سی دی موبایل

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک هشتم

باز هم نوبت به یک عرشه با مصرف اکسیر بهینه می‌رسد. میانگین مصرف اکسیر دک هشتمی که به شما معرفی می‌کنیم برابر با 3.5 اکسیر است. وظیفه هر یک از کارت های موجود در این دک هم به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو در این دک بیشتر نقش یک اسپل پشتیبان و دفاعی را ایفاء می‌کند که البته می‌تواند برای آسیب رساندن به تاور های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت آرچر ها (Archers): از آرچر ها بیشتر باید با هدف دفاعی در این دک استفاده کنید. با این حال آرچر ها پتانسیل لازم برای استفاده به عنوان کارت پشتیبانی را هم دارند.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال هم بیشتر نقش یک کارت دفاعی و پشتیبان را بر عهده دارد، اما با این حال می‌توان در برخی شرایط از آن به منظور آسیب رساندن به ساختمان های دشمن هم استفاده کرد.
  • کارت مینی پکا (Mini P.E.K.K.A): مینی پکا یکی از مهم ترین کارت های عرشه شماست که دمیج بسیار بالایی دارد. شما باید سعی کنید که به هر نحو ممکن مینی پکا را به تاور دشمن برسانید و به این صورت دمیج سنگینی به تاور وارد کنید. ضمنا این کارت به دلیل دمیج بالایی که دارد می‌تواند یک کارت دفاعی خوب هم برای از بین بردن سرباز های زمینی دشمن به شمار آید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه شما خواهد بود.
  • کارت بی بی دراگون (Baby Dragon): بی بی دراگون در این عرشه بیشتر نقش یک کارت پشتیبان را ایفاء می‌کند. سعی کنید از این کارت بری پشتیبانی از مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و جاینت (Giant) استفاده کنید. ضمنا این کارت در دفاع از تاور هم می‌تواند موثر واقع شود چرا که اتک های اسپلش مخربی دارد.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): گوبلین های نیزه انداز در این دک بیشتر نقش سرباز های دفاعی (به ویژه در برابر نیرو های هوایی دشمن) را ایفاء می‌کنند، اما با این حال می‌توانید از آن ها به عنوان کارت پشتیبان هم استفاده کنید.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها در این دک می‌توانند نقش سرباز های هجومی و دفاعی را بر عهده داشته باشند.

بنابراین دک فوق هم یکی از بهترین دک های بازی کلش رویال برای آرنای 3 محسوب می‌شود که توصیه می‌کنیم حتما آن را امتحان نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی Note 20 Ultra

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک نهم

نوبت به نهمین دک برتر کلش رویال برای آرنای 3 می‌رسد. این دک میانگین مصرف اکسیر 3.5 را ارائه می‌کند و وظیفه کارت های موجود در آن به شرح زیر است:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت شوالیه (Knight): اگرچه شوالیه می‌تواند یک سرباز دفاعی بسیار خوب باشد، اما در این دک بیشتر به عنوان یک سرباز هجومی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  • کارت فایربال (Fireball): فایربال در این دک یک کارت دفاعی و پشتیبان محسوب می‌شود که البته می‌توانید از آن برای آسیب رساندن آنی به ساختمان های دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): سعی کنید که تفنگدار را در پشت سرباز تن پیاده و آن را قادر سازید تا به تاور دشمن اتک دهد. از این کارت با اهداف دفاعی و پشتیبانی هم می‌توانید استفاده کنید.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک عرشه است و باید سپر بلای سایر سرباز ها شود.
  • کارت گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins): از گوبلین های نیزه اندازه بیشتر باید برای دفاع استفاده کنید، اما با این حال این کارت گزینه مناسبی برای حمایت از سایر سربازهای دک نظیر شوالیه (Knight) و جاینت (Giant) هم خواهد بود.
  • کارت گوبلین ها (Goblins): گوبلین ها می‌توانند نقش سرباز های هجومی و دفاعی را ایفاء کنند.
  • کارت کلبه گوبلین ها (Goblins Hut): از این کارت برای ایجاد فشار بیشتر در یک لاین و تخریب برخی از استراتژی های دشمن استفاده کنید.
  • کار بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel): از این کارت برای غافلگیر کردن دشمن و آسیب رساندن ناگهانی به تاور هایش استفاده کنید. سعی کنید زمانی این کارت را استفاده کنید که مطمئن هستید، دشمن شما اسپلی مثل ارو (Arrows) را برای مقابله با گوبلین ها آماده ندارد.

بنابراین با نهمین دک برتر مورد نظرتان برای آرنای 3 بازی کلش رویال هم آشنا شدید. حالا نوبت به آخرین دک مد نظرمان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S7

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 (Clash Royale): دک دهم

یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال در آرنای 3 دکی است که در بخش زیر عکس کارت هایش را مشاهده می‌کنید. میانگین مصرف اکسیر کارت های این دک برابر با 3.8 است. وظیفه هر یک از کارت های آن هم به شرح زیر خواهد بود:

بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3

  • کارت ارو (Arrows): اسپل ارو نقش یک کارت پشتیبان و دفاعی را در این عرشه ایفاء می‌کند. ضمن اینکه در برخی شرایط می‌توانید از آن برای آسیب رساندن به تاور دشمن هم استفاده کنید.
  • کارت شوالیه (Knight): شوالیه می‌تواند هم در دفاع و هم در حمله مورد استفاده قرار گیرد.
  • کارت فایربال (Fireball): سعی کنید از فایربال برای از بین بردن سرباز های دشمن در شرایط خاص استفاده کنید. نقش اسپل فایربال می‌تواند دفاعی یا پشتیبان باشد. ضمن اینکه این اسپل در شرایط خاص می‌تواند آسیب خوبی به ساختمان های دشمن هم وارد کند.
  • کارت تفنگدار (Musketeer): در این دک سعی کنید با پیاده کردن تفنگدار در پشت جاینت (Giant) آن را قادر به اتک دادن به تاور های دشمن کنید. البته از این کارت با اهداف دفاعی و پشتیبانی هم می‌توان استفاده کرد.
  • کارت جاینت (Giant): جاینت سرباز تنک دک شما محسوب می‌شود.
  • کارت ویچ (Witch): سعی کنید از ویچ برای پشتیبانی از جاینت استفاده کنید و پیشروی او در لاین را بی دردسرتر کنید. ضمن اینکه این کارت پتانسیل خوبی برای افزایش قوای دفاعی شما هم خواهد داشت.
  • کارت مینیون ها (Minions): از این کارت برای دفاع از تاور یا در برخی شرایط پشتیبانی از سرباز های دیگر استفاده کنید.
  • کارت کنون (Cannon): از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز های زمینی دشمن استفاده کنید.

به نظر شما آیا دک نام برده شده نمی‌تواند کاندیدای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 باشد؟

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S8 سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله راهنمایی را به منظور انتخاب بهترین دک کلش رویال برای آرنای 3 خدمتتان ارائه کردیم و در این راستا 1 عرشه برتر را معرفی نمودیم. چنانچه در رابطه با هر یک از موارد نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات iPhone X 

قطعات گوشی سامسونگ A31

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments