آموزش تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

تلگرام چیست؟

تلگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید زنگ یا صدای هشدار هر یک از چت ها یا پنجره های گفتگوی مد نظرتان را بنا به سلیقه شخصی خود تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام و شخصی سازی آن‌‌ها به بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

تلگرام مجموعه‌ای از قابلیت‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی دیگر از قابلیت‌های جالب این اپلیکیشن پیام رسان مربوط به امکان شخصی سازی نوتیفیکیشن‌ها یا اعلان‌های هر پنجره گفتگو است. شما می‌توانید برای هر یک از چت های خود در تلگرام صدای هشدار اختصاصی را انتخاب کنید که نسبت به سایر صداهای هشدار متفاوت باشد. انجام این عمل به هیچ وجه دشوار نیست!

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام و شخصی سازی آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

نحوه تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید یا صدای هشدار یکی از چت های مد نظرتان در تلگرام را تغییر داده و اصطلاحا شخصی سازی کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره گفتگو یا چت مورد نظر شوید.
  • نام مخاطب را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا صفحه اطلاعات آن نمایان شود.
  • گزینه Notifications را لمس کنید.
  • گزینه Customize را در پنجره پاپ آن نمایان شده انتخاب کنید.
  • تیک گزینه Enable Custom Notifications را از بخش فوقانی صفحه بزنید.
  • گزینه Sound را در زیرشاخه General انتخاب کنید.
  • در لیست ارائه شده صدای هشدار اختصاصی مد نظرتان را انتخاب و گزینه OK را لمس کنید.
  • (اختیاری) می‌توانید با انتخاب گزینه Vibrate و سپس Disabled هشدار لرزشی را برای آن پنجره گفتگو غیر فعال کنید یا با انتخاب گزینه‌های Short یا Long هشدار لرزشی کوتاه یا بلند را برای آن برگزینید.

به همین سادگی قادر خواهید بود تا نسبت به تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام اقدام کنید. انجام این عمل فقط محدود به چت ها یا پنجره های گفتگوی انفرادی نمی‌شود، بلکه شما با طی کردن مراحل مشابه قادر به شخصی سازی صدای هشدار پیام ها در گروه و کانال های مختلف هم خواهید بود. با این روش می‌توانید صدای هشدار یک چت خاص را شخصی سازی کنید، اما اگر تمایل دارید که کلا صدای هشدار چت و گروه های تلگرام را تغییر دهید باید از روش شرح داده شده در مقاله آموزش تغییر صدای هشدار تلگرام (چت ها و گروه ها) استفاده کنید.

آموزش ویدئویی تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر صدای هشدار چت ها در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 6 اس پلاس

قیمت گلس آیفون 11

قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ ام 11

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments