آموزش غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

در حالت پیش فرض هر زمان که یکی از مخاطبین گوشی یا تبلت شما به تلگرام ملحق یا اصطلاحا جوین (Join) شوند، تلگرام یک نوتیفیکیشن برایتان ارائه می‌کنند. اما ما در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال سازی نوتیفیکیشن جوین شدن مخاطبین به تلگرام

اگر تنظیمات تلگرام شما در حالت پیش فرض باقی مانده باشد، هر زمان که یکی از مخاطبین تبلت یا گوشی هوشمندتان به تلگرام ملحق یا اصطلاحا جوین (Join) شود، از سوی این اپلیکیشن پیام رسان نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد و پنجره گفتگوی اختصاصی با آن مخاطب در لیست گفتگوهای اکانت تلگرام شما ایجاد می‌شود. اما آیا می‌دانستید که شما می‌توانید ارائه این نوع نوتیفیکیشن ها را غیرفعال کنید؟

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

به منظور غیر فعال سازی اعلان جوین شدن مخاطبین گوشی در تلگرام، کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • به دنبال بخشی که با عنوان Events ارائه شده است باشید و گزینه Contacts Joined Telegram را غیر فعال کنید.

با طی کردن مراحل فوق دیگر در ازای جوین شدن یا ملحق شدن مخاطبینتان در تلگرام هیچ اعلان یا نوتیفیکیشنی دریافت نخواهید کرد.

آموزش ویدئویی غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن اعلان جوین شدن مخاطبین به تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی آیفون 6

تاچ ال سی دی A21

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (10)

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
وحید
وحید
2 سال گذشته

اگه یه شماره ای رو نداشته باشی ولی اون طرف شماره تورو داشته باشه بازم پیام جوین شدنش میاد ؟

وحید
وحید
2 سال گذشته

این روش بوده و هست…ولی من یه شماره ای رو که تا حالا ندیده بودم چه برسه ذخیره کنم. برام پیام اعلان اومد…. فقط هم شماره اومد بدون اسم که من اصن بی نام سیو نمیکنم… اگه اون طرف شماره منو داشته باشه و جوین بشه بازم اعلان میاد؟

سارا
سارا
2 سال گذشته

Well, Telegram’s advice to prevent you from getting such notifications is by scrolling down the privacy and security settings and deleting synced contacts which will prevent future ones from being created.(but be careful you will delete all your contacts in this way)

سارا
سارا
2 سال گذشته

این کار فک کنم واسه اینه که اگه ما دیلیت اکانت کردیم و دوباره جوین شدیم پیامش واسه مخاطبینمون نره. چون منم دقیقا همینجوری که گفتین تنظیم کردم ولی باز پیام جوین شدن بقیه واسم میاد

حسینم
حسینم
2 سال گذشته
پاسخ به  سارا

برا منم میاد چه داستانیه

فاطمه
فاطمه
2 سال گذشته
پاسخ به  سارا

سلام دقیقا، فکر کنم چنین حالتی هست چون من الان دوتا حساب کاربری دارم یکی از مخاطبینم دیلیت اکانت کرده بود نوتیفش جوین شدن روی حساب اصلی نیومد ولی روی حساب دومم اومد.!

z.r
z.r
3 سال گذشته

برای ایفونننننن میخوامممم