آموزش اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

آموزش اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

برنامه موبوگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا چت ها یا پنجره های گفتگوی مورد پسندتان را به لیستی مجزا تحت عنوان “گفتگو های برگزیده” منتقل کنید. این صورت دسترسی به آن‌ها ساده‌تر می‌شود. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

موبوگرام در حالت پیش فرض هشت طبقه بندی را دسته مختلف را برای نمایش چت های کاربر ارائه می‌کند. یکی از این دسته ها که به نماد “قلب” نشان داده شده است، دسته گفتگوهای برگزیده نام دارد. شما می‌توانید در موبوگرام، چت هایی که بنا به هر دلیل بیش از پیش برایتان حائز اهمیت است را به این بخش منتقل کنید.

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه اضافه کردن پنجره گفتگو به گفتگوهای برگزیده موبوگرام

به منظور اضافه کردن یک پنجره گفتگو یا چت به لیست گفتگوهای برگزیده در برنامه موبوگرام کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه موبوگرام را اجرا کنید.
  • به لیست تمام گفتگوی خود بروید و پنجره گفتگویی که تمایل دارید به بخش چت های برگزیده اضافه شود را بیابید.
  • انگشت خود را بر روی چت مورد نظر قرار داده و کمی نگه دارید تا یک پنجره پاپ آپ نمایان شود.
  • گزینه افزودن به برگزیده ها را انتخاب کنید.

به همین سادگی چت یا پنجره گفتگوی مورد نظرتان به لیست گفتگو های برگزیده برنامه موبوگرام اضافه می‌شود. دقت داشته باشید که انجام این کار فقط برای چت های انفرادی صورت نمی‌پذیرد، بلکه شما می‌توانید به روش مشابه، کانال و گروه های مورد نظرتان را هم به لیست گفتگو های برگزیده موبوگرام اضافه کنید.

آموزش ویدئویی اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه اضافه کردن چت به گفتگو های برگزیده موبوگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

تاچ ال سی دی آیفون اس ای 2020

قطعات آیفون 8 پلاس

تاچ ال سی دی اس 20

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: آموزش موبوگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments