دانلود ۱۷ برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

اگر به دنبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل کارآمد هستید که بتواند قابلیت هایی مثل ترجمه لغات از انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس را ارائه کند، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره)

استفاده از برنامه های مترجم یا اصطلاحا دیکشنری در اندروید و iOS این روزها کاملا جا افتاده است و تقریبا هر کاربری یک برنامه دیکشنری در گوشی خود نصب کرده و از آن استفاده می‌کند. اما همانطور که می‌دانید تنوع برنامه های دیکشنری اندروید و iOS بسیار زیاد است و شاید برایتان دشوار باشد که از بین این برنامه ها بهترین گزینه های موجود را بیابید!

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی تعمیرات موبایل

برای حل این مشکل ما قصد داریم در این مقاله اختصاصی به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) پرداخته و لینک دانلود آن ها را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن گوگل ترنسلیت (Google Translate)

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

شک و تردیدی نداشته باشید که مترجم گوگل ترنسلیت یا Google Translate یکی از قدرتمندترین و بهترین دیکشنری های اندروید و iOS محسوب می‌شود. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و علاوه بر ترجمه انگلیسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی و برعکس از ترجمه تقریبا 100 زبان مختلف دیگر هم پشتیبانی می‌کند! پس با مترجم گوگل ترنسلیت شما قادر به ترجمه هر زبانی خواهید بود. ضمنا این برنامه قابلیت بسیار عالی برای ترجمه عبارات و جملات دارد. این برنامه در اصل ک ابزار آنلاین است اما امکان استفاده از آن در حالت آفلاین هم وجود دارد. برنامه مترجم گوگل ترنسلیت به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه مترجم یا دیکشنری کارآمد به مطالعه مقاله “معرفی و دانلود برنامه مترجم گوگل Google Translate یا ترنسلیت” بپردازید.

دانلود برنامه مترجم گوگل (Google Translate) از کافه بازار

دانلود برنامه مترجم گوگل (Google Translate) از گوگل پلی استور

دانلود برنامه مترجم گوگل (Google Translate) از اپ استور

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن فست دیکشنری (Fastdic)

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه فست دیکشنری (Fastdic) برای آن دسته از افرادی مناسب است که به دنبال یک برنامه مترجم فارسی با رابط کاربری بسیار ساده و روان هستند. این برنامه کاملا فارسی طراحی شده و قابلیت ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. برنامه فست دیکشنری (Fastdic) بارها و بارها توانسته به دلیل کیفیت عملکرد مطلوبش برنده جوایز مختلفی شود و همواره از بهترین دیکشنری های اندروید و iOS به شمار آید. خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل مذکور منتشر شده اما شامل خرید های درون برنامه‌ای می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برنامه مذکور به مطالعه مقاله معرفی و دانلود برنامه فست دیکشنری(Fast Dictionary)-دیکشنری” بپردازید.

دانلود برنامه فست دیکشنری (Fastdic) از کافه بازار

دانلود برنامه فست دیکشنری (Fastdic) از گوگل پلی استور

دانلود برنامه فست دیکشنری (Fastdic) از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی اپل در تهران

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Merriam-Webster Dictionary

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

دیکشنری انگلیسی به انگلیسی Merriam-Webster Dictionary برای آن دسته از افرادی مناسب است که اصلا دنبال ترجمه کلمات از انگلیسی به زبان فارسی یا دیگر زبان ها نباشد و بخواهند معادل کلمات انگلیسی مورد نظرشان را به همان زبان پیدا کنند! اپلیکیشن مترجم Merriam-Webster Dictionary هم اکنون یکی از بهترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی موجود برای موبایل است که به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و قابل دانلود خواهد بود. البته این برنامه شامل خریدهای درون برنامه‌ای هم می‌شود.

دانلود برنامه Merriam-Webster Dictionary از کافه بازار

دانلود برنامه Merriam-Webster Dictionary از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Merriam-Webster Dictionary از اپ استور

 

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

اگر به دنبال دانلود یک دیکشنری انگلیسی به فارسی یا برعکس قدرتمند هستید که علاوه ترجمه ساده کلمات، این امکان را در اختیارتان قرار دهد که فایل های پی دی اف را در گوشی خود اجرا و به طور آنی کلمات مورد نظرتان را مشخص و با دیکشنری مورد نظر ترجمه کنید، همین حالا برنامه دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین را دانلود کنید. متاسفانه این برنامه فقط با سیستم عامل اندروید سازگاری دارد و شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود. توسعه دهنده این برنامه هم یک توسعه دهنده ایرانی است. اپلیکیشن مذکور حجمی پایین (در حدود 20 مگابایت) دارد و هم اکنون بیش از 200،000 دانلود را در کافه بازار داشته است و جالب تر از همه اینکه رتبه دریافتی از کاربرانش 5 ستاره بوده است.

دانلود برنامه دیکشنری هوشمند + 142 دیکشنری آفلاین از کافه بازار

بیشتر بخوانید: نمایندگی های موبایل سامسونگ

 

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Dictionary.com

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه مترجم Dictionary.com هم یکی دیگر از دیکشنری های قدرتمند موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که به صورت رایگان منتشر شده و کیفیت عملکرد عالی دارد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید ترجمه انگلیسی به انگلیسی لغات مورد نظرتان را انجام دهید، بنابراین اگر به دنبال ترجمه انگلیسی به فارسی هستید، برنامه Dictionary.com چندان به درد شما نمی‌خورد.

دانلود برنامه Dictionary.com از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Dictionary.com از اپ استور

 

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Oxford Dictionary

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

دیکشنری آکسفورد یا همان Oxford Dictionary هم یکی دیگر از بهترین برنامه های مترجم موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS محسوب می‌شود که طبیعتا از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی نخواهد کرد و فقط قابلیت ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه می‌کند. این اپلیکیشن به صورت رایگان منتشر شده و فیدبک کاربرانش در گوگل پلی و اپ استور به وضوح نشان دهنده کیفیت آن خواهد بود. اگر به نبال یک برنامه مترجم یا دیکشنری انگلیسی به انگلیسی قدرتمند هستید، شک نکنید که Oxford Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

دانلود برنامه Oxford Dictionary از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Oxford Dictionary از اپ استور

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن دیکشنری PICoDIC

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

متاسفانه دیکشنری PICoDIC از آن دسته اپلیکیشن های کارآمدی است که شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط یک نسخه اندرویدی دارد. این برنامه مترجم از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و در نسخه جدید آن شاهد اضافه شدن دیکشنری تصویری و امکان تلفظ واژه های مد نظر به زبان هایی همچون روسی، فرانسوی و غیره هستیم. دیکشنری PICoDIC به صورت رایگان منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.

دانلود برنامه دیکشنری PICoDIC از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Dictionary

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

اگر به دنبال یک برنامه دیکشنری هستید که رابط کاربری بسیار ساده ای داشته باشد و البته فقط امکان ترجمه انگلیسی به انگلیسی را ارائه کند، شک نکنید که برنامه Dictionary یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این اپلیکیشن مثل اغلب دیکشنری های دیگر از تلفظ کلمات جستجو شده هم پشتیبانی می‌کند. ویژگی جالب تر برنامه Dictionary آن است که از بخش های خاصی برای یادگیری کلمات و اصطلاحات انگلیسی بهره می‌برد. بنابراین با برنامه Dictionary علاوه بر داشتن یک دیکشنری همراه، می‌توانید به یادگیری زبان انگلیسی هم بپردازید.

دانلود برنامه Dictionary از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Dictionary از اپ استور

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Dictionary Linguee

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه Dictionary Linguee هم یک مترجم انگلیسی به انگلیسی است که از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند. رتبه‌ای که این برنامه از کاربرانش دریافت کرده بسیار جالب توجه بوده و آن را به یکی از بهترین برنامه های دیکشنری موبایل تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد اما دایره لغات تحت پشتیبانی آن بسیار گسترده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. ضمنا برنامه Dictionary Linguee علاوه بر زبان انگلیسی از چند زبان دیگر مثل فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. برنامه مذکور با دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

دانلود برنامه Dictionary Linguee از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Dictionary Linguee از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی A30s

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن دیکشنری سپنتا

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

دیکشنری سپنتا برای کسانی مناسب است که به دنبال نصب یک برنامه مترجم بسیار ساده و آفلاین در گوشی اندرویدی خود هستند که از لغات متعددی پشتیبانی کند. برنامه مذکور حدود 100،000 کلمه را تحت پشتیبانی قرار داده و از ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی پشتیبانی به عمل می‌آورد. تغییر زبان انگلیسی در محیط برنامه به راحتی با تغییر زبان کیبورد انجام می‌شود. پس اگر به دنبال یک مترجم ساده و آفلاین انگلیسی به فارسی و برعکس هستید، برنامه دیکشنری سپنتا را از دست ندهید.

دانلود برنامه دیکشنری سپنتا از کافه بازار

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن English Dictionary – Offline

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

مترجم یا دیکشنری English Dictionary – Offline هم از ترجمه انگلیسی به انگلیسی پشتیبانی می‌کند. این برنامه یک رابط کاربری بسیار ساده و روان دارد اما کلماتی که توسط آن پشتیبانی می‌شوند بسیار گسترده خواهند بود. این دیکشنری به صورت آفلاین کار می‌کند، بنابراین در حین استفاده از آن نیازی به وصل بودن اینترنت نخواهید داشت. اپلیکیشن English Dictionary – Offline همچنین از بخش اختصاصی برای انجام بازی های کوتاه و خاصی به منظور یادگیری هرچه بهتر زبان انگلیسی هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

دانلود برنامه English Dictionary – Offline از گوگل پلی استور

دانلود برنامه English Dictionary – Offline از اپ استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه شکسته آیفون X

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن)

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

کار کردن با دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) بسیار ساده بوده و مجموعه لغات تحت پوشش آن گسترده است. این موضوعات سبب شده که ما دیکشنری مذکور را در لیست بهترین برنامه های مترجم موبایل خود جای دهیم. متاسفانه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) شامل نسخه سازگار با سیستم عامل iOS نمی‌شود و فقط با اندروید سازگاری دارد. این دیکشنری از ترجمه انگلیسی به فارسی پشتیبانی می‌کند و توضیحات هر کلمه را به انگلیسی هم ارائه خواهد کرد. بنابراین اگر علاقمند ترجمه انگلیسی به انگلیسی باشید هم می‌توانید از برنامه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) استفاده کنید.

دانلود برنامه دیکشنری تحلیلگران (لغت نامه لانگمن) از کافه بازار

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن آرا دیکشنری

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

استفاده از برنامه آرا دیکشنری بسیار ساده بوده و روان بودن رابط کاربری آن یکی از اصلی ترین نقاط قوت این برنامه مترجم اندرویدی محسوب می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید به ترجمه فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی لغات مختلف مورد نظرتان دسترسی یابید. برای جستجوی هر لغت فقط کافیست که آن را به زبان انگلیسی یا فارسی در فیلد جستجوی برنامه وارد کرده و معادل آن را در حالت مخالف مشاهده کنید. برنامه آرا دیکشنری به صورت رایگان برای اندروید عرضه شده و به طور کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود.

دانلود برنامه آرا دیکشنری از کافه بازار

تعمیرات اپل

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Idioms & Phrases Dictionary

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

در زبان انگلیسی همیشه ترجمه لغات به دردمان نمی‌خوردند و گاهی لازم است تا با اصطلاحات و جملات روتینی آشنا شویم که در صحبت های عامیانه به کار می‌روند. اپلیکیشن Idioms & Phrases Dictionary دقیقا این ویژگی را ارائه خواهد کرد. با استفاده از این برنامه علاوه بر ترجمه لغات می‌توانید به معنا و مفهوم اصطلاحات مختلفی که در زبان انگلیسی به کار می‌روند هم دسترسی پیدا کنید. در محیط برنامه مترجم Idioms & Phrases Dictionary تمام اصطلاحات مورد نظر به طور دقیق شرح داده شده و مفهوم آن ها برای کاربر قابل درک می‌شود. لازم به اشاره است که اپلیکیشن مذکور از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و تمام توضیحات آن به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند.

دانلود برنامه Idioms & Phrases Dictionary از گوگل پلی استور

بیشتر بخوانید: تعویض گلس یا شیشه ال سی دی S20 Plus سامسونگ | موبایل کمک

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Offline Dictionary – Dict Box

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه مترجم Offline Dictionary – Dict Box یکی دیگر از محبوب ترین دیکشنری هایی است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و از ترجمه انگلیسی به انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر پشتیبانی می‌کند. این برنامه حتی می‌تواند نقش یک دیکشنری عربی به انگلیسی و برعکس باکیفیت را هم ایفاء کند. با این وجود متاسفانه زبان فارسی در لیست زبان های قابل پشتیبانی اپلیکیشن Offline Dictionary – Dict Box جای ندارد.

دانلود برنامه Offline Dictionary – Dict Box از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Offline Dictionary – Dict Box از اپ استور

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن Persian Dictionary – Dict Box

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

این بار نوبت به یک برنامه مترجم انگلیسی به فارسی و بر عکسی می‌رسد که خوشبختانه با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد. این برنامه Persian Dictionary – Dict Box نام داشته و به صورت رایگان برای دو سیستم عامل مذکور منتشر شده است. کیفیت عملکرد اپلیکیشن Persian Dictionary – Dict Box بسیار بالا بوده و این موضوع از رتبه‌ای که برنامه از سوی کاربرانش دریافت کرده است مشخص خواهد بود. اگر به دنبال نصب یک مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکس عالی در آیفون، آیپد یا گوشی اندرویدیتان هستید، شک نکنید که Persian Dictionary – Dict Box یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. جالب است بدانید که این اپلیکیشن از ترجمه برخی جملات هم پشتیبانی می‌کند.

دانلود برنامه Persian Dictionary – Dict Box از گوگل پلی استور

دانلود برنامه Persian Dictionary – Dict Box از اپ استور

تعمیرات سامسونگ

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن English Persian (Farsi) Dictionary Free

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه English Persian (Farsi) Dictionary Free یکی دیگر از اپلیکیشن های مترجم یا دیکشنری انگلیسی به فارسی و برعکسی است که فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و شامل نسخه‌ سازگار با اندروید نمی‌شود. این اپلیکیشن رابط کاربری ساده‌ای دارد و به صورت کاملا آفلاین قابل استفاده خواهد بود. ضمنا همانطور که از نام این برنامه مشخص است، اپلیکیشن مذکور به صورت رایگان از اپ استور قابل دانلود و نصب خواهد بود.

دانلود برنامه English Persian (Farsi) Dictionary Free از اپ استور

بهترین برنامه مترجم یا دیکشنری موبایل: اپلیکیشن موبو دیکشنری

دانلود 17 برنامه مترجم برتر: دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره

برنامه موبو دیکشنری شامل نسخه سازگار با iOS نمی‌شود و فقط در دستگاه های اندرویدی قابل نصب و استفاده است. این برنامه از ترجمه انگلیسی به فارسی و برعکس پشتیبانی می‌کند و حجم پایین آن سبب شده که به یکی از محبوب ترین برنامه های مترجم موجود در کافه بازار تبدیل شود. برای استفاده از موبو دیکشنری نیازی به اینترنت ندارید. یکی از نقاط قوت این برنامه مربوط به نمایش متضاد کلماتی می‌شود که سرچ می‌نمایید. رابط کاربری ساده و سرویس ترجمه شناور هم از دیگر ویژگی های خاص برنامه موبو دیکشنری محسوب می‌شوند.

دانلود برنامه موبو دیکشنری از کافه بازار

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 11 پرو

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 17 برنامه مترجم برتر (دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و غیره) برای اندروید و iOS پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از دیکشنری های نام برده شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

 

بیشتر بخوانید:

قطعات iPhone XR

درب پشت iPhone 11

درب پشت آیفون 8

تعمیرات موبایل

منبع Mobilekomak

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments