بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز

بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

لوت یا غارت کردن منابع در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین منظور می‌توان از استراتژی‌های مختلفی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم که به معرفی بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

در بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) دو منبع اکسیر و طلا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. تقریبا تمام اقدامات حیاتی بازی برای پیشرفت با استفاده از این دو منبع صورت می‌پذیرد. بنابراین لازم است که تا بهترین روش هایی ممکن را برای افزایش مقدار طلا و اکسیر خود در پیش بگیرید. یکی از اصلی ترین روش هایی که از طریق آن قادر به افزایش طلا و اکسیر خود هستید، مربوط به حمله به دهکده های دیگر و غارت یا لوت آن‌ها می‌شود. به این عمل اصطلاحا فارم کردن (Farm) یا فارمینگ (Farming) گفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

اما شما باید همواره سعی کنید که به بهترین دهکده های موجود برای کسب بیشترین مقدار لوت حمله کنید. برای انجام این کار ممکن است استراتژی‌های مختلفی وجود داشته باشند و ما در این مقاله قصد داریم به بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans) اشاره کنیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans)

ما بهترین محدوده کاپ برای غارت در کلش اف کلنز (Clash of Clans) را با توجه به لول تاون هال دسته بندی کرده‌ایم. این دسته بندی به شرح زیر است:

تاون هال 4: تا زمانی که تاون هال شما در محدوده لول 4 قرار دارد، سعی کنید که بیشتر از لیگ برنز 1 (Bronze I) پیش نروید. در این محدوده عموما بازکنان تازه کار هستند و شما به راحتی می‌توانید با اتک دادن به آن‌ها به غارت و افزایش مقدار اکسیر و طلا و سپس آپگرید ساختمان هایتان بپردازید. فراموش نکنید که اگر با این لول تاون هال به لیگ های بالاتر که کاپ بیشتری نیاز دارند بروید، برای لوت کردن و فارمینگ به مشکل بر می‌خورید.

تاون هال 5: زمانی که تاون هال شما به لول 5 ارتقاء یافت، شتاب زده عمل نکنید! هنوز وقت آن نرسیده که به لیگ نقره‌ای (Silver) بروید. سعی کنید که تا حد امکان در همان محدوده لیگ برنزی 1 (Bronze I) باقی بمانید تا بتوانید بهترین لوت یا غارت را از منابع دشمن داشته باشید. اگر در این مرحله بی‌گدار به آب بزنید و حتی وارد لیگ سیلور یا نقره‌ای 3 شوید، احتمالا با مشکل لوت مواجه خواهید شد.

تاون هال 6: زمانی که تاون هال خود را به لول 6 ارتقاء دادید، وقت آن رسیده که از لیگ برنزی خارج و به پایین‌ترین سطح از لیگ سیلور یا نقره ای که سیلور III یا Silver III است بروید. این لیگ می‌تواند برای شما بهترین مکان برای لوت یا غارت به شمار رود. توصیه می‌کنیم که اکیدا از رفتن به لیگ های بالاتر خودداری کنید.

تاون هال 7: زمانی که تاون هال شما به لول 7 ارتقاء داده شد، دیگر می‌توان به جرئت گفت که شما یک گیمر نوب یا تازه کار نیستید. در این مرحله بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت لیگ سیلور I و II یا Silver I & II است. دقت داشته باشید که در این مرحله فارم کردن یا غارت دهکده های دشمن به مراتب نسبت به قبل سخت‌تر می‌شود، پس سعی کنید تا حد امکان در لیگ نقره‌ای 2 باقی بمانید. در این مرحله اتک دادن به دهکده های مرده یک استراتژی بسیار کاربردی و موفق به شمار می‌رود. توصیه می‌کنیم که برای فارم بهتر در این مرحله از استراتژی اتک بارچ (Barch) کلش اف کلنز (Clash of Clans) استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام حمله بارچ از مقاله “آموزش تصویری اتک بارچ در کلش اف کلنز (Barch)” استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی رسمی سامسونگ

تاون هال 8: بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در شرایطی که تاون هال شما به لول 8 ارتقاء داده شود، لیگ های سیلور 1 (Silver I)، گلد 3 (Gold III) و گلد 2 (Gold II) هستند. عموما در این لیگ ها با دهکده هایی که تاون ها 7 دارند و مملو از غنائم هستند رو به رو می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را غارت کنید. اگر در این مرحله در لیگ های گلد 3 و گلد 2 حضور یابید، احتمالا با دهکده هایی که تاون هال 9 یا 10 دارند هم برخورد خواهید کرد که همواره برای شما ایجاد مزاحمت می‌کنند.

تاون هال 9: زمانی که تاون هال خود را به لول 9 ارتقاء دادید، بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت کلش اف کلنز (Clash of Clans) لیگ گلد 1 (Gold I) است. در این مراحل با کمی دقت می‌توانید دشمنان با تاون هال 8، 9 و حتی 10 را هم مورد اتک قرار داده و لوت عالی کسب کنید.

تاون هال 10: زمانی که به تاون هال 10 رسیدید، دیگر باید به لیگ های کریستال 2 (Crystal 2) و چمپیون (Champion) چشم بدوزید، چرا که شما در مرحله نهایی بازی به سر می‌برید و روز های طولانی را صرف انجام بازی Clash of Clans کرده‌اید. در این مرحله فارم کردن به واقع دشوار می‌شود، اما با کمی جستجو در لیگ کریستال 2 می‌توانید به دهکده های با تاون هال 9 و 10 مناسب برای اتک دادن دسترسی پیدا کنید. برای کسب موفقیت در لیگ چمپیون (Champion) هم باید استراتژی‌های بسیار دقیقی را در پیش بگیرید، در غیر این صورت با شکست مواجه خواهید شد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بهترین محدوده کاپ برای غارت یا لوت در کلش اف کلنز (Clash of Clans) اشاره کردیم و راهنمای جامعی را در اختیارتان قرار دادیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین جلو آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی A70

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (8)

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Armin
Armin
1 سال گذشته

من تان ۴ مکس هستم

کاوم سیلور ۳ هست باید بیارم پایین؟

آرمین
آرمین
2 سال گذشته

دوستان من تاون هال ۷ هستم و در لیگ Silver I(نقره ای ۱)هستم، باید کاپ هام رو بیارم پایین برای لوته بهتر و اتکه آسون تر درسته؟ منظورم اینه که لیگی که توش هستم نسبت به تاون هالم فکر کنم زیادی بالاست و بهتره برگردم به Silver II(نقره ای ۲)نظرتون چیه؟

علی
علی
2 سال گذشته

تان سیزده چه کاپی مناسبه برای غارت کردن بیشترین سکه و اکسیر

عرفان
عرفان
2 سال گذشته
پاسخ به  علی

بهترین اتک برای غارت منابع اتک با سوپر گوبلینه
خودم تانهال ۱۴ هستم با سوپرگوبلین الان کاپم لجنده

Mr.X
Mr.X
2 سال گذشته

سلام
من تاون ۹ هستم
در کاپ کریستال
آیا باید کاپ های خودم رو کم کنم؟
و اگه کم کردم قطعا دوباره زیاد میشه درسته؟
راه درست چیه؟

محمدرضا
محمدرضا
2 سال گذشته
پاسخ به  Mr.X

ببین کاپ بالا که بری لوت زیاد هست ولی اتکا خیلی سخته تو بهتر بری رو گلد تو الان اصلا نباید کاپ خودت رو زطاد کنی الان تانهال ۱۴ اومده و اونموقع که تانهال ۱۴ شدی باید کاپت رو بالا ببری تا اونموقع سعی کن بالاتر از چمپیون نری

محمدامین
محمدامین
3 سال گذشته

سلام و خسنه نباشید
واقعا ممنونم از راهنمایی های خوبتون

ریحانه سلطانی
ریحانه سلطانی
3 سال گذشته
پاسخ به  محمدامین

خوشحالیم که براتون مفید واقع شد