معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت بمبر یا Bomber

کارت بمبر یا Bomber

یکی دیگر از اولین کارت هایی که در بازی کلش رویال (Clash Royale) قادر به استفاده از آن هستید، کارت بمبر یا Bomber نام دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بمبر یا Bomber کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت بمبر یا Bomber در بازی Clash Royale (کلش رویال)

کارت بمبر یا Bomber که در همان ابتدای بازی زیبای کلش رویال (Clash Royale) قادر به استفاده از آن هستید، منجر به احضار یک اسکلت بمب به دست می‌شود که با پرتاب بمب به سمت نیرو های دشمن آن‌ها را از بین می‌برد. اما این مسئله تمام ماجرا نیست و استفاده از بمبر شرایط و نکات خاصی دارد!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تلفن همراه

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت بمبر یا Bomber کلش رویال پرداخته و نکات مهمی که باید برای استفاده صحیح از این کارت با آن‌ها آشنا باشید را شرح دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت بمبر یا Bomber

معرفی کارت بمبر یا Bomber بازی کلش رویال – Clash Royale

بمبر سربازی است که در بازی کلش رویال از راه نسبتا دوری بر روی نیرو های دشمن و در صورت امکان تاور دشمن بمب پرتاب می‌کند. بمبر جان بسیار ناچیزی دارد، اما بمب های پرتابی او به دلیل دمیج اسپلش می‌توانند بسیار مخرب باشند. برای استفاده از کارت بمبر یا Bomber کلش رویال باید به نکات و موضوعات زیر دقت کنید:

کارت بمبر یا Bomber

  • کارت بمبر یا Bomber از همان کمپ تمرینی یا Training Camp بازی کلش رویال (Clash Royale) آنلاک می‌شود.
  • بمبر خون بسیار کمی دارد و بمب هایش دمیج متوسط اما اسپلش و منطقه‌ای را به بار می‌آورند که برای از بین بردن برخی نیرو های دشمن بسیار مناسب است. این سرباز یک سرباز دور زن است اما فاصله پرتاب بمب او محدوده متوسطی دارد و چندان زیاد نیست.
  • کارت بمبر یا Bomber یک کارت معمولی یا Common است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل اپل

  • برای استفاده از کارت بمبر یا Bomber و پیاده کردن این سرباز باید 3 اکسیر مصرف کنید.
  • استفاده از بمبر برای از بین بردن نیرو هایی همچون اسکلت ها (Skeletons)، ارتش اسکلت ها (Skeletons Army)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblin)، آرچر ها (Archers)، بربرین ها (Barbarians) و سایر سرباز هایی که به این صورت حالتی دسته جمعی و زمینی دارند بسیار موثر است.
  • جالب است بدانید پیکان های (Arrow) هم لول با بمبر قادر به از بین بردن آنی آن نخواهند بود، اما اسپل های قوی‌تر مثل فایربال (Fireball) سریعا بمبر را نابود می‌کنند. در نظر داشته باشید که عموما به دلیل صرف اکسیر بیش از اندازه از اسپل هایی نظیر فایربمب فقط به منظور از بین بردن یک بمبر استفاده نمی‌شود.
  • فراموش نکنید که بمبر یا Bomber کلش رویال فقط می‌تواند بمب را به سوی نیرو های زمینی دشمن پرتاب کند و هیچ راه دفاعی در برابر نیرو های هوایی دشمن ندارد. از اینرو نیرو های هوایی خیلی ساده می‌توانند بمبر را نابود کنند.
  • اگر فقط یک بمبر به سمت تاور شما در حال حرکت است و شما اسپل زپ (Zap) را دارید، از این اسپل زود استفاده نکنید، چرا که نمی‌تواند بمبر را نابود کند. اگر از این اسپل زود استفاده کنید، بمبر قبل از اینکه اتک اول تاور را دریافت و نابود شود، یک بمب را به سمت تاورتان پرتان خواهد کرد و به آن آسیب می‌رساند. اما اگر در استفاده از زپ زمانبندی دقیقی داشته باشید و به محض رسیدن بمبر به محدوده تحت پوشش تاور، اسپل زپ را بر روی آن بیاندازید، برای مدت زمان 0.5 ثانیه استان (Stun) می‌شود و دمیج زپ را هم دریافت می‌کند. در این بازه زمانی کوتاه تاورتان به بمبر یک اتک داده و به این صورت بدون اینکه هیچ آسیبی به تاور شما وارد شود، بمبر از بین می‌رود. فراموش نکنید که در این حالت 1 اکسیر هم از دشمن جلو افتاده‌اید.
  • یکی از استراتژی های خوبی که می‌توانید برای استفاده از کارت بمبر یا Bomber در نظر بگیرید، مربوط به ترکیب آن با کارت هایی مثل جاینت (Giant)، پکا (P.E.K.K.A) و سایر کارت هایی که در برابر نیرو های زمینی همچون ارتش اسکلت ها ضعف دارند می‌شود. بدین منظور یک بمبر را پشت سر این نیرو ها پیاده کنید. دشمن در این شرایط شانس خود را برای استفاده از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) و مقابله با سرباز تنک را از دست می‌دهد چرا که دمیج بمب های اسپلشی بمبر به سرعت آن‌ها را نابود می‌کند.
  • اگر از کارت بمبر یا Bomber به درستی استفاده کنید و آن را در مکان و موقعیت دقیقی پیاده نمایید، بمبر قدرت از بین بردن سرباز هایی همچون مینی پکا (Mini P.E.K.K.A) را دارد.
  • یکی از بهترین جایگزین های کارت Bomber، کارت ویزارد (Wizard) محسوب می‌شود. البته این دو کارت تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارند. برای مثال دامنه دمیج اتک های بمبر بیشتر از ویزارد است، اما در سمت مقابل جان آن کمتر از ویزارد بوده و توان اتک دادن به نیرو های هوایی دشمن را ندارد که خوشبختانه ویزارد از این قابلیت بهره می‌برد. اما دقت داشته باشید که برای استفاده از کارت بمبر یا Bomber فقط به 3 اکسیر نیاز دارید، حال آنکه برای پیاده کردن ویزارد (Wizard) باید 5 اکسیر صرف شود.
  • یکی دیگر از ترکیب های عالی بمبر مربوط به استفاده از آن در کنار کارت جاینت اسکلت (Giant Skeleton) می‌شود. در این شرایط بمبر از جاینت اسکلت در برابر سرباز هایی همچون اسکلت ها، گوبلین ها، بربرین ها و غیره محافظت می‌کند، اما متاسفانه این ترکیب به شدت در قبال سرباز های هوایی نظیر مینیون هورد (Minion Horde) آسیب‌پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی سامسونگ

  • یکی از بهترین کارت های ضد بمبر (Bomber) هم کارت بندیت (Bandit) است.
  • با ارتقاء یا لول آپ کارت بمبر یا Bomber شاهد افزایش جان و قدرت آسیب رسانی یا همان دمیج بمبر خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به این موضوع را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

کارت بمبر یا Bomber

بنابراین با کارت بمبر یا Bomber کلش رویال آشنا شدید. بمبر سربازی است که بیشتر نقش یک نیروی پشتیبانی یا شاپورتر را ایفاء می‌کند. با این حال می‌توان در برخی شرایط از بمبر به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات سامسونگ گلکسی S7

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت بمبر یا Bomber کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات آیفون X

قطعات سامسونگ A10 ای

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments