معرفی کارت های کلش رویال ؛ اسپل یا کارت سم (Poison)

اسپل یا کارت سم (Poison)

یکی دیگر از اسپل هایی که در بازی کلش رویال (Clash Royale) وجود دارند و می‌توانید از آن استفاده کنید، اسپلی تحت عنوان سم یا پویزن (Poison) است. در این مقاله قصد داریم به معرفی اسپل یا کارت سم (Poison) کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت یا اسپل سم (Poison) بازی کلش رویال

اسپل ها یا جادوها در بازی کلش رویال می‌توانند نقش بسیار مهمی ایفاء کنند. یکی از جادوهای کلش رویال به موجب کارت سم (Poison) ایجاد می‌شود. با استفاده از این کارت می‌توانید در محدوده مشخصی سم پخش کرده و به مرور به سرباز های موجود در آن ناحیه آسیب یا دمیج برسانید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه تخصصی موبایل

در این مقاله قصد داریم در مورد اسپل یا کارت سم (Poison) بازی کلش رویال (Clash Royale) صحبت کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اسپل یا کارت سم (Poison)

معرفی اسپل یا کارت سم (Poison) در کلش رویال (Clash Royale)

همانطور که از نام این کارت مشخص است، به پیاده کردن آن در محدوده مشخصی سم پاشی انجام می‌شود و سرباز های دشمنی که در آن ناحیه باشند، به مرور زمان دمیج یا آسیب می‌بینند. برای آشنایی کامل و درست با اسپل سم (Poison) کلش رویال باید به نکات زیر توجه کنید:

اسپل یا کارت سم (Poison)

  • اسپل یا کارت سم (Poison) در آرنای 5 (Arena 5) یا اسپل ولی (Spell Valley) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

  • با پیاده کردن این کارت ناحیه‌ای به شعاع 3.5 مربع سم پاشی می‌شود و به مرور زمان به دشمنان اتک می‌دهد.
  • اسپل یا کارت سم (Poison) قابلیت آسیب رساندن به سرباز های زمینی، هوایی و همچنین ساختمان های دشمن را دارد.
  • مدت زمان باقی ماندن اثر اسپل سم (Poison) برابر با 8 ثانیه است.
  • برای استفاده از کارت Poison یا کارت سم ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود.
  • از کارت سم (Poison) می‌توانید در شرایط مختلف برای آسیب رساندن به ساختمان ها و سرباز های دشمن استفاده کنید. مطمئنا بهترین شرایط استفاده از این اسپل زمانی است که ساختمان ها و سرباز های بیشتری را تحت اثر خود قرار دهد.
  • اسپل سم یا پویزن می‌تواند در برخی شرایط برای از بین بردن ویچ (Witch) و اسکلت هایی که احضار می‌کند استفاده شود. در شرایطی که ویچ (Witch) در محدوده اثر اسپل سم (Poison) باشد، اسکلت هایش به محض احضار از بین می‌روند.
  • با توجه به این مسئله می‌توانید از ترکیب کارت های سم (Poison) و پرنس (Prince) برای از بین بردن ویچ (Witch) و اسکلت های آن استفاده کنید. همچنین کارت سم (Poison) در این ترکیب سبب می‌شود تا دشمن شما قادر به پیاده کردن کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) برای مقابله با پرنس (Prince) نباشد.
  • کارت سم (Poison) یکی از بهترین کارت های موجود برای مقابله با کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) محسوب می‌شود.
  • از اسپل Poison می‌توانید برای پشتیبانی از سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، هوگ رایدر (Hog Rider)، اسکلت جاینت (Skeleton Giant) و غیره هم استفاده کنید.
  • از ترکیب کارت های گولم (Golem) و سم (Poison) هم می‌توانید در برخی شرایط بازده خوبی دریافت کنید. به ویژه اگر اسپل Poison شما لول آپ شده باشد و دشمن از کارت هایی مثل ویچ (Witch)، ویزارد (Wizard)، الکترو ویزارد (Electro Wizard)، تفنگدار (Musketeer)، مینیون هورد (Minion Horde)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و غیره برای مقابله با گولم (Golem) استفاده کند، اسپل سم (Poison) بازده عالی خواهد داشت.
  • از کارت سم (Poison) برای انجام اقدامات دفاعی هم می‌توانید استفاده کنید. برای مثال اگر دشمن شما علاقمند استفاده از کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) و آینه (Mirror) است، به راحتی می‌توانید با اسپل سم (Poison) این استراتژی او را خنثی کنید و 3 اکسیر از او جلو بیفتید.
  • ترکیب کارت سم (Poison) با بولر (Bowler) هم در اغلب موارد می‌تواند یک ترکیب عالی باشد.
  • از ترکیب اسپل های سم (Poison) و گردباد (Tornado) هم می‌توانید برای انجام اقدامات دفاعی مختلف استفاده کنید. در این استراتژی، اسپل گردباد (Tornado) سرباز های دشمن را در نقطه خاصی متمرکز می‌کند و پویزن یا کارت سم (Poison) به آن‌ها آسیب جدی وارد خواهد کرد.
  • از کارت سم (Poison) می‌توانید برای محافظت از کارت کمان ایکس (X-Bow) هم استفاده کنید. از آنجایی که اغلب برای مقابله با کمان ایکس (X-Bow) از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یا مینیون هورد (Minion Horde) استفاده می‌شود، بنابراین ترکیب آن با اسپل سم (Poison) نتیجه عالی خواهد داشت.
  • از ترکیب کارت اسکلت های نگهبان یا گارد (Guards) و کارت سم (Poison) می‌توانید به منظور مقابله با کارت سه تفنگدار (Three Musketeer) استفاده کنید. همچنین ترکیب کارت سم (Poison) با آیس گولم (Ice Golem) هم می‌تواند بازده یکسان و مشابهی داشته باشد.
  • از ترکیب کارت سم (Poison) با کارت قبرستان (Graveyard) هم می‌توانید یک نتیجه گیری عالی داشته باشید.
  • کارت یا اسپل سم (Poison) یک کارت ضد عالی برای کارت سنگ قبر (Tombstone) خواهد بود و منجر به از بین رفتن آنی اسکلت های خارج شده از آن و همچنین دمیج وارد کردن به خود ساختمان آن می‌شود.
  • در شرایطی که به ثانیه های آخر بتل یا دوئل نزدیک می‌شوید و تاورهای دشمن خون کمی دارند، می‌توانید از اسپل سم (Poison) برای از بین بردن آن‌ها استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: تعمیرگاه مرکزی موبایل سامسونگ  

  • از کارت یا اسپل پویزن (Poison) می‌توانید برای از بین بردن سرباز های دور زن و با خون نسبتا کمی مثل گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins)، آرچر ها (Archers)، بمبر (Bomber) و غیره هم استفاده کنید. به طور کلی اسپل یا کارت سم (Poison) یک عامل ضد مناسب برای از بین بردن سرباز های با خون یا جان کم در بازی کلش رویال (Clash Royale) است.
  • با لول آپ کارت سم (Poison) شاهد افرایش دمیج یا قدرت آسیب رسانی آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

اسپل یا کارت سم (Poison)

بنابراین از کارت یا اسپل سم (Poison) می‌توان به عنوان یک کارت دفاعی، حمله‌ای و پشتیبان استفاده کرد. بکارگیری صحیح این اسپل می‌تواند نتیجه بسیار عالی را برایتان به همراه داشته باشد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت سم (Poison) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 7

قطعات سامسونگ ام 21

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments