آموزش ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message)

ساخت گروه تلگرام

یکی از قابلیت‌های جالب تلگرام مربوط به امکان ریپلای کردن پیام ها یا ارسال پاسخ مستقیم برای آن‌ها محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با ریپلای پیام در تلگرام

امکان ریپلای پیام ها یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالب برنامه تلگرام است. ریپلای پیام به آن معناست که شما پاسخ مستقیمی برای آن پیام ارسال می‌کنید و به این شکل مشخص می‌شود که مخاطب شما چه کسی و کدام پیام بوده است. قابلیت ریپلای پیام در تلگرام به ویژه در گفتگوهای گروهی می‌تواند به مراتب کاربردی باشد.

در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه ریپلای پیام در تلگرام

ریپلای پیام در تلگرام به سادگی صورت می‌پذیرد. برای انجام این کار در پنجره گفتگوهای فردی یا گروهی می‌توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مد نظرتان مراجعه کنید. این پنجره می‌تواند مربوط به یک گفتگوی فردی یا گروهی باشد.
  • پیام مورد نظرتان که قصد دارید برای آن پاسخ ارسال کنید را بیابید و یک بار آن را لمس کنید.
  • در پنجره پاپ آپ نمایان شده، گزینه Reply را انتخاب کنید.
  • پیام مورد نظر خود را تایپ نمایید و آیکون ارسال را لمس کنید.

به این صورت قادر به ریپلای کردن بر روی پیام های تلگرام خواهید بود. روش دومی که بدین منظور می‌توان از آن استفاده کرد به شرح زیر است:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به پنجره گفتگوی مد نظرتان مراجعه کنید. این پنجره می‌تواند مربوط به یک گفتگوی فردی یا گروهی باشد.
  • پیام مورد نظرتان که قصد دارید برای آن پاسخ ارسال کنید را بیابید و انگشت خود را بر روی آن قرار دهید و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک را احساس کنید.
  • آیکون فلش رو به سمت چپ موجود در منوی فوقانی صفحه را انتخاب کنید.
  • پیام مورد نظر خود را تایپ کنید و آیکون ارسال را لمس نمایید.

بنابراین از طریق هر یک از دو روش فوق قادر به ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) خواهید بود. هر زمان که قصد داشته پیام انتخاب شده به منظور ریپلای را کنسل کنید، کافیست که پس از انتخاب پیام در مرحله تایپ پاسخ، آیکون ضربدر موجود در آن پیام در بالای فیلد تایپ را لمس نمایید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش ویدئویی ریپلای پیام در تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ریپلای پیام در تلگرام (Reply Message) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون SE

iPhone 6s Plus قیمت گلس

ال سی دی سامسونگ A70

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments