آموزش تغییر فونت در موبوگرام

آموزش تغییر فونت در موبوگرام

یکی از قابلیت های جالب دیگری که موبوگرام ارائه می‌کند، مربوط به امکان تغییر دادن فونت می‌شود که متاسفانه انجام این کار در نسخه رسمی تلگرام امکانپذیر نیست. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر فونت در موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر فونت در موبوگرام

نسخه رسمی یا اصلی برنامه تلگرام از قابلیت تغییر دادن فونت پشتیبانی نمی‌کند، بلکه فقط این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا اندازه فونت پیام های ارسال و دریافتی را کوچک یا بزرگ کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار می‌توانید از مقاله آموزش تغییر اندازه فونت در تلگرام – Font Sizeاستفاده کنید. اما برخلاف تلگرام، برنامه موبوگرام از قابلیت تغییر فونت پشتیبانی می‌کند.

هنگامی که در موبوگرام فونت برنامه را تغییر دهید، تمام گزینه‌ها و پیام‌ها و غیره به طور یکپارچه از فونت انتخابی شما بهره‌مند می‌شوند. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر فونت در موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

نحوه تغییر دادن فونت در موبوگرام

به منظور تغییر دادن فونت برنامه موبوگرام کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجر کنید.
  • آیکون سه خط موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه نمایان شود.
  • گزینه تنظیمات موبو را انتخاب کنید.
  • گزینه تنظیمات ظاهری را انتخاب کنید.
  • گزینه فونت را لمس نمایید.
  • هر یک از فونت های مد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه باشه را انتخاب کنید. در این شرایط برنامه موبوگرام بسته می‌شود و پس از چند ثانیه به طور اتوماتیک ریستارت خواهد شد.

پس از ریستارت یا راه اندازی مجدد برنامه، می‌بینید که فونت آن در تمام بخش ها به طور یکپارچه تغییر داده شده است. بنابراین به همین راحتی در موبوگرام قادر به تغییر دادن نوع فونت خواهید بود.

آموزش ویدئویی تغییر فونت در موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر فونت در موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

تاچ ال سی دی آیفون 7 Plus

قطعات گوشی آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی ام 01

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
عرشیا
عرشیا
6 سال گذشته

با سلام و درود خسته نباشید. راستش من هر وقت در موبوگرام فونت رو عوض میکنم فرداش دوباره بر میگرده به فونت دستگاه ..چرا؟