تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵ تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵

تعمیر باتری آیفون 5 اپل یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی موبایل است، چون باتری این گوشی ظرفیت چندان بالایی ندارد و پس از خرید گوشی به مرور زمان افت کیفیت شارژدهی در آن به شکل محسوس تری نمایان خواهد شد و این مسئله کاربر را ملزم به تعویض باتری می‌کند. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر باتری آیفون 5 اپل و یا به طور کلی تعمیرات آیفون های اپل را با صرف کمترین هزینه ممکن و ارزان ترین قیمت انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

چرا باتری آیفون 5 باید بعد از مدتی تعویض شود؟

باتری که در آیفون 5 اپل بکار رفته مثل سایر باتری های دیگر از نوع لیتیوم یونی است و به مرور زمان و با قرار گرفتن در سیکل های شارژ مختلف دچار افت کیفیت شارژدهی و عملکرد ضعیف باتری آیفون شما می‌شود. متاسفانه این مسئله یک امر اجتناب ناپذیر بوده و خصیصه‌ای غیر قابل کنترل در باتری های لیتیوم یونی است. بنابراین جای تعجبی ندارد که باتری لیتیوم یونی آیفون 5 شما هم پس از مدتی با افت ظرفیت شارژدهی مواجه شده و نیاز به تعویض پیدا کند. در این شرایط است که باید برای تعمیر باتری آیفون 5 خود به نزد تعمیرکار مراجعه کنید.

با بالا رفتن عمر باطری مشکلاتی مثل خالی شدن سریع باتری آیفون و داغ شدن آن به سراغ شما می آید پس اگر از وجود این مشکلات رنج می برید کار را به کارشناسان موبایل کمک بسیارید.

 

برای تعویض باتری آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

افت کیفیت شارژدهی باتری تنها دلیل تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 نیست!

همیشه افت کیفیت و توان شارژدهی باتری دلیل تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 نخواهد بود و در برخی شرایط دیگر ممکن است مشکلاتی مثل خالی شدن ناگهانی باتری، روشن نشدن موبایل در اثر فاسد شدن باتری، تورم باتری و غیره هم منجر شوند که کاربر ملزم به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 خود شود. برای آشنایی بیشتر با مسائلی همچون تورم باتری گوشی های موبایل، توصیه می‌کنیم حتما مقاله دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست و برای رفع آن چه کنیم؟  را مطالعه کنید. پس همیشه تعویض و تعمیر باتری آیفون 5 به دلیل افت ظرفیت و کیفیت شارژدهی آن انجام نمی‌شود.

 

هزینه تعمیر باتری آیفون 5 چقدر است؟

خوشبختانه تعمیر و تعویض باتری آیفون 5 از تعمیرات نه چندان هزینه بردار این گوشی محسوب می‌شود. بنابراین اگر نیاز به تعویض یا تعمیر این قطعه داشتید، نگران هزینه آن نباشید. دستمزدی که برای تعویض و تعمیر باتری آیفون 5 دریافت می‌شود بسیار ناچیز بوده و هزینه باتری اورجینال این گوشی هم خیلی زیاد نیست. با این حال اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن تعمیر باتری آیفون 5 شما انجام گیرد و خیالتان هم از بابت تعمیر صورت گرفته راحت باشد، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعمیر باتری آیفون 5 اپل

مهم‌ترین نکته برای تعویض باتری آیفون 5 چیست؟

مهم ترین نکته‌ای که در حین تعویض باتری آیفون 5 اپل باید به آن توجه کنید این است که باتری جدیدی که در گوشی نصب می‌شود اصل و اورجینال باشد. در صورتی که از باتری های تقلبی و فیک در گوشی استفاده شود، خیلی زود مشکلات قبلی مثل زود خالی شدن شارژ باتری نمایان خواهند شد و از سوی دیگر ریسک بروز حوادثی همچون آتش گرفتن و انفجار باتری هم افزایش پیدا می‌کند. اما چطور باتری اصل را از باتری تقلبی تشخیص دهیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله به مطالعه مقاله 10 روش تشخیص باتری تقلبی از باتری اصل برای گوشی موبایل بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 چقدر زمان می‌برد؟

خوشبختانه زمانی که برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 اپل لازم است خیلی زیاد نیست. برای تعویض باتری این گوشی مدت زمانی در حدود 60 دقیقه کافی خواهد بود. البته سرعت عمل تعمیرکار، تجربه وی و ابزارهایی که او از آن ها استفاده می‌کنند همگی بر روی سرعت تعمیر باتری آیفون 5 تاثیرگذار خواهند بود. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود و گوشی خود را درب منزل تحویل بگیرید، مرکز موبایل کمک بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

برای تعویض باتری آیفون 5 کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

شخصا باتری آیفون 5 خود را تعویض کنید!

یکی از روش های خوبی که با آن می‌توانید هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5 خود را به حداقل برسانید آن است که خودتان شخصا تعویض باتری گوشی را انجام دهید. برای انجام این کار کافیست ابزارهای تعمیر لازم و همچنین یک عدد باتری اورجینال iPhone 5 را در اختیار داشته باشید. برای تهیه کردن این آیتم ها می‌توانید به فروشگاه موبایل کمک مراجعه کنید و موارد مورد نیاز را با اطمینان از اورجینال بودن خریداری نمایید. سپس با استفاده از راهنمایی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون ۵ اپل + ویدئو ارائه شده، باتری آیفون 5 خود را تعویض کنید.

در ادامه و پس از تعویض باتری خود به نکاتی که دررابطه با باتری های آیفون و کاهش مصرف باتری در این مقاله آمده است توجه کنید مصرف انرژی باتری آیفون خود را کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5 اپل 

تعویض و تعمیر باتری آیفون 5 را با کمترین هزینه در مرکز موبایل کمک انجام دهید!

موبایل کمک به عنوان اولین مرکز ارائه دهنده سرویس تعمیرات موبایل با قابلیت ثبت سفارش آنلاین این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بدون نیاز به خروج از منزل سفارش تعمیر باتری و به طور کلی تعمیرات آیفون 5 خود را ثبت نمایید و ظرف چند ساعت گوشی را تعمیر شده درب منزلتان از پیک موتوری تحویل بگیرید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر موبایل مشتریان عزیز از جدیدترین ابزارها و روش های تعمیرات موبایل استفاده می‌کنند و تمام تعمیرات آن ها شامل گارانتی اصالت قطعه می‌شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 5 توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید و یا با مراجعه به صفحه درخواست تعمیرات گوشی در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 5

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل