آموزش تشکیل لیست پیام های برگزیده در موبوگرام

آموزش اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

کاربران موبوگرام می‌توانند به راحتی و فقط با لمس یک گزینه ساده، پیام های مورد پسندشان را به لیست گفتگوی با خود (پیام های برگزیده) منتقل کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تشکیل لیست پیام های برگزیده در موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با لیست پیام های برگزیده موبوگرام

برنامه موبوگرام این قابلیت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پیام های مورد پسندتان را به صورت یک آرشیو تحت عنوان “پیام های برگزیده” لیست کنید. شما حتی می‌توانید در صورت نیاز برای پیام های برگزیده خود دسته بندی های مختلفی را ایجاد نمایید که در این بیشتر در مورد آن صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تشکیل لیست پیام های برگزیده در موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کدام پیام ها را می‌توان به لیست پیام های برگزیده در موبوگرام اضافه کرد؟

در حالت پیش فرض، موبوگرام فقط به شما این امکان را می‌دهد تا پیام های ارسال شده در کانال ها را به لیست پیام های برگزیده یا منتخب خود اضافه کنید. پس در حالت پیش فرض نمی‌توان پیامی را از پنجره چت فردی یا گروهی به این لیست اضافه کرد. برای ایجاد این امکان به صورت زیر عمل کنید:

  • وارد برنامه موبوگرام شوید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید.
  • گزینه تنظیمات موبو را انتخاب کنید.
  • گزینه تنظیمات پیام های برگزیده را لمس نمایید.
  • گزینه نمایش دکمه برگزیده را انتخاب کنید.
  • در منوی کشویی ارائه شده، تیک گزینه‌های مورد نظرتان را بزنید. برای مثال اگر تمایل دارید امکان اضافه کردن پیام های موجود در چت های فردی به لیست پیام های برگزیده وجود داشته باشد، تیک گزنه مخاطبین را بزنید.
  • پس از انتخاب گزینه های مورد نظرتان، باید گزینه ذخیره را لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

به این صورت می‌توانید قابلیت اضافه کردن پیام به لیست پیام های برگزیده موبوگرام را در پنجره های گفتگوی مختلف فعال نمایید. اما چگونه قادر به اضافه کردن پیام به این لیست خواهیم بود؟

اضافه کردن پیام به لیست پیام های برگزیده موبوگرام

برای اضافه کردن یک پیام به لیست پیام های برگزیده در موبوگرام، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگویی که پیام مد نظرتان در آن ارسال شده مراجعه کنید.
  • پیام مد نظر را یافته و آیکون ستاره موجود در کنار آن را لمس کنید.
  • در صورت نیاز دسته بندی مورد نظرتان را برای پیام برگزیده خود انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایجاد دسته بندی در بخش پیام های برگزیده موبوگرام به مطالعه مقاله دسته بندی پیام های برگزیده در موبوگرام و ساخت دسته جدید بپردازید.

به این صورت آن پیام به لیست پیام های منتخب یا برگزیده شما در موبوگرام اضافه می‌شود. با لمس آیکون “چشم” واقع در گوشه سمت راست و بالای صفحه اصلی برنامه موبوگرام، می‌توانید همواره به سرعت پیام های برگزیده خود را مشاهده کنید.

آموزش ویدئویی تشکیل لیست پیام های برگزیده در موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تشکیل لیست پیام های برگزیده در موبوگرام و اضافه کردن پیام به این لیست اشاره پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

شیشه iPhone 7

iPhone 7 Plus شیشه

قطعات آیفون 7 پلاس

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
حمید رضا
حمید رضا
5 سال گذشته

سلام آقای رضاییان ودیگر دوستانتون خسته نباشید:من هم موبوگرام دارم و هم نیخه قدیمی سوپرگرام : در مخاطبین خاص اگه مثلا یک ساعتی ظهری خوابیدیم وبعد از بلند شدن که نگاه میکنیم ببینیم مخاطب خاصم در این یک ساعت چند بار آنلاین شده سوپرگرام همه چند باری را که آنلاین و آفلاین شده همشونو نشون میده وتا از قسمت اعلانها پاکشون نکرده ام میمانند ولی در موبوگرام چرا فقط آخرین بار را نشون میده وآن چند بار قبلی را نشون نمیده و فقط یک مورد که آخرین باره شده را نشون میده و همیشه جدیده را جایگزین قبلیها میکنه ممنونم ازلطفتون