رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD

رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD

یکی از پیغام هایی که این روز ها پس از خرید گوشی برای برخی کاربران و حتی تعمیرکاران گوشی های اپل در آیفون های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس با آن رو به رو می‌شوند، پیغامی با عنوان Important Display Message است! اما دلیل نمایش این پیغام چیست و چطور می‌توان آن را برطرف کرد؟ در این مقاله بیشتر در رابطه با جزئیات و راه رفع پیغام Important Display Message آیفون بعد از تعویض ال سی دی صحبت می‌کنیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

پیغام Important Display Message آیفون چیست؟

 

رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD | گارانتی رسمی اپل

 

بر اساس ادعای برخی کاربران و تعمیرکاران گاها بنا به دلایل عجیب و نامشخص روی صفحه نمایش آیفون آن ها پیغام خطایی با موضوع Important Display Message نمایان می‌شود که حاوی متن Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more است. جزئیات دقیق این پیغام را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید. برخی از کاربران هم متوجه شده‌اند که با مراجعه به مسیر Settings > General > About پیغام مذکور روی صفحه گوشی آن ها نمایان می‌شود. اما دلیل نمایش این پیغام خطای عجیب چیست و آیا راه برای رفع این مشکل وجود دارد؟

قبل از هر چیز باید بگوییم که پیغام خطای مورد نظر در حال حاضر فقط در iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max اپل نمایان می‌شود و احتمالا در آیفون های بعدی اپل هم تحت شرایط خاص نمایان خواهد شد. اما دلیل نمایش پیغام Important Display Message آیفون چیست؟ این پیغام زمانی روی صفحه موبایل به تصویر کشیده خواهد شد که تعویض ال سی دی ایفون شما توسط تعمیرکاران معمولی و تایید نشده اپل انجام گیرد. اپل در بیانیه رسمی در مورد تعمیرات آیفون های جدیدش اعلام کرده که باید حتما تعمیر آیفون های 11، 11 پرو مس و 11 پرو در نمایندگی های مجاز اپل و به دست تعمیرکاران تایید شده این مرکز انجام گیرد.

 

رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD

 

بنابراین اگر تعویض ال سی دی iPhone 11، تعویض ال سی دی iPhone 11 Pro یا تعویض ال سی دی iPhone 11 Pro Max را در مراکز تعمیری انجام دهید که رسما مورد تایید اپل نباشند، پیغام خطای Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more نمایان خواهد شد. پس اگر در آیفونی با پیغام خطای فوق مواجه شدید می‌توانید از بابت دو موضوع زیر مطمئن باشید:

 

  • ال سی دی آیفون قبلا تعویض شده و در نتیجه آیفون قبلا تعمیر شده است.

 

  • تعویض ال سی دی توسط نمایندگی مجاز و رسمی اپل انجام نشده و یک تعمیرکار تایید شده نسبت به تعمیر دستگاه اقدام کرده است.

 

پس اگر گوشی را به عنوان گوشی دست دوم خریداری کرده‌اید یا قصد خریدش را دارید، نمایش پیغام و ارور مذکور باید شما را از انجام این کار منصرف کند. اما چرا همچنین شرایطی از سمت اپل ارائه شده است و چرا باید تعویض LCD آیفون ها فقط در نمایندگی اپل و به دست کارشناسان این مرکز انجام گیرد؟ در ادامه مروری بر دلایل اصلی این امر و توضیحات اپل در رابطه با آن خواهیم داشت.

 

رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD | گارانتی رسمی اپل

 

لزوم تعویض ال سی دی آیفون 

اپل عنوان کرده که در طراحی صفحه نمایش آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس نهایت دقت را به عمل آورده و هماهنگی خاصی مابین بستر نرم افزاری و سخت افزاری گوشی ایجاد کرده است. اپل بیان می‌کند که پنل ال سی دی آیفون های جدیدش برای ارائه بهترین کیفیت با بستر نرم افزاری آن سینک و همگام شده و به نوعی سیستم عامل iOS با قطعات سخت افزاری مثل ال سی دی مستقیما در ارتباط است و به همین واسطه امکان ارائه تکنولوژی هایی مثل تروتون (True Tone)، نایت شیفت (Night Shift)، هپتیک تاچ (Haptic Touch) و غیره محقق می‌شوند.

اپل همیشه ثابت کرده که هماهنگی های مابین بستر سخت افزاری و نرم افزاری آیفون های فوق‌العاده دقیق بوده و این موضوع واقعا نیازی به اثبات ندارد. در همین راستا این شرکت بزرگ اکیدا توصیه می‌کند که به دلیل حساسیت بالای پروسه تعویض ال سی دی آیفون های جدیدش باید انجام این کار در مراکز مجاز تعمیرات اپل و به دست کارشناسانی صورت پذیرد که با شرکت در دوره های خاص و پیشرفته تجربه لازم در انجام تعمیرات مذکور را دارند. از سمت دیگر اپل بیان می‌کند که با انجام این کار مطمئن خواهید بود که صفحه نمایش یا ال سی دی با کیفیت و درجه یک و اورجینالی در آیفون نصب شده که کیفیت عملکرد آن مشابه با ال سی دی فابریک گوشی خواهد بو، چون اگر LCD بی‌کیفیتی در آیفون های جدید اپل نصب شود اصلا بازده لازم را ارائه نخواهد کرد و تقریبا تمام قابلیت ها و تکنولوژی های اصلی و مهم آیفون را غیر قابل دسترس می‌کند. بخشی از اصلی ترین توضیحات اپل در مورد این مسئله به شرح زیر است:

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

“فقط کارشناسانی که دوره های رسمی و تخصصی تعمیرات اپل و آیفون هایش را گذرانده باشند و از قطعات اورجینال و ابزارهای مناسب استفاده کنند، می‌توانند تعویض ال سی دی آیفون ها را انجام دهند. تعمیراتی که توسط افراد ناشناس و تعمیرکاران تایید نشده اپل انجام گیرد با توجه به عدم پیروی از دستورات لازم می‌توانند امنیت و کیفیت لازم را نداشته باشند و بدین ترتیب با اختلال هایی همراه گردند. کوچک ترین اشتباه در تعویض ال سی دی آیفون ها و حتی سفت یا شل بستن پیچ های قطعات موبایل مرتبط با آن می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مثل آسیب دیدن باتری، داغ شدن بیش از حد بدنه گوشی و غیره شود. بستر سخت افزاری و نرم افزاری آیفون ها به طرز دقیقی با هم هماهنگ شده و به همین سبب باید حتما از تاچ ال سی دی های اصل و اورجینال در آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس استفاده شود. به همین جهت تعمیر این آیفون ها و تعویض ال سی دی آن ها فقط باید به دست کارشناسان و مراکز تایید شده اپل انجام گیرد.”

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی

در بیانیه رسمی اپل کاملا مشخص است که دقت عمل و ظرافت در تعویض ال سی دی آیفون های جدیدش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار خواهد بود و به همین جهت اگر این ظرافت حفظ نشود، پیغام Important Display Message آیفون بعد از تعویض ال سی دی نمایان خواهد شد. اپل همچنین اشاره داشته که برخی از مشکلات اصلی که احتمال دارد بعد از تعمیر ال س دی iPhone به دست تعمیرکاران ناشناس با آن ها رو به رو شوید به شرح زیر هستند:

 

  • عدم ارائه روشنایی (Brightness) مناسب به دلیل اورجینال نبودن پنل ال سی دی

 

  • عدم امکان استفاده از تکنولوژی تروتون (True Tone)

 

  • عدم کارکرد صحبت سنسور های جلو و ایجاد ناهماهنگی مابین آن ها

 

  • کالیبراسیون بی‌کیفیت رنگ ها و زرد یا آبی به نظر رسیدن صفحه نمایش

 

  • داغ شدن بیش از اندازه دستگاه

 

  • کاهش عمر مفید باتری و ضعف در شارژدهی آن

 

  • عملکرد نه چندان درست و با کیفیت تاچ

 

  • عدم نمایش محتوا با کیفیت و رزولوشن مناسب

 

موارد فوق تنها بخشی از مشکلاتی هستند که اپل مدعی است با تعویض ال سی دی آیفون های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس در مراکز ناشناس و تایید نشده اپل ممکن است با آن ها رو به رو شوید. اما با توجه به اینکه اپل در داخل ایران نمایندگی رسمی ندارد، چطور می‌توان تعمیرات ال سی دی آیفون های جدید این شرکت را بدون دغدغه و نگرانی انجام داد؟ آیا راهی وجود دارد که پیغام خطای Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more را در این شرایط از بین ببریم؟

 

 

رفع پیام Important Display Message آیفون بعد از تعویض LCD | گارانتی رسمی اپل

 

رفع پیغام Important Display Message آیفون در نمایندگی اپل

اگر بنا به هر دلیل با پیغام خطای صفحه نمایش آیفون مواجه شده‌اید یا قصد تعویض ال سی دی آیفون خود را دارید و از این مسئله نگران هستید که بعد از تعویض ال سی دی با پیغام خطای مذکور رو به رو شوید، موبایل کمک می‌تواند این مشکل و دغدغه ها را برایتان رفع کند. همانطور که قبلا در مقاله “همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفون” اشاره کرده بودیم شرکت اپل در داخل ایران نمایندگی رسمی که تحت نظارت مستقیم این کمپانی آمریکایی فعالیت داشته باشد ندارد اما شرکت موبایل کمک سال هاست که به عنوان نمایندگی اپل تهران فعالیت می‌کند و به دلیل ارائه سرویسی که از همه نظر کیفیتی مشابه با نمایندگی های رسمی اپل دارند خود را با این لقب خطاب می‌کند.

همانطور که در بیانیه رسمی اپل اشاره شد، تعمیرات آیفون ها و به ویژه iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max باید حتما در مراکزی انجام گیرد که اولا کارشناسان و تعمیرکاران آن در دوره های آموزشی جدید و به روز این کمپانی شرکت کرده باشند و تجربه لازم در زمینه تعمیرات آیفون را داشته باشند و ثانیا از ابزارهای مناسب و قطعات اورجینال در گوشی مشتریان استفاده شود. این سه مورد به طور تمام و کمال در مرکز موبایل کمک ارائه می‌شوند، بنابراین با سرویس این مرکز می‌توانید به راحتی و با اطمینان کامل تعمیرات تخصصی اپل و آیفون های خود را انجام دهید و نگران پیغام Important Display Message آیفون بعد از تعویض ال سی دی هم نباشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

اگر قرار است ال سی دی آیفون خود را تعویض کنید و می‌خواهید از اورجینال بودن آن اطمینان داشته باشید، موبایل کمک سرویس ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویضی را ارائه کرده تا خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد. یعنی وقتی تعویض LCD آیفون شما در مرکز موبایل کمک انجام گیرد، اورجینال بودن ال سی دی جدید نصب شده در دستگاه تضمین می‌شود و در نتیجه پیغام خطای ال سی دی در گوشی موبایل نمایان نخواهد شد. اما اگر قبلا ال سی دی گوشی شما تعویض شده یا یک تعمیرکار هستید و بعد از تعویض ال سی دی آیفون مشتری با پیغام خطای Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more هم می‌توانید از سرویس موبایل کمک برای رفع مشکل مذکور استفاده کنید. کارشناسان این مرکز با طی کردن مراحل و استاندارد های لازم یک مرتبه دیگر نصب ال سی دی را در آیفون انجام می‌دهند و بدین ترتیب مشکل و ارور نام برده شده را از بین خواهند برد. بنابراین موبایل کمک را می‌توان به عنوان نمایندگی اپل ایران مورد خطاب قرار داد و از سرویس این مرکز با خیال راحت و آسوده برای تعمیر آیفون های اپل استفاده کرد.

اطمینان از اورجینال بودن ال سی دی آیفون

بد نیست کمی هم در رابطه با این مسئله که چطور می‌توان از اورجینال بودن ال سی دی آیفون ها اطمینان حاصل کرد صحبت کنیم. در مورد آیفون های 11، 11 پرو و 11 پرو مکس که اپل بسری فراهم کرده تا این مسئله خود به خود مشخص شود. زمانی که پیغام Important Display Message آیفون بعد از تعویض ال سی دی آیفون در مسیر Settings > General > About نمایان شود، مطمئنا یک تعمیر خوب روی گوشی انجام نشده و احتمالا ال سی دی نصب شده در دستگاه هم اورجینال نیست، اما در آیفون های قدیمی تر اپل همچنین پیغامی نمایان نمی‌شود و متاسفانه راهی وجود ندارد که متقاضی تعمیرات با آن از اورجینال بودن LCD نصب شده در آیفون خود اطمینان حاصل کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون SE 2020

برای اینکه قربانی کلاهبرداری هایی مثل جا زدن ال سی دی های غیر اورجینال به جای اورجینال در گوشی آیفون نشوید، توصیه داریم که دقیقا به صحبت های شرکت اپل عمل کنید و تعمیرات آیفون خود را فقط به مراجعی واگذار نمایید که اولا تعمیرکاران و کارشناسان آن در دوره های جدید و به روز آموزش تعمیرات اپل شرکت کرده باشند و با ترفندهای روز تعمیرات IPhone آشنایی کامل داشته باشند و ثانیا از ابزارهای مناسب و همچنین قطعات اورجینال برای تعمیر آیفون استفاده شود. در غیر این صورت و با بکارگیری سرویس تعمیرکاران ناشناس احتمال اینکه علیرغم صرف هزینه زیاد با یک تعمیر بی‌کیفیت مواجه شوید به شدت افزایش پیدا می‌کند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

به همین جهت است که توصیه داریم برای اطمینان از اورجینال بودن ال سی دی آیفون خود و مواجه نشدن با پیغام خطای Important Display Message بعد از تعویض LCD از خدمات مرکز موبایل کمک و نمایندگی Apple ایران استفاده کنید. در این مرکز تعمیرات آیفون به دست کارشناسان مجربی انجام می‌شود که در تمام دوره های تخصصی تعمیرات آیفون شرکت کرده‌اند و با ترفند های روز تعمیرات این گجت ها آشنایی کامل دارند. از سمت دیگر در مرکز موبایل کمک از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات برای تعمیر آیفون متقاضیان استفاده می‌شود و کیفیت و اورجینال بودن قطعات تعویض شده دستگاه هم تضمین خواهند شد. بنابراین از همه جهت تمام معیارهای لازم برای انجام یک تعمیر موفقیت آمیز و تایید شده در مرکز موبایل کمک فراهم آمده است تا شما بتوانید یک تعمیر سریع، مطمئن و بدون دردسر را تجربه کنید.

 

رفع پیام Important Display Message آیفون

 

ثبت سفارش و انجام تعمیرات آیفون با گارانتی اپل

به منظور ثبت درخواست یا سفارش تعمیرات کافیست با شماره 02175147 تماس حاصل کنید یا صفحه درخواست آنلاین تعمیرات موبایل در سایت شرکت مراجعه کرده و فرم ارائه شده را پر نمایید. در این مرحله هماهنگی های لازم توسط تیم موبایل کمک با شما به عمل می‌آید و پیک رایگان شرکت به آدرستان اعزام خواهد شد تا گوشی معیوب را از شما تحویل بگیرد. گوشی توسط پیک به شرکت ارجاع داده می‌شود و تعمیرات لازم بر روی آن انجام خواهند شد.

سپس دوباره گوشی با پیک رایگان شرکت به آدرس متقاضی ارسال و در هر جا که باشد به وی تحویل داده می‌شود. بنابراین با خدمات موبایل کمک می‌توانید تعمیرات تخصصی آیفون را بدون نیاز به مراجعه حضوری و با بهترین کیفیت انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس این مرکز و درخواست رفع  پیغام Important Display Message آیفون یا تعویض ال سی دی با اطمینان از اورجینال بودن آن با شماره 02175147 تماس حاصل کنید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قیمت تاچ ال سی دی iPhone 11 Pro Max

ال سی دی iPhone 8 Plus

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل