آموزش تغییر پسورد تلگرام ؛ چگونه رمز تلگرام را عوض کنیم؟

آموزش غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشته باشید نسبت به تغییر پسورد یا رمز تلگرام خود اقدام کنید. انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر پسورد تلگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر پسورد تلگرام

تلگرام از قابلیتی تحت عنوان Passcode Lock بهره‌مند است که به موجب آن می‌توانید برای این مسنجر رمز عبور یا پسورد تعیین کنید. پیش از این در مقاله آموزش گذاشتن رمز برای تلگرام (Passcode Lock)نحوه فعال کردن این قابلیت را به شما عزیزان آموزش داده بودیم. اما شاید بنا به ره دلیل بعد از فعال کردن این قابلیت تمایل داشته باشید تا رمز عبور خود را تغییر دهید. خوشبختانه انجام این عمل به سادگی امکانپذیر است.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر پسورد تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرگاه اپل

چگونه پسورد تلگرام را تغییر دهیم؟

به منظور تغییر دادن رمز عبور یا پسورد فعلی تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Passcode Lock را لمس کنید.
  • پسورد فعلی خود را وارد کنید.
  • گزینه Change Password را لمس کنید.
  • پسورد جدید مورد نظرتان را وارد کنید. می‌توانید با لمس گزینه PIN از گوشه سمت چپ و بالای صفحه و سپس انتخاب گزینه Password حالت استفاده ترکیبی از حروف، نماد و اعداد را در رمز تلگرام فعال کنید.
  • رمز عبور مد نظرتان را بار دیگر وارد کنید.

به همین سادگی پسورد یا رمز تلگرام شما تغییر داده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعیین رمز عبور پیچیده‌تر و متشکل از حروف و نمادها در تلگرام از مقاله آموزش گذاشتن پسورد حروفی روی تلگرام استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر پسورد تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون X

قطعات آیفون اس ای

تاچ ال سی دی اس 10

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments