معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت لاگ (The Log)

کارت لاگ (The Log)

یکی از کارت های لجندری (Legendary) که در بازی کلش رویال (Clash Royale) می‌تواند نقش بسیار موثری داشته باشد، کارت لاگ (The Log) است. این کارت کم هزینه در موارد زیادی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت لاگ (The Log) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت لاگ (The Log) کلش رویال (Clash Royale)

لاگ یا Log یک تکه چوب از تنه درخت است که سرنیزه هایی بر روی آن نصب شده و به سمت سرباز های دشمن غلتانده می‌شود. لاگ یا The Log از روی سرباز هایی که در مسیرش وجود داشته باشند عبور خواهد کرد و به آن‌ها آسیب وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: شماره تماس تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق کارت لاگ (The Log) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت لاگ (The Log)

معرفی کارت لاگ (The Log) بازی کلش رویال (Clash Royale)

برای آشنایی کامل و دقیق با کارت لاگ (The Log) بازی کلش رویال (Clash Royale) باید از مسائل و نکات زیر آگاهی داشته باشید:

کارت لاگ (The Log)

  • کارت لاگ (The Log) در آرنای 6 (Arena 6) یا همان بیلدرز ورکشاپ (Builders Workshop) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال (Clash Royale) است، بنابراین امکان دستیابی به آن از طریق صندوقچه لجندری (Legendary Chest) هم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

  • لاگ یا Log بخشی از تنه یک درخت است که سرنیزه هایی بر روی آن قرار داده شده و در لاین غلتانده می‌شود. لاگ (The Log) از روی سرباز های موجود در مسیرش عبور خواهد کرد و به آن‌ها آسیب می‌رساند.
  • کارت لاگ (The Log) فقط می‌تواند به سرباز های زمینی دمیج وارد کند.
  • شعاع تحت اثر لاگ (The Log) برابر با 3.9 است.
  • زمانی که کارت لاگ (The Log) را در لاین پیاده می‌کنید، مسیری برابر با 11.1 مربع توسط آن طی خواهد شد و تمام سرباز های زمینی و ساختمان های موجود در دمیج دریافت خواهند کرد.
  • لاگ (The Log) توسط سرباز های دشمن قابل اتک دادن و از بین بردن نیست. بنابراین این کارت از اسپل های بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود.
  • برای استفاده از کارت لاگ (The Log) ملزم به صرف 2 اکسیر خواهید بود، بنابراین لاگ (The Log) یکی از کم هزینه ترین اسپل های موجود در بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود.
  • زمانی که از کارت لاگ (The Log) استفاده می‌کنید و این کارت به سرباز های دشمن برخورد می‌کند، آن‌ها را به عقب هول می‌دهد و برای مدت کوتاهی سرباز های دشمن را گیج می‌کند. این هول دادن دقیقا شبیه به حرکتی است که بعد از برخورد فایربال (Fireball) با سرباز های زمینی شاهد آن هستید. با توجه به اینکه مسیر حرکت لاگ (The Log) رو به سمت جلو است، بنابراین سرباز های دشمن به سمت عقب هول داده می‌شوند و دمیجی هم دریافت خواهند کرد.
  • از آنجایی که کارت لاگ (The Log) یک کارت بسیار کم هزینه است، می‌توانید در هر شرایط مختلفی برای آسیب رساندن به سرباز های دشمن از آن استفاده کنید. اما مطمئنا استفاده از این کارت در شرایطی که تعداد سرباز های موجود در مسیر بیشتر باشند، لذت‌بخش‌تر می‌شود.
  • از کارت لاگ (The Log) می‌توانید برای از بین بردن آنی کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین گنگ (Goblin Gang) و سایر سرباز های با خون کم این چنینی استفاده کنید.
  • یکی از جالب ترین کاربردهای لاگ (The Log) مربوط به استفاده از آن برای مقابله با کارت بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) می‌شود. در این استراتژی شما علاوه بر از بین بردن گوبلین های خارج شده از بشکه، یک اکسیر از دشمن خود جلو می‌افتید و اگر سرباز دیگری هم در لاین وجود داشته باشد، به آن هم آسیب می‌رسانید.
  • از کارت لاگ (The Log) می‌توان به عنوان یک کارت جایگزین برای اسپل هایی مثل زپ (Zap) یا ارو (Arrows) استفاده کرد، اما باید در نظر داشت که لاگ (The Log) قابلیت دمیج وارد کردن به سرباز های هوایی یا پرنده دشمن را ندارد.
  • کارت لاگ (The Log) می‌تواند منجر به خنثی شده شارژ سرباز هایی مثل پرنس (Prince) و دارک پرنس (Dark Prince) شود. اما توجه کنید که این کارت شارژ اسپارکی (Sparky) را خنثی نمی‌کند.
  • کارت لاگ (The Log) می‌تواند یک کارت عالی برای مقابله با پرنسس (Princess) باشد که از دیگر کارت های لجندری (Legendary) بازی کلش رویال است. لاگ (The Log) حتی می‌تواند پرنسسی که یک لول از او بالاتر است را هم به طور آنی از بین ببرد.
  • در نظر داشته باشید که اگر لاگ (The Log) به تاورهای دشمن برخورد کند، به آن‌ها دمیج وارد خواهد کرد. پس تلاش کنید که همیشه در نقطه‌ای این اسپل را پیاده کنید که شانس برخورد آن با پرنسس تاور (Princess Tower) دشمن بیشتر شود.
  • از کارت لاگ (The Log) می‌توانید به عنوان یک اسپل پشتیبان هم استفاده کنید. برای مثال همانطور که در مقالات قبلی اشاره داشتیم، سرباز هایی مثل پکا (P.E.K.K.A)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، پرنس (Prince)، گولم (Golem)، شوالیه (Knight)، جاینت (Giant) و غیره در برابر کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) ضعف دارند، بنابراین از کارت لاگ (The Log) می‌توانید به عنوان یک کارت پشتیبان موثر برای این دسته از کارت های نام برده شده استفاده کنید.
  • کارت لاگ (The Log) یکی از کارت های بسیار عالی بازی کلش رویال برای مقابله با ساختمان سنگ قبر (Tombstone) محسوب می‌شود. اگر جان سنگ قبر (Tombstone) تقریبا به نیمه های خود رسیده باشد، استفاده از لاگ (The Log) می‌تواند علاوه بر از بین بردن آن منجر به از بین بردن 4 اسکلتی شود که با فروپاشی سنگ قبر (Tombstone) احضار می‌شوند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

  • اگر از ترکیب کارت لاگ (The Log) با فایر اسپریت (Fire Spirits) به درستی استفاده کنید، می‌توانند منجر به از بین رفتن سه تفنگدار (Three Musketeer) شوند. در نظر داشته باشید که شما در این شرایط 5 اکسیر از دشمن جلوتر خواهید افتاد و می‌توانید نبض بازی را در دست بگیرید. در این استراتژی باید ابتدا لاگ (The Log) را پیاده کنید و سریعا و در مکان صحیح فایر اسپریت (Fire Spirit) را پیاده نمایید تا در بازه زمانی که سه تفنگدار به عقب هول داده می‌شوند، فایر اسپریت ها خود را بر روی آن‌ها پرتاب و آن‌ها را از بین ببرند.
  • یک نکته جالب در مورد کارت لاگ (The Log) و هوگ رایدر (Hog Rider) وجود دارد. اگر کارت لاگ (The Log) را دقیقا در زمانی پیاده کنید که محل رسیدن آن به هوگ رایدر (Hog Rider) نزدیک به ریور باشد، پرش هوگ رایدر (Hog Rider) از روی ریور سبب می‌شود که از روی لاگ (The Log) هم بپرد و دمیجی از آن دریافت نکند.
  • با لول آپ کارت لاگ (The Log) شاهد افزایش دمیج آن خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ارائه شده است:

کارت لاگ (The Log)

پس با کارت لاگ (The Log) آشنا شدید. این کارت که یکی از کم هزینه ترین کارت های بازی کلش رویال (Clash Royale) است، بیشتر مصرف دفاعی دارد. با این حال در برخی شرایط می‌توان از آن برای پشتیبانی از سرباز های خودی و ایجاد فشار بیشتر در لاین هم استفاده کرد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت لاگ (The Log) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در مورد این کارت نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

iPhone 7 Plus قطعات

قطعات گوشی سامسونگ M31

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments