جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی

ارسال ویس در تلگرام بدون لمس آیکون میکروفون

در منوی تنظیمات تلگرام گزینه‌ای تحت عنوان Save to gallery ارائه شده است که با استفاده از آن می‌توان ذخیره اتوماتیک عکس و ویدیوهای تلگرام را در حافظه گوشی فعال یا غیر فعال کرد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی و گزینه Save to gallery

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با مشکل ذخیره شدن خودکار عکس و فیلم های تلگرام در حافظه و گالری گوشی هوشمندتان مواجه هستید، این مقاله می‌تواند مشکلتان را برطرف کند. خوشبختانه تلگرام گزینه‌ای تحت عنوان Save to gallery را در منوی تنظیمات برنامه خود ارائه کرده که با استفاده از آن می‌توانید ذخیره اتوماتیک عکس و ویدیوهای تلگرام را در حافظه گوشی فعال یا غیر فعال کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی از طریق غیر فعال سازی گزینه Save to gallery بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی

به منظور غیر فعال کردن ذخیره اتوماتیک عکس و فیلم های دانلود شده تلگرام در حافظه گوشی خود، می‌بایست گزینه Save to gallery را در تلگرام غیر فعال کنید. برای انجام این کار به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • گزینه Save to gallery را لمس کنید و اسلایدر موجود در کنار آن را به وضعیت غیر فعال (خاکستری) تغییر دهید.

به این صورت قابلیت ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در  حافظه گوشی و گالری آن غیر فعال می‌شود.

آموزش ویدئویی جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جلوگیری از ذخیره خودکار عکس و فیلم های تلگرام در گالری گوشی و غیر فعال سازی گزینه Save to gallery پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتربخوانید:

قطعات آیفون 6 اس

شیشه iPhone 11

iPhone 11 Pro شیشه

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (7)

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Sara.k
Sara.k
2 سال گذشته

فایل هایی که از تلگرام دانلود میکنم دی هیچ قسمتی از گوشی حتی فایل های شخصی ذخیره نمی شوند
راه حلی دارید؟؟

مسعود
مسعود
2 سال گذشته

مشکل من نداشتن این گزینه هست تو تلگرام

ابولفضل بهره ور
ابولفضل بهره ور
2 سال گذشته

سلام من همه این کار ها که گفتید را کردم اما بازم ویدئو ها به صورت خودکار در گالری و مکس پلیر ذخیره می شوند و متاسفانه دو گیگ از اینترنتم به خاطرش رفت ترو خدا کمک کنین دا.

Mehrzad
Mehrzad
5 سال گذشته

واقعا کمکم کرد مرسی از مدیر این سایت

Shaghaiegh
Shaghaiegh
6 سال گذشته

با سلام واحترام، عکسها وفیلمهای تلگرام که در گالری وحافظه اصلی ذخیره شده اند پاک نمیشوند وپس از دیلیت هر کدام لحظه ای بعد برمی گرددو پیام میدهد حذف ناموفق ،گزینه ذکر شده در مطلب سایت هم غیر فعال است حافظه تبلتم پرشده،حالا چیکار کنم؟