تعمیر گلکسی اس ۵ آب خورده | موبایل کمک تعمیر گلکسی اس ۵ آب خورده | موبایل کمک

تعمیر گلکسی اس ۵ آب خورده | موبایل کمک

متاسفانه خرابی ناشی از آب خوردگی یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران گوشی های موبایل و به ویژه گوشی های قدیمی تر با آن رو به رو هستند. اما اگر گوشی ما در اثر آب خوردگی خراب شد چه کنیم؟ با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده که در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام نمی‌شود را با کمترین هزینه انجام دهید! با موبایل کمک همراه باشید.

 

برای تعمیر سامسونگ S5 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

چرا گوشی های موبایل در برابر آب خوردگی حساس هستند؟

گوشی های موبایل از قطعات الکترونیکی بسیار ظریف و  دقیقی تشکیل شده‌اند که باید هر یک از آن ها عملکردی مشخص داشته باشند و وظایف خویش را به درستی انجام دهند تا یک گوشی بتواند بدون مشکل کار کند. همانطور که می‌دانید آب رسانای الکتریکی است و متاسفانه زمانی که با قطعات الکترونیکی گوشی و مدارهای آن برخورد کند منجر به بروز اتصال کوتاه و در نتیجه بروز اختلال در عملکرد قطعات گوشی خواهد شد و نهایتا گوشی را معیوب می‌کند. از آنجایی که گوشی های موبایل بسیار ظریف و قطعات آن ها کوچک هستند، کمترین حجم از آب هم می‌تواند به آن ها آسیب برساند.

خرابی ناشی از آب خوردگی : رایج ترین دلیل خرابی گوشی های موبایل!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آب خوردگی تقریبا رایج ترین دلیل یا عامل خراب شدن گوشی های موبایل است. در 90 درصد مواقعی که خراب شدن قطعه‌ای در گوشی بر اثر وارد شدن ضربه به آن ایجاد نشده باشد، خرابی به وجود آمده ناشی از آب خوردگی خواهد بود. دقت کنید که همیشه آب خوردگی بدان مفهوم نیست که گوشی در آب غوطه‌ور شود! بلکه در خیلی شرایط نفوذ قطرات آب به داخل گوشی می‌توانند منجر به خرابی آن شوند. برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می‌کنیم هیچوقت با دست خیس از موبایل خود استفاده نکنید و همیشه بدنه آن را خشک و تمیز نگه دارید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی های سامسونگ

 

تعمیر سامسونگ s5 آب خورده

گلکسی اس 5 سامسونگ و حساسیت آن در برابر آب خوردگی

سامسونگ گلکسی اس 5 از گوشی های قدیمی شرکت سامسونگ است و طبیعتا از طراحی ضد آب بهره‌مند نیست، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که مثل گوشی هایی همچون سامسونگ گلکسی S8، گلکسی نوت 8، گلکسی S9 و غیره در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. نفوذ آب به داخل بدنه این گوشی به راحتی انجام می‌شود و چون دستگاه قابی جداشدنی دارد همه چیز ساده‌تر خواهد شد. بنابراین این گوشی به شدت در برابر آب خوردگی حساس است و باید آن را از آب دور نگه دارید. جالب است بدانید که دلیل اصلی 90 درصد از خرابی های گوشی گلکسی S5 سامسونگ ناشی از وارد شدن ضربه به دستگاه یا آب خوردگی است.

بیشتر بخوانید: تعمیر برد گلکسی اس ۵

آیا تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ انجام می‌شود؟

نمایندگی های رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ عموما به ابزارها و تجهیزات مدرنی که برای تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده یا هر گوشی آب خورده دیگری لازم است دسترسی ندارند. از سوی دیگر زمان طولانی را برای انجام این تعمیر صرف می‌کنند. برای مثال در برخی شرایط دیده شده تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی سامسونگ تا 7 روز هم طول کشیده و نهایتا هم نتیجه لازم را به همراه نداشته است.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی S5

ضمنا در نظر داشته باشید که حتی اگر گوشی شما گارانتی داشته باشد هم خرابی ناشی از آب خوردگی جزو گارانتی نخواهد بود و برای تعمیر دستگاه در این حالت باید هزینه پرداخت کنید. بنابراین توصیه ما این است که تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده را به نمایندگی های رسمی تعمیرات سامسونگ واگذار نکنید و از خدمات مراجع دیگر استفاده به عمل آورید.موبایل کمک یکی از بهترین مراجعی است که سرویس تعمیرات موبایل آب خورده را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

هزینه تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده چقدر است؟

تخمین هزینه تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده یا هر گوشی دیگری که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده باشد تا قبل از باز کردن دستگاه و بررسی وضعیت قطعات سخت افزاری آن امکانپذیر نخواهد بود. برای تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده باید ابتدا گوشی باز شده و تک تک قطعات سخت افزاری آن مورد بررسی و تست واقع شوند و موارد معیوب شناسایی گردند. سپس این موارد باید تعویض شده و باز هم عملکرد گوشی تست شود. در نهایت با توجه به تعداد قطعات تعویض شده و تعمیرات صورت گرفته هزینه تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده مشخص می‌شود. اگر می‌خواهید تعمیر موبایل آب خورده شما با کمترین هزینه انجام شود، توصیه ما این است که از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

تعمیر سامسونگ Galaxy S5 آب خورده چقدر زمان می‌برد؟

عموما تعمیر گوشی های آب خورده زمانگیر خواهد بود و نیاز به بررسی دقیق دارد. در اغلب موارد تعمیر گوشی ها در اینگونه شرایط تا چند روز طول می‌کشد چون بهتر است بعد از تعمیر گوشی برای مدت زمان مشخصی از آن به صورت آزمایشی استفاده شود. اگر می‌خواهید تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید، توصیه می‌کنیم از سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک استفاده به عمل آورید. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری موبایل کمک می‌توانید به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانتبپردازید.

 

تعمیر سامسونگ s5 آب خورده

چگونه یک گوشی آب خورده را نجات دهیم؟

اگر گوشی شما بنا به هر دلیل با آب در تماس قرار گرفت باید خیلی سریع و البته درست و حساب شده عمل کنید. سرعت عمل و میزان کنترلی که شما در این شرایط خواهید داشت از اهمیت بالایی برخوردار است. برای آشنایی دقیق با کارها و اقداماتی که باید در شرایطی که گوشی با آب در تماس قرار گرفت انجام دهید، توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله چگونه گوشی سامسونگ یا آیفون اپل آب خورده را تعمیر کنیم؟ بپردازید.

 

برای تعمیر سامسونگ S5 آب خورده کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات سامسونگ تماس بگیر

 

تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده با کمترین هزینه در موبایل کمک

شرکت موبایل کمک سرویس اختصاصی را برای تعمیر گوشی های آب خورده در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که طبق آمار بهترین نتیجه ممکن را داشته است. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده شما یا هر گوشی دیگری که در اثر آب خوردگی دچار مشکل شده از مدرن ترین ابزارهای ممکن استفاده می‌کنند و بدین سبب بهترین نتیجه برایتان به ارمغان آورده می‌شود.

به منظور ثبت سفارش تعمیر گلکسی اس 5 آب خورده خود توسط کارشناسان موبایل کمک کافیست با شماره ی75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

خرید قطعات موبایل

تعمیرات تخصصی سامسونگ
در نمایندگی سامسونگ با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی سامسونگ
در گارانتی سامسونگ

مقالات آموزش تعمیرات سامسونگ

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات سامسونگ

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض باتری سامسونگ

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات تخصصی گلکسی واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات سامسونگ

خرید قطعات اورجینال سامسونگ (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع سامسونگ

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی سامسونگ