معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت تسلا یا Tesla

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت تسلا یا Tesla

اگر اهل استفاده از استراتژی های دفاعی در بازی کلش رویال هستید که ساختمان ها نقش مهمی در آن‌ها ایفا می‌کنند، باید با کارت تسلا یا Tesla به خوب آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت تسلا یا Tesla بازی کلش رویال بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت تسلا یا Tesla در بازی کلش رویال

کارت Tesla در بازی کلش رویال منجر به ساخته شدن یک برجک الکتریکی می‌شود که به نیروهای زمینی و هوایی دشمن اتک الکتریکی وارد می‌کند. تسلا از کارت های دفاعی پرطرفدار بازی کلش رویال (Clash Royale) است که در همان چند مرحله ابتدایی بازی با آن آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت تسلا یا Tesla بپردازیم و توضیحات لازم برای استفاده صحیح از این کارت یا مقابله با آن را خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت تسلا یا Tesla

معرفی کارت Tesla یا تسلا کلش رویال (Clash Royale)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، تسلا یک ساختمان دفاعی است که با اتک های برقی یا الکترونیکی خود به سرباز های دشمن صدمه می‌زند. مسائل زیر برای استفاده از کارت تسلا یا مقابله با آن بسیار حائز اهمیت هستند:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت تسلا یا Tesla

  • کارت تسلا یا Tesla در آرنای 4 (Arena 4) یا پکا پلی هوس (P.E.K.K.A Playhouse) آنلاک می‌شود.
  • تسلا یک ساختمان دفاعی با امکان اتک دادن به یک سرباز، محدوده اتک متوسط و همچنین دمیج و جان متوسط است.
  • کارت تسلا یا Tesla یک کارت معمولی یا Common در بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: مرکز تعمیرات اپل تهران

تسلا می‌تواند به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک دهد.

  • یکی از ویژگی هایی که تسلا دارد این است که اگر به سرباز های دشمن اتک ندهد به زیر زمین رفته و پنهان می‌شود. در این وضعیت اسپل های دشمن نظیر فایربال (Fireball)، پیکان ها (Arrows)، راکت (Rocket) و غیره هیچ دمیجی به تسلا وارد نمی‌کنند.
  • برای استفاده از کارت تسلا یا Tesla نیاز به صرف 4 اکسیر دارید.
  • تسلا برای از بین بردن سرباز هایی مثل اسکلت ها (Skeletons) یک انتخاب بسیار مناسب است. اگرچه نباید اجازه دهید که تعداد زیادی از این سرباز ها به زیر برجک تسلا رسیده و به آن اتک دهند.
  • کارت تسلا یا Tesla می‌تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای مقابله با سرباز هایی مثل بی بی دراگون (Baby Dragon) یا لاوا هاند (Lava Hound) باشد. البته باید سعی کنید که تسلا را به گونه‌ای قرار دهید که سربازهای نام برده شده به طور مستقیم به آن اتک ندهند و زمانی که درگیر جنگیدن با سایر سرباز هایتان یا تاورهایتان هستند، تسلا به آن‌ها اتک دهد. در غیر این صورت ممکن است تسلای خود را از دست دهید.
  • اگر تسلا در زیر زمین پنهان شده باشد و اسپل فریز (Freeze) بر روی آن انداخته شود، نمی‌تواند از زیر زیمن خارج شده و به سرباز های دشمن اتک دهد. پس اسپل فریز منجر می‌شود که دریچه تسلا یخ زده و تسلا نتواند برای بازه زمانی که اسپل فریز عمل می‌کند فعال شود.
  • از آنجایی که تسلا یا Tesla یک ساختمان دفاعی است، می‌توانید از آن برای سردرگم کردن سرباز هایی نظیر جاینت (Giant)، هاگ رایدر (Hog Rider) و غیره که مستقیما به ساختمان ها اتک می‌دهند هم استفاده کنید.
  • ترکیب کارت تسلا یا Tesla با اسپل فریز (Freeze) هم یک استراتژی جالبی را به همراه دارد. برای مثال اگر دشمن با سربازی مثل جاینت (Giant) در حال نزدیک شدن به تاور و تسلای شماست، کافیست که به محض قرارگیری آن در محدوده اتک تاور و تسلا، اسپل فریز (Freeze) را بر سر جاینت بیاندازید و شاهد اتک دادن تسلا و تاورتان به آن باشید.
  • کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) می‌تواند برای مقابله و از بین بردن تسلا گزینه مناسبی باشند.
  • برخی افراد استفاده از کارت کنون (Cannon) را به کارت تسلا (Tesla) ترجیح می‌دهند. اگرچه کنون برای پیاده کردن نسبت به تسلا 1 اکسیر کمتر مصرف می‌کند، اما باید در نظر داشته باشید که کنون فقط به سرباز های زمینی اتک می‌دهد و جان کمتری نسبت به تسلا دارد.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

  • برخلاف اغلب کارت هایی که در بازی کلش رویال منجر به ساخته شدن یک ساختمان دفاعی می‌شوند، تسلا فضای کمتری را اشغال می‌کند. برای پیاده کردن تسلا به یک فضای 2 در 2 نیاز است، در حالی که اغلب ساختمان های دیگر نیازمند فضای 3 در 3 هستند. این مسئله سبب می‌شود که بتوانید به شیوه بهترین تسلا را در مکان های کوچک مورد نظرتان پیاده کنید.
  • از کارت تسلا یا Tesla می‌توانید به عنوان یک ساختمان پشتیبان برای مورتار (Mortar) یا X-Bow هم استفاده کنید.
  • سرعت اتک تسلا بالاست و تاخیر اتک هایش فقط 0.8 ثانیه است.
  • تسلا در بهترین شرایط ممکن بعد از پیاده سازی تا 40 ثانیه دوام خواهد داشت و محدوده اتک 5.5 مربعی دارد.
  • با لول آپ کارت تسلا یا Tesla شاهد افزایش قدرت آسیب رسانی (دمیج) و جان (Hitpoints) آن خواهید بود. جزئیات مربوط به این مسئله را د جدول زیر مشاهده می‌کنید:

معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت تسلا یا Tesla

بنابراین کارت Tesla یا تسلا از کارت هایی است که در بازی کلش رویال (Clash Royale) منجر به ساخته شدن یک سازه دفاعی می‌شود که شبیه یک برجک بوده و به سرباز های زمینی و هوایی دشمن اتک الکتریکی وارد می‌کند. پنهان شدن خودکار تسلا در زمان هایی که به آن نیاز ندارید از ویژگی‌های خوب این برجک دفاعی است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S7 Edge

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت تسلا یا Tesla در بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون XS

قطعات سامسونگ A10

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments