آموزش تغییر صفحه کلید لمسی در سیستم عامل اندروید

تغییر صفحه کلید لمسی

آیا می‌دانید که در سیستم عامل اندروید می‌توانید ظاهر و نوع کیبورد یا صفحه کلید لمسی دستگاه را تغییر دهید؟ ما در این مقاله قصد داریم که چگونگی انجام این عمل را خدمت شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سیستم عامل اندروید مربوط به قابلیت‌های شخصی‌سازی است که ارائه می‌کند. شما می‌توانید ظاهر دستگاه اندرویدی خود را به هر شکلی که تمایل داشته باشید تغییر دهید. شخصی‌سازی در اندروید به تغییر ظاهر و نوع کیبورد یا صفحه کلید لمسی و مجازی دستگاه هم نفوذ کرده است. هم اکنون هر کاربر می‌تواند بنا به سلیقه شخصی خود از صفحه کلید لمسی خاص و منحصر به فردی در دستگاه خود استفاده کند. اما چگونه می‌توانیم صفحه کلید لمسی دستگاه اندرویدی خود را تغییر دهیم؟

تغییر صفحه کلید لمسی در اندروید بسیار ساده است. ما در این مقاله قصد داریم که به طور تصویری نحوه تغییر کیبورد یا صفحه کلید لمسی در دستگاه‌های هوشمند اندرویدی را به شما عزیزان آموزش دهیم. علیرغم اینکه آموزش ارائه شده کاملا شیوا و جامع است، در صورت بروز هر مشکل یا سوالی می‌توانید از طریق شماره‌های ضمیمه شده با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

چگونگی تغییر صفحه کلید لمسی در سیستم عامل اندروید

به منظور تغییر صفحه کلید لمسی و مجازی در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید باید مراحل ساده‌ای را طی کنید. این مراحل در ادامه شرح داده می‌شوند.

تغییر صفحه کلید لمسی

ابتدا باید نسبت به دانلود یک کیبورد لمسی ثانویه وارد عمل شوید. هم اکنون صفحه کلیدهای لمسی و مجازی متعددی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده‌اند که هر یک از آن‌ها سبک و ظاهر منحصر به فردی داشته و گاها قابلیت‌های خاصی را ارائه می‌کنند. ما در این مقاله به دانلود کیبورد لمسی Go Keyboard پرداختیم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

تعمیرات سامسونگ

تغییر صفحه کلید لمسی

پس از دانلود کیبورد مجازی مورد نظرتان از گوگل پلی استور (Google Play Store) و نصب آن، وارد بخش تنظیمات دستگاه اندرویدی خود شوید.  این بخش با یک آیکون چرخ دنده در منوی اپلیکیشن‌های دستگاهتان قابل مشاهده است.

تغییر صفحه کلید لمسی

حال به بخش با عنوان Language and Keyboard مراجعه کنید. دقت داشته باشید که در برخی از گوشی‌های هوشمند این بخش با نام Locale and Text هم نمایش داده می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کنید.

تغییر صفحه کلید لمسی

در بخش Keyboard Settings به دنبال نام صفحه کلید لمسی باشید که به تازگی آن را دانلود و بر روی دستگاهتان نصب کرده‌اید. نام Go Keyboard 2015 را در لیست فوق مشاهده می‌کنید که ما پیش از این نسبت به دانلود آن اقدام کرده بودیم. با انتخاب آن، کیبورد مد نظر به عنوان صفحه کلید پیش‌فرض دستگاه شناخته می‌شود. از این پس این صفحه کلید لمسی و مجازی به منظور تایپ متن در دستگاه اندرویدیتان نمایان خواهد شد.

تغییر صفحه کلید لمسی

حال به بخش پیامک‌های دستگاه خود مراجعه کنید.

تعمیرات سامسونگ

تغییر صفحه کلید لمسی

پیام جدیدی ایجاد کرده و انگشت خود را در پنجره مربوط به تایپ متن گذاشته و نگه دارید. با انجام این عمل صفحه پاپ‌آپی نمایان می‌شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در محل

تغییر صفحه کلید لمسی

در پنجره پاپ‌آپ نمایان شده گزینه Input Method را انتخاب کنید.

تغییر صفحه کلید لمسی

حال صفحه کلید مورد نظرتان را انتخاب نمایید. با انجام این عمل کیبورد مجازی دستگاه تغییر پیدا کرده و از این پس صفحه کلید مجازی مورد نظرتان به منظور تایپ در بخش پیامک‌های دستگاه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

قطعات موبایل

دوربین اصلی آیفون ایکس اس

قطعات گوشی سامسونگ M31

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (3)

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
محسن رضایی
محسن رضایی
3 سال گذشته

سلام من یه گوشی HTC دارم که رفت زیر چرخ ماشین و ال سی دی کامل شکست. به شارژ میزنم چراغ شارژ روشن میشه . آیا قابل تعیمر هست

Matin English
Matin English
3 سال گذشته
پاسخ به  محسن رضایی

باید بررسی شه

پوریا
پوریا
3 سال گذشته

سلام میخواستم بدونم چطوری میشه گوشی نوکیا ۳.۱ رو روت کرد آیا این کار صحیح است با خیر ممنون؟