معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بولر یا Bowler

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بولر یا Bowler

کارت بولر یا Bowler از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) استفاده درست از آن می‌تواند مثل یک برگ برنده باشد. برای استفاده درست از این کارت باید به نکات و موضوعات خاصی توجه داشته باشید. در این مقاله قصد داریم که به معرفی کارت بولر یا Bowler کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت بولر یا Bowler کلش رویال (Clash Royale)

کارت بولر یا Bowler از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال است که دستیابی به آن کمی دشوار خواهد بود، اما اگر به این کارت دست پیدا کنید و از آن به درستی استفاده کنید، بولر یا Bowler می‌تواند برگ برنده‌ای برای شما باشد.

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بولر یا Bowler کلش رویال بپردازیم و نکات مهمی در مورد استفاده و مقابله با آن خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بولر یا Bowler

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

معرفی کارت بولر یا Bowler کلش رویال (Clash Royale)

بولر یا Bowler یک هیولای آبی رنگ و نسبتا درشت هیکل است که با خود تکه سنگ‌های بسیار بزرگ و گردی را حمل می‌کند. بولر با غلتاندن این سنگ ها به سمت سرباز ها یا ساختمان های دشمن به آن‌ها سنگینی وارد می‌کند. برای آشنایی بهتر با کارت بولر یا Bowler، نحوه استفاده از آن و همچنین مقابله با این کارت باید به موضوعاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم دقت داشته باشید:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بولر یا Bowler

  • کارت بولر یا Bowler در آرنای 8 (Arena 8) یا فروزن پیک (Frozen Peak) آنلاک می‌شود.
  • سرعت حرکت بولر پایین (Slow 45) است و جان زیاد دارد. قدرت آسیب رسانی متوسط، دمیج منطقه ای (Area Damage) و محدوده اتک متوسط هم از دیگر ویژگی‌های بولر (Bowler) هستند.
  • کارت بولر یا Bowler از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر اپل

  • برای استفاده از کارت بولر یا Bowler نیازمند صرف 5 اکسیر خواهید بود.
  • سرعت اتک یا تاخیر مابین هر یک از اتک های بولر (Bowler) برابر با 2.5 ثانیه است.
  • محدوده اتک بولر (Bowler) برابر با 5 مربع بوده و او فقط می‌تواند به سرباز های زمینی دشمن اتک دهد.
  • اتک های بولر دمیجی شبیه به دمیج کارت لوگ (The Log) و فایربال (Fireball) وارد می‌کنند. سنگ‌ های بزرگی که بولر پرتاب می‌کند تا جایی به حرکت ادامه می‌دهند که رنج پیشرویشان به پایان برسد. پس راهی برای توقف سنگ‌ها بعد از پرتاب توسط بولر وجود ندارد. این سنگ ها در حین غلتیدن به کل سربازهایی که مسیر آن واقع شده باشند دمیج وارد خواهند کرد. این دمیج منطقه‌ای می‌تواند در صورت استفاده درست به یک برگ برنده برایتان تبدیل شود.
  • سنگ هایی که بولر (Bowler) پرتاب می‌کند، برخلاف کارت لوگ (The Log) قابلیت خنثی کردن شارژ سربازهایی مثل پرنس (Prince)، دارک پرنس (Dark Prince) و بتل رم (Battle Ram) را ندارد.
  • وقتی دشمن شما از کارت بولر یا Bowler استفاده کرد، سعی کنید که سرباز های زمینی خود را در مسیر مستقیم لاین پیاده نکنید. اگر این کار را انجام دهید احتمالا سنگ هایی که بولر با هدف نابود کردن سرباز هایتان پرتاب می‌کند، پس از عبور از آن‌ها به تاور شما هم برخورد خواهد کرد. این موضوع یک تیر و دو نشان را برای دشمن به ارمغان می‌آورد. سعی کنید سرباز های دفاعی خود را در وسط منطقه خودتان پیاده کنید تا مسیر پرتاب سنگ های بولر منحرف شود.
  • از بولر در شرایط مختلف و برای پیاده کردن استراتژی های مختلفی می‌توان استفاده کرد. به یاد داشته باشید که کارت بولر یا Bowler یک کارت بسیار عالی برای از بین بردن سرباز های زمینی و با خون کمی است که عموما در پشت سرباز های تنک پیاده می‌شوند. برای مثال بولر به راحتی می‌تواند سرباز هایی مثل گوبلین ها (Goblins)، گوبیلن های نیزه انداز (Spear Goblins)، آرچر ها (Archers)، ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch)، ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، اسکلت ها (Skeletons) و غیره را از بین ببرد.
  • استفاده از کارت بولر یا Bowler برای مقابله با کارت هایی مثل کلبه بربرین (Barbarian Hut) و کلبه گوبلین (Goblins Hut) هم یک انتخاب بسیار مناسب است.
  • کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde) و اینفرنو دراگون (Inferno Dragon) از بهترین کارت هایی هستند که می‌توانید از آن‌های برای مقابله با کارت بولر (Bowler) استفاده کنید. کارت های دیگری مثل مینیون ها (Minions) و بی بی دراگون (Baby Dragon) هم می‌توانند کارت های ضد خوبی برای بولر (Bowler) محسوب شوند.
  • استفاده از کارت هایی مثل بربرین ها (Barbarians) و گاردز (Guards) هم می‌تواند برای مقابله با کارت بولر یا Bowler مناسب باشد، اما باید دقت کنید که کارت خود را به گونه‌ای بر سر بولر پیاده کنید که سرباز هایتان کاملا او را احاطه کنند.
  • اگر دشمن شما دائما با پیاده کردن کارت هایی مثل بربرین ها (Barbarians) بر روی بولر (Bowler) آن را از بین می‌برد، می‌توانید یک سرباز با اتک اسپلش نظیر بی بی دراگون (Baby Dragon)، ویزاد (Wizard)، ویچ (Witch)و غیره را برای حمایت از بولر در پشت سر وی پیاده کنید تا این سرباز ها را از بین ببرد و پشتیبان بولر باشد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران  

  • بولر یا Bowler یک کارت ضد بربرین های نخبه (Elite Barbarians) هم محسوب می‌شود.
  • اگرچه بولر با زمانبندی درست می‌تواند آسیب نسبتا خوبی به سرباز های تنک دشمن وارد کند، اما با این حال گزینه بی‌عیب و نقصی برای مقابله با سرباز های تنک دشمن محسوب نمی‌شود.
  • با لول آپ کارت بولر یا Bowler شاهد افزایش جان (Hitpoints) و قدرت آسیب رسانی او خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بولر یا Bowler

بنابراین کارت بولر یا Bowler کارتی است که بیشتر به دلیل اتک های با دمیج ناحیه‌اش مورد استقبال قرار می‌گیرد. از این کارت می‌توان برای دفاع در مقابل پیشروی سرباز های با خون کم و متوسط دشمن و همچنین نابودی تاورهای دشمن استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانگونه که ملاحظه کردید در این مقاله به معرفی کارت بولر یا Bowler بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات آیفون 6

قطعات سامسونگ A60

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments