معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت ارتش اسکلت ها

کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)

کارت ارتش اسکلت ها یا Skeleton Army از کارت هایی است که در بازی کلش رویال تا مراحل بسیار طولانی به همراهتان باقی می‌ماند. در این مقاله قصد داریم به معرفی جامع کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) کلش رویال (Clash Royale)

کارت ارتش اسکلت ها یکی از کارت هایی است که در بازی کلش رویال خیلی زود با آن آشنا می‌شوید و احتمالا خیل دیر از بکارگیری آن دست خواهید کشید. این کارت منجر به احضار ارتشی بزرگ از اسکلت ها می‌شود که قدرت نابودسازی بالایی دارند اما به سادگی از بین می‌روند!

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با ما همراه باشید.

کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)

معرفی کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) در بازی کلش رویال

کارت Skeleton Army از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) برای مدت ها درگیر استفاده از آن خواهید بود. بکارگیری صحیح این کارت سبب می‌شود تا کارت مذکور به یکی از اصلی‌ترین کارت های دک یا عرشه تبدیل گردد. برای آشنایی کامل با این کارت باید به نکات و موضوعات زیر توجه کنید:

کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)

  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) در همان کمپ آموزشی (Training Camp) بازی کلش رویال (Clash Royale) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال است.
  • زمانی که از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده می‌کنید، شاهد احضار 13 اسکلت خنجر به دست خواهید بود که خون و دمیج کمی دارند اما چون تعدادشان بالاست می‌توانند مثل یک ارتش ویرانگر باشند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل در تهران

  • سرعت حرکت اسکلت های احضار شده توسط کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) زیاد (Fast 90) است و تاخیر مابین اتک های هر یک از اسکلت ها 1 ثانیه خواهد بود.
  • برای استفاده از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) ملزم به صرف 3 اکسیر هستید.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یکی از بهترین کارت های موجود برای از بین بردن سربازهای تنکی مثل پکا (P.E.K.K.A)، جاینت (Giant)، جاینت اسکلت (Giant Skeleton)، رویال جاینت (Royale Giant)، گولم (Golem) و غیره است.
  • این کارت می‌تواند یکی از موثرترین کارت ها برای مقابله با هوگ رایدر (Hog Rider) باشد و در صورت استفاده به موقع حتی اجازه ندهد که هوگ رایدر یک اتک را هم به تاور وارد کند.
  • از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) می‌توانید برای خنثی کردن شارژ پرنس (Prince) و از بین بردن آن هم استفاده کنید.
  • این کارت در از بین بردن سرباز هایی مثل بربرین ها (Barbarians)، بربرین های نخبه (Elite Barbarians)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، شوالیه (Knight) و سایر سرباز های زمینی این چنینی هم بسیار موثر عمل می‌کند.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یکی از بهترین کارت های بازی کلش رویال برای از بین بردن ساختمان هایی مثل تسلا (Tesla)، اینفرنو تاور (Inferno Tower) و سایر ساختمان های این چنینی محسوب می‌شود.
  • درست است که دمیج یا قدرت آسیب رسانی هر یک از 13 اسکلت های کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بسیار ناچیز است، اما زمانی که این اسکلت ها در کنار یکدیگر باشند، دمیج بسیار سنگینی وارد خواهند کرد. بنابراین اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به آن وارد می‌کنند.
  • متاسفانه از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای از بین بردن تمام سرباز های پیاده نمی‌توانید استفاده کنید. سرباز هایی مثل والکری (Valkyrie)، دارک پرنس (Dark Prince)، جلاد (Executioner)، ویزارد (Wizard)، ویچ (Witch) و غیره که اتک اشپل دارند، به راحتی می‌توانند ارتش اسکلت ها را نابود سازند.
  • بمبر یا Bomber هم یکی از بهترین سرباز هایی زمینی است که به راحتی تاثیر کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را از بین می‌برد و با دو اتک تمام اسکلت ها را نابود می‌سازد.
  • بی بی دراگون (Baby Dragon) هم با اتک های اسپلش خود به راحتی می‌تواند ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را نابود سازد.
  • از آنجایی که ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) قادر به اتک دادن به سرباز های هوایی یا پرنده نیستند، بنابراین کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، مینیون ها (Minions) و غیره هم می‌توانند به راحتی آن‌ها را نابود سازند.
  • از آنجایی که جان یا خون اسکلت هایی که به واسطه کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) احضار می‌شوند بسیار کم است، بنابراین آن‌ها به شدت در برابر هر نوع اسپلی ضعف دارند. ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را می‌توان به راحتی با اسپل هایی مثل زپ (Zap)، فایربال (Fireball)، ارو (Arrows)، گردباد (Tornado)، لوگ (The Log) و حتی پویزن (Poison) از بین برد.
  • با توجه به ضعف محسوس کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) در برابر اسپل های نام برده شده و توانایی آن‌ها در از بین بردن سربازهای قدرتمندی مثل پکا (P.E.K.K.A)، پرنس (Prince) و غیره، توصیه می‌کنیم که همیشه در کنار این سرباز ها یک اسپل را رزرو نگه دارید تا اگر دشمنتان از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) برای از بین بردن آن‌ها استفاده کرد، به راحتی با پیاده کردن آن اسپل تمام اسکلت ها را از بین ببرید.
  • از کارت بسیار ارزان و مقرون به صرفه فایر اسپریت (Fire Spirits) هم می‌توانید برای از بین بردن ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید. پس پیاده کردن این کارت در پشت سر سربازهایی مثل پرنس (Prince)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره هم یک استراتژی عالی است.
  • از آنجایی که دشمن عموما برای از بین بردن ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) از اسپل هایش استفاده می‌کند، می‌توانید از این کارت به عنوان یک کارت انحرافی هم استفاده کنید. برای مثال بعد از پیاده کردن کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) منتظر باشید تا دشمن اسپل ارو (Arrows) یا هر اسپل دیگری که دارد را بزند و سپس شما از کارت هایی مثل مینیون هورد (Minion Horde)، بشکه گوبلین ها (Goblin Barrel) و سایر کارت های این چنینی که در برابر اسپل ها ضعف دارند استفاده کنید.
  • استفاده از اسپل کلون (Clone) برای دوبل کردن اسکلت ها یک استراتژی مناسب است، چرا که با توجه به خون ناچیز اسکلت ها شما چیزی را از دست نداده‌اید و کلون های ارتش اسکلت هایتان هم به اندازه اسکلت های اصلی در بازی موثر واقع می‌شوند.
  • کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یک کارت خوب برای مقابله با ایکس بو (X-Bow) است. زمانی که آن را جلوی ایکس بو (X-Bow) پیاده کنید، اتک هایش درگیر اسکلت ها می‌شود و اسکلت ها هم به سرعت آن را نابود می‌کنند.
  • اگر بتوانید ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را به تاور دشمن برسانید، احتمالا دشمنتان اسپلی برای از بین بردن آن‌ها نداشته است. در این شرایط تاور درگیر اتک دادن به تک تک اسکلت ها می‌شود. پس بهترین فرصت است که سربازهای با دمیج بالای خود مثل هوگ رایدر (Hog Rider)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) و غیره هم پیاده کنید تا سریعا به تاور دشمن رسیده به آن اتک دهند. همچنین پیاده کردن اسپل ریج (Rage) در این موقعیت هم می‌تواند بسیار موثر باشد.
  • آیس گولم (Ice Golem) یکی از کارت هایی است که در بازی کلش رویال می‌تواند کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) را کاملا نابود کند.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ با گارانتی معتبر  

  • استفاده ترکیبی از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) در کنار اسپل هایی مثل آینه (Mirror) و فریز (Freeze) هم در برخی شرایط می‌تواند یک استراتژی عالی و موثر باشد.
  • یکی دیگر از سرباز هایی که به راحتی قادر به از بین بردن تاثیر کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) است، الکترو ویزارد (Elector Wizard) نام دارد. شما حتی می‌توانید این کارت را بر روی ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) پیاده کنید تا رعد ناشی از پیاده سازی آن، اسکلت ها را نابود سازد.
  • با لول آپ کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی یا دمیج اسکلت های احضار شده خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این مسئله در جدول زیر ضمیمه شده است:

 کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army)

پس کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) یک کارت کم هزینه و بسیار کاربردی در بازی کلش رویال است که البته در برابر اسپل ها و برخی سربازهای با اتک اسپل به شدت ضعف دارد. پس همیشه باید سعی کنید که از کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بدر بهترین موقعیت ممکن استفاده کنید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

قطعات گوشی آیفون 7 Plus

قطعات سامسونگ ام 31

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: بازی کلش رویال

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments