آموزش جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

عده بسیاری از کاربران با مشکل جوین شدن خودکار یا اتوماتیک به گروه های تلگرام مواجه هستند. خوشبختانه شما می‌توانید با یک ترفند کاربردی از این مسئله جلوگیری کنید. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام

تنظیمات پیش فرض تلگرام به گونه‌ای تنظیم شده که تمام کاربران آن می‌توانند شما را به گروه های تلگرام دعوت کنند. هنگامی که یک کاربر شما را به گروهی دعوت می‌کند، به طور اتوماتیک عضو آن می‌شوید و این موضوع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد! اما آیا روشی وجود دارد که با استفاده از آن بتوانیم از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام جلوگیری کنیم؟

خوشبختانه ترفندی وجود دارد که با استفاده از آن قادر به انجام این عمل می‌شوید. دقت داشته باشید که پیاده‌سازی این ترفند سبب می‌شود تا هیچ فردی قادر به اضافه کردن شما به گروه های تلگرام نباشد، بنابراین از اضافه شدن خودکار به گروه های تلگرام هم جلوگیری می‌شود. ضمنا اگر بنا به هر دلیل با مشکل اجرای خودکار تلگرام و جوین شدن در کانال های عجیب مواجه هستید، به مطالعه مقاله جلوگیری از باز شدن خودکار تلگرام و دعوت ناخواسته به کانال‌ها بپردازید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام

برای اینکه از دعوت خود به گروه های تلگرام از سوی تمام کاربران جلوگیری کنید و به این صورت از به طور ناخواسته در هیچ گروهی عضو نشوید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Groups را انتخاب کنید.
  • گزینه My Contacts را انتخاب نمایید.
  • حال گزینه Never Allow را انتخاب کنید.
  • تمام مخاطبین موجود را از لیست انتخاب کنید یا حداقل آن دسته از مخاطبینی را انتخاب کنید که بدون هماهنگی، شما را به گروه های تلگرام اضافه می‌کنند.
  • پس از انتخاب تمام مخاطبین، آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • بار دیگر آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا تغییرات اعمالی ذخیره شوند.

به این صورت دیگر هیچ یک از کاربران تلگرام قادر به اضافه کردن شما به گروه های مختلف نخواهند بود. اگر مخاطبی بخواهد در این شرایط شما را به گروهی اضافه کند، باید ابتدا شما را در جریان قرار دهد تا شما وی را از لیست Never Allow حذف کنید، در غیر این صورت قادر به دعوت شما به گروه تلگرام نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش ویدئویی جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جلوگیری از اضافه شدن خودکار به گروه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 11 پرو مکس

تاچ ال سی دی آیفون 11 پرو

تاچ ال سی دی Note 20 Ultra

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (18)

guest
18 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
علی
علی
1 سال گذشته

سلام مدتیه تو تلگرام مخاطبین من رو به اسم من به گروه های مختلف اضافه میکنه در صورتی که من نیستم ،بعضی از این گروه ها اصلا گروه های مناسبی نیستند و آبرو بر هستند ،چیکار کنم که جلوگیری بشه؟

سبحان منصوری
سبحان منصوری
1 سال گذشته
پاسخ به  علی

سلام راه حلی پیدا کردین؟اگه پیدا شده به منم بگین لطفا

مریم
مریم
1 سال گذشته

عضو کلی کانال شدم ولی هیچ کدوم رو نمیبینم،از طرفی هم نمیتونم دیلیت اکانت بزنم چون گروه های شرکت پاک میشه ،چطور باید اون کانال ها رو پیدا کنم و حذف کنم ؟

سمیرا پیشکار
سمیرا پیشکار
1 سال گذشته

رفتم تو تنظیمات کل روش رو انجام دادم ولی بازهم منوتو گروهای مختلف اد میکنن و حتی با اسم منم مخاطبان منو اد میکنن میشه یه راه دیگه ای جلوی پامون بزارین بخدا من خسته شدم از پس لفت دادم هر بار که لفت میدم باز اد میکنن تو خدا رسیدگی کنید

زهرا صادقی
زهرا صادقی
1 سال گذشته

سلام ادمین محترم ببخشین والله من دوستم بهم میگه منو تو تلگرام عضو گروه‌های بد کردی خودم خبر ندارم و همچین کاری نکردم ولی اون میگه اسم تو افتاده چیکار کنم نگرانم خیلی

فرزاد حسینی
فرزاد حسینی
1 سال گذشته

من تو تلگراف شماره ام همه مخاطبینم رو به گروه های مختلف اضافه میکنم حتی اکانتمو حذف کردم اما باز مخاطبینم هرروز دعوت میکنه و مینویسه حساب کاربری خذف شده شما رو به فلان گروه حذف کرد؟چکار کنم؟اخه بعضی گروههاش اصن اسم موجهی ندارن .لطفا جزتلگرام اصلی استفاده نکنید

ایرج انصاری
ایرج انصاری
1 سال گذشته
پاسخ به  فرزاد حسینی

سلام.شما تا وقتی از پروکسی داخل تلگرام استفاده کنی،به صورت خودکار داخل کانالها عضو میشی چون عاشق چشم و ابرو ما نیستن که رایگان خدمات بدن ازین طریق کسب درآمد میکنن.از تلگرام اصلی یا بهتر بگم تلگرام معمولی استفاده کنید که اونم کارایی نداره اصلا و مصرف اینترنت بسیار بالایی هم داره همانند تلگرام x که یکی از پر مصرفترین نرم افزارهایی هست که تجربه کردمالان دارم از تلگراف استفاده میکنم با قابلیت ۱۰۰ کاربر فعال که سه کاربر فعال در تلگرام اصلی با ۳۰ کاربر تلگراف در مصرف اینترنت برابر هستن😂