بلاک کردن مخاطب و ربات در تلگرام اندروید

بلاک کردن مخاطب

امروزه و با فراگیر شدن پیام‌رسان تلگرام در بین کاربران ایرانی، حجم استفاده از آن و میزان ارتباطات درون این اپلیکیشن بسیار گسترش یافته و تبع آن درصدی از این ارتباطات برای کاربران ناخوشایند و آزار دهنده است. ما در این آموزش به روش بلاک کردن سایر مخاطبین، روبات‌ها و کانال‌های تلگرامی خواهیم پرداخت. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

بلاک کردن سایر کاربران در تلگرام

ممکن است مزاحمت‌ها‌ی یکی از مخاطبانتان شما را کلافه کرده باشد یا قربانی ارسال پیام‌های تبلیغاتی ناخواسته در تلگرام شده باشید. در هر کدام از این حالت‌ها و با روش زیر می‌توانید کاربر مذکور را بلاک کنید.

  • ابتدا وارد صفحه‌ی گفتگو با کاربر مورد نظر شده و بر روی نام او ضربه بزنید. سپس در صفحه‌ی جدید از منوی سمت راست گزینه‌ی Block را لمس کنید.

بلاک کردن مخاطب و ربات در تلگرام اندروید

آنبلاک کردن سایر کاربران در تلگرام

به هر دلیلی که یک کاربر را بلاک کرده باشید، گاهی ممکن است در تصمیم خود تجدید نظر کنید. برای آنبلاک کردن کاربرانی که قبلا در تلگرام بلاک کرده‌اید می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد اپلیکیشن تلگرام شده و از منوی سمت چپ، وارد بخش Setting یا تنظیمات شوید. در این صفحه روی گزینه‌ی Privacy and Security ضربه بزنید تا صفحه‌ی جدید برای شما به نمایش در آید.

بلاک کردن مخاطب و ربات در تلگرام اندروید

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

  • در این صفحه گزینه‌ی Blocked users را لمس کنید تا لیستی از کاربران بلاک شده را مشاهده کنید. حالا کافیست نام مخاطب مورد نظرتان را لمس کرده و چند لحظه صبر کنید تا گزینه‌ی Unblock نمایش داده شود. با تپ کردن بر روی این گزینه، کاربر مورد نظر از بلاک خارج خواهد شد.

بلاک کردن مخاطب و ربات در تلگرام اندروید

بلاک کردن روبات‌ها

بعضی روبات‌ها که صرفا با هدف جذب مخاطب ساخته شده و تنها به فریب کاربران می‌پردازند گزینه‌های خوبی برای بلاک کردن هستند. اگر می‌خواهید روباتی را بلاک کنید، مراحل کار با بلاک کردن یک کاربر عادی تفاوت چندانی ندارد.
برای این کار لازم است در صفحه‌ی گفتگو با روبات بر روی نام روبات ضربه زده و پس از باز شدن صفحه‌ی جدید، از منوی سمت راست گزینه ی Stop bot را انتخاب کنید.

بلاک کردن مخاطب و ربات در تلگرام اندروید

بلاک کردن کانال‌ها

در تلگرام امکانی برای بلاک کردن کانال‌ها پیش‌بینی نشده است اما شما می‌توانید به راحتی از کانا‌هایی که در آن عضو هستید خارج شوید. برای این منظور روی نام کانال ضربه زده و در صفحه‌ی توضیحات به دنبال گزینه‌ی Leave channel بگردید. با لمس این گزینه از کانال مورد نظر خارج می‌شوید.

نحوه ی بلاک کردن کاربران و روبات ها در تلگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

هرچند مواردی که در این آموزش مطرح شد ساده و ابتدایی به نظر می‌رسند اما بسیاری از کاربران به دلیل عدم آشنایی با این امکانات، لذت استفاده از این اپلیکیشن‌ را آن‌طور که باید نمی‌چشند. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیح بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان ما در موبایل‌کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین سلفی آیفون ایکس آر

قیمت تاچ ال سی دی A41

قطعات آیفون 11 Pro Max

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments