آموزش تغییر زبان تلگرام در موبایل

تغییر رنگ چراغ اعلان تلگرام برای چت

تلگرام از زبان های مختلفی پشتیبانی می‌کند و کاربران قادرند تا نسبت به تغییر زبان برنامه با توجه به نیاز خود اقدام کنند. انجام این عمل به سادگی صورت می‌پذیرد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه تغییر زبان تلگرام در موبایل بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر زبان تلگرام در موبایل

تلگرام هم اکنون از 8 ربان پیش فرض مختلف پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند زبان تلگرام را بنا به سلیقه و نیاز خود از بین این 8 گزینه انتخاب کنند. پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که متاسفانه زبان فارسی به طور پیش فرض در منوی زبان های تلگرام ارائه نشده است، بنابراین شما از طریق روشی که در این مقاله آموزش دهیم، قادر به انتخاب زبان فارسی بری تلگرام نخواهید بود.

در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تغییر زبان پیش فرض تلگرام در نسخه موبایل بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه تغییر زبان تلگرام در موبایل

به منظور تغییر دادن زبان برنامه تلگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Language را انتخاب کنید.
  • زبان مورد نظرتان را از لیست هشت زبان موجود انتخاب نمایید.

به همین سادگی می‌توانید زبان پیش فرض برنامه تلگرام را گوشی یا تبلت خود تغییر دهید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که زبان فارسی در حالت عادی در لیست زبان های تلگرام ارائه نشده است و برای فارسی سازی تلگرام باید از ترفندی استفاده کنید که در بخش “مقدمه” همین مقاله لینک آموزش آن را ضمیمه کردیم.

آموزش تصویری تغییر زبان تلگرام در موبایل

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه تغییر زبان تلگرام در موبایل پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

دوربین پشت iPhone 7 Plus

دوربین پشت iPhone 8

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments