تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی آیفون اپل با گارانتی اصلی Apple تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی آیفون اپل با گارانتی اصلی Apple

تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی آیفون اپل با گارانتی اصلی Apple

اگر ال سی دی آیفون شما شکسته و نیاز به تعمیر دارد، نگران هزینه تعمیر و کیفیت ال سی دی جدیدی که روی گوشی نصب می‌شود نباشید! با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر ال سی دی شکسته آیفون را با کمترین هزینه و ضمانت اورجینال بودن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

شکستن ال سی دی آیفون و دلیل آن

شکستن ال سی دی آیفون های اپل یکی از اتفاق های رایجی است که در آن ها رخ می‌دهد. تقریبا 60 درصد سفارش های تعمیر ال سی دی که برای آیفون های اپل ثبت می‌شوند به دلیل شکستن ال سی دی آن ها بوده و عموما هم شکستن ال سی دی آن ها به دلیل سهل انگاری کاربر و افتادن گوشی از دست وی رخ می‌دهد. متاسفانه ال سی دی آیفون های اپل به شدت در برابر ضربه حساس است و افتادن موبایل بر روی زمین اصلی ترین دلیل شکستن ال سی دی آیفون ها به شمار می‌رود. اما اگر بنا به هر دلیل LCD آیفونمان شکست چه کنیم؟ چطور می‌توانیم با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تعمیر ال سی دی آیفون را انجام دهیم؟ در ادامه بیشتر در مورد جزئیات این موضوع صحبت می‌کنیم.

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

تعمیر ال سی دی شکسته آیفون به دو روش قابل انجام است!

اگر ال سی دی اپل شما در اثر ضربه یا بنا به هر دلیل دیگری شکسته باشد، با توجه به نوع شکستگی که اتفاق افتاده به دو روش مختلف قادر به تعمیر LCD گوشی خواهید بود. اما این دو روش کدامند و چه تفاوتی نسبت به هم دارند. در بخش زیر دو روش مختلف تعمیر lcd آیفون را برایتان شرح می‌دهیم.

 

  • حالت اول (تعویض کامل تاچ ال سی دی): اگر ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای شکسته باشد که اصلا روشن نشود یا روشن شود اما تاچ آن درست کار نکند، شما ملزم به تعویض کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی خواهید شد. متاسفانه تعویض کامل تاچ ال سی دی آیفون ها به ویژه در نسخه های جدیدتر این سری از گوشی های اپل به مراتب هزینه بردار است. در نظر داشته باشید برای جلوگیری از بروز این فاجعه و صرف هزینه گزاف برای تعمیر ال سی دی آیفونتان می‌توانید گوشی خود را بیمه کنید! برای آشنایی بیشتر با بیمه موبایل و جزئیات این سرویس توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله بیمه گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟ بپردازید.

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

  • حالت دوم (تعویض گلس روی ال سی دی): این حالت از تعمیر ال سی دی شکسته آیفون فقط در شرایطی قابل انجام خواهد بود که در اثر ضربه وارد بر گوشی فقط گلس یا شیشه روی آن بشکند و آسیبی به تاچ و خود فریم ال سی دی وارد نشود. در اینگونه شرایط علیرغم اینکه ترک ها و شکستگی هایی روی صفحه نمایش آیفون دیده می‌شوند، اما ال سی دی و تاچ آن بدون مشکل کار خواهند کرد. نکته مهم اینکه اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون را با تعویض گلس انجام داد، هزینه تعمیر به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و ال سی دی و تاچ فابریک آیفون هم تعویض نمی‌شوند! برای آشنایی بیشتر با جزئیات و نحوه طراحی مجموعه تاچ و ال سی دی آیفون های اپل و درک بهتر حالت تعویض گلس ال سی دی به مطالعه مقاله شرح کامل قطعات تاچ ال سی دی گوشی موبایل و انواع تعمیر آن ها بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

 

بنابراین تعمیر تاچ ال سی دی آیفون های اپل با توجه به شرایط می‌تواند به یکی از شیوه های نام برده شده انجام گیرد. در نظر داشته باشید که شیوه دوم یا همان تعویض تاچ ال سی دی آیفون نیازمند در اختیار داشتن تجهیزات و ابزارهای خاصی است که در هر مرکز تعمیرات موبایلی وجود ندارند و موبایل کمک یکی از اولین شرکت هاییست که به مدرن ترین نسخه این تجهیزات دسترسی دارد.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

هزینه تعمیر ال سی دی آیفون چقدر است؟

هزینه تعمیر ال سی دی شکسته آیفون ارتباط مستقیمی با مدل آیفون و همچنین حالتی که قرار است تعمیر LCD انجام بگیرد، دارد. طبیعتا هرچقدر مدل آیفون شما جدیدتر باشد، تاچ ال سی دی آن بزرگ تر و با کیفیت تر خواهد بود و در نتیجه هزینه تعمیر و تعویض آن هم افزایش پیدا می‌کند. همچنین اگر شکستگی LCD گوشی به گونه‌ای باشد که ملزم به تعویض کامل تاچ و ال سی دی شوید، باز هم هزینه تعمیر افزایش می‌یابد چون تاچ و ال سی دی آیفون ها یکی از گران قیمت ترین قطعات بکار رفته در آن ها محسوب می‌شود. اما اگر بتوان تعمیر ال سی دی شکسته آیفون با تعویض گلس روی ال سی دی انجام داد، هزینه نهایی به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. بنابراین اگر خوش شانس باشید و بتوانید تعمیر ال سی دی آیفون را با تعویض گلس روی ال سی دی تکمیل کنید، هزینه تعمیرات را به طرز محسوسی کاهش می‌دهید.

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

آیا تعمیر ال سی دی شکسته جزء خدمات گارانتی و بیمه موبایل قرار دارد؟

متاسفانه گارانتی موبایل مواردی همچون شکستن ال سی دی را تحت پوشش قرار نمی‌دهد. برای مثال اگر آیفونتان را به تازگی خریداری کرده باشید و هنوز دوره گارانتی آن منقضی نشده باشد و در این بازه ال سی دی گوشی شما در اثر افتادن از دستتان بشکند، نمی‌توانید با گارانتی و بدون پرداخت هزینه ال سی دی آیفون را تعمیر کنید.گارانتی موبایل حتی خرابی های که ممکن است در اثر آب خوردگی در ال سی دی آیفون های اپل رخ دهد را هم تحت پوشش قرار نخواهد داد. بنابراین تقریبا گارانتی گوشی در قبال تعمیر ال سی دی شکسته آیفون هیچ مسئولیتی قبول نمی‌کند و این مسئله اصلا جالب نیست.

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون X اپل | هزینه تعمیر ال سی دی آیفون ایکس

اما در سمت مقابل بیمه موبایل در قبال شکستن ال سی دی گوشی ها از جمله آیفون های اپل مسئول عمل می‌کند. اگر گوشی خود را از قبل بیمه کرده باشید و بنا به هر دلیل (حتی افتادن گوشی از دستتان در اثر سهل انگاری شما یا آب خوردگی) ال سی دی آن بشکند و خراب شود، باز هم شرکت بیمه کننده طبق ضوابطی که در قرارداد بیمه ذکر شده به شما غرامت پرداخت می‌کند. جالب است بدانید بیمه موبایل حتی در قبال بروز حوادثی همچون آتش سوزی، گم شدن و به سرقت رفتن گوشی و غیره هم به مشتری غرامت پرداخت خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات بیمه موبایل توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله از ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه بپردازید.

منظور از ال سی دی اورجینال و ال سی دی کپی چیست؟

اگر قرار باشد ال سی دی آیفون شما بنا به هر دلیل تعویض شود، مطمئنا با اصطلاحاتی مثل ال سی دی اورجینال، ال سی دی OEM، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک، ال سی دی گرید A، ال سی دی کپی و غیر برخورد خواهید کرد. اما این اصطلاحات دقیقا چه مفهومی دارند و منظور فروشندگان قطعات و تعمیرکاران موبایل از بکارگیری آن ها چیست؟ به صورت کاملا خلاصه باید بگوییم که ال سی دی گوشی ها از جمله آیفون های اپل به دو نوع مختلف در بازار وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  • ال سی دی اورجینال یا OEM: ال سی دی های اورجینال که اصطلاحا به آن ها ال سی دی OEM هم گفته می‌شود در واقع ال سی دی های کامل اصل گوشی هستند که توسط شرکت سازنده یعنی اپل تولید شده‌اند. بنابراین کیفیت ال سی دی اورجینال یا OEM با کیفیت ال سی دی فابریکی که در گوشی شما نصب است هیچ تفاوتی ندارد. این دسته از ال سی دی ها نسبت به سایر ال سی دی های دیگر گران قیمت تر هستند اما کیفیتی برتر را هم ارائه می‌کنند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

  • ال سی دی کپی: ال سی دی های کپی که با نام های دیگری همچون ال سی دی گرید A، ال سی دی کی گرید A+، ال سی دی چینی، ال سی دی درجه یک و غیره هم مورد خطاب قرار می‌گیرد، آن دسته از ال سی دی هایی هستند که توسط شرکت های دیگر که اغلب هم چینی هستند تولید می‌شوند و از نظر کیفیت با ال سی دی اورجینال آیفون تفاوت دارند و کیفیت کمتری را ارائه می‌کنند اما مزیت آن ها مربوط به قیمت مقرون به صرفه ترشان می‌شود.

بنابراین اگر به کیفیت ال سی دی که قرار است بعد از تعمیر ال سی دی شکسته آیفون در گوشی شما نصب شود اهمیت می‌دهید، حتما ال سی دی های OEM یا اورجینال را برای نصب در گوشی انتخاب کنید. برای آشنایی بیشتر با تفاوت دو نوع از ال سی دی های نام برده شده توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله راهنمای شرح تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی آیفون های اپل بپردازید.

چگونه از اورجینال و OEM بودن ال سی دی آیفون در حین تعمیر مطمئن شویم؟

متاسفانه در بازار آزاد بستری ایجاد شده که برخی از تعمیرکاران از آن سوء استفاده می‌کنند! عموما این نوع سوء استفاده ها در قبال افرادی انجام می‌شود که تجربه کافی در حوزه موبایل ندارند. یکی از روش های سوء استفاده‌ای که متاسفانه خیلی هم رایج شده مربوط به نصب ال سی دی های کپی به جای ال سی دی اورجینال در گوشی مشتریان و دریافت هزینه تعویض ال سی دی اورجینال می‌‌شود. تصور کنید شما برای تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خود نزد تعمیرکار مراجعه می‌کنید و از وی می‌خواهید که ال سی دی اورجینال یا OEM را در آیفونتان نصب کند اما او یک ال سی دی کپی را در گوشی نصب و مدعی می‌شود که ال سی دی اورجینال را در دستگاه نصب کرده است و هزینه تعویض ال سی دی اورجینال را هم از شما دریافت می‌کند!

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

متاسفانه تشخیص ال سی دی اورجینال از کپی در اینگونه شرایط و بعد از نصب آن در گوشی خیلی راحت نبست و به جرئت می‌توان گفت که 80 درصد کاربران عادی متوجه این امر نمی‌شوند. پس این بستر خوبی برای افراد سودجو فراهم می‌کند تا پول بیشتری از مشتری دریافت کنند. همچنین خیلی از تعمیرکاران موبایل از قطعات کوشی های اوراق شده و معیوب در گوشی های مشتریان استفاده می‌کنند که در اصل قطعه دست دوم محسوب می‌شوند. برای مثال تصور کنید برد یک آیفون 8 سوخته اما ال سی دی آن سالم باشد. در سمت مقابل ال سی دی آیفون 8 شما بسوزد و برای تعویض ال سی دی به تعمیرکار موبایل مراجعه کنید و وی ال سی دی دست دوم آیفون 8 که برد آن سوخته بود را روی گوشی شما نصب کند. بنابراین ترفندهای زیادی در بازار آزاد وجود دارد که شما در حین تعمیر ال سی دی شکسته آیفون باید به آن ها توجه کنید. پس چطور می‌توان از اورجینال و OEM بودن ال سی دی که قرار است روی گوشی نصب شود اطمینان حاصل کرد؟

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

بیشتر بخوانید: تعمیر ال سی دی آیفون XS

برای اطمینان از این مسئله توصیه می‌کنیم در قدم نخست به تعمیرکار یا مرکز تعمیرات موبایلی مراجعه کنید که قابل اعتماد باشد. مطمئن باشید تعمیرکاران قابل اعتماد و با وجدانی هم وجود دارند که با دروغ و نیرنگ قصد فریب دادن مشتری را نداشته باشند. اگر هم تمایل داشته باشید می‌توانید ال سی دی اورجینال آیفون مورد نظرتان را از مراجع و تامین کنندگان قابل اعتماد خریداری کنید و سپس آن را به نزد تعمیرکار ببرید و از وی بخواهید تا ال سی دی مذکور را روی گوشی شما نصب کند. برای تهیه ال سی دی اورجینال انواع آیفون های اپل با ضمانت اورجینال بودن می‌توانید به فروشگاه قطعات موبایل کمک مراجعه داشته باشید. تمام قطعات عرضه شده در فروشگاه موبایل کمک اورجینال و اصل هستند و از این نظر شامل ضمانت اصات قطعه می‌شوند.

آیا شخصا هم قادر به تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خواهیم بود؟

اگر ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای آسیب دیده که فقط گلس روی آن شکسته و تاچ و ال سی دی گوشی کار می‌کنند، بدون در اختیار داشتن تجهیزات لازم قادر به تعویض گلس روی ال سی دی نخواهید بود. البته در این شرایط هم می‌توانید کل مجموعه تاچ ال سی دی گوشی را تعویض نمایید اما انجام این تعمیر از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. پس اگر می‌توان مشکل ال سی دی آیفونتان را فقط با تعویض گلس روی ال سی دی رفع کرد، توصیه می‌کنیم شخصا تعویض ال سی دی را انجام ندهید و از سرویس یکی از مراکز مطمئن و قابل اعتماد نظیر موبایل کمک استفاده کنید.

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

اما اگر شکستگی یا از کار افتادگی ال سی دی آیفون شما به گونه‌ای است که به طور کامل باید تعویض شود، خودتان هم می‌توانید این کار را انجام دهید. البته بدین منظور باید ابزارهای لازم و همچنین یک عدد تاچ ال سی دی اورجینال و مناسب گوشی خود را تهیه نمایید که بدین منظور هم می‌توانید از فروشگاه موبایل کمک استفاده کنید. بعد از در اختیار داشتن ابزارهای مناسب و قطعه مورد نیازتان کافیست سری بر مجموعه مقالات آموزش تعمیرات موبایل سایت موبایل کمک بزنید. گوشی یا بهتر بگوییم مدل آیفون مورد نظرتان را از لیست مدل های موجود انتخاب و وارد مقاله راهنمای تعمیر ال سی دی آن شوید و سپس مراحلی که شرح داده شده را به طور دقیق و مرحله به مرحله طی نمایید. بدین ترتیب خودتان شخصا قادر به تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خویش خواهید بود و دیگر لازم نیست که هزینه یا اجرت تعمیرکار را پرداخت کنید. فراموش نکنید که اجرت تعمیرکاران موبایل برای تعویض ال سی دی گوشی ها چندان ناچیز نیست!

بیشتر بخوانید:  گارانتی اپل

تعمیر ال سی دی شکسته آیفون با کمترین هزینه و ضمانت اصالت قطعه 

اگر می‌خواهید یک تجربه کاملا بدون دردسر را برای تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خود تجربه کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس و خدمات شرکت موبایل کمک استفاده به عمل آورید. کارشناسان موبایل کمک برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین روش ها، مدرن ترین ابزارها و با کیفیت ترین قطعات استفاده می‌کنند. بدین سبب نتیجه و کیفیت نهایی تعمیر گوشی به بیشترین حد خود می‌رسد. تمام قطعاتی که تیم کارشناسان موبایل کمک در گوشی مشتریان مورد استفاده قرار می‌دهند اورجینال و اصل بوده و با ضمانت در گوشی نصب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

سرویس موبایل کمک امکان تعمیر گوشی مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می‌کند. عموما تعمیر ال سی دی شکسته آیفون در موبایل کمک ظرف 3 الی 5 ساعت انجام خواهد شد. از همه مهمتر اینکه برای ثبت سفارش تعمیرات موبایل، کاربر هیچ نیازی به خروج از منزل یا مراجعه حضوری ندارد و به صورت تلفنی یا آنلاین قادر به ثبت سفارش تعمیر خواهد بود و پیک موتوری موبایل کمک گوشی را درب منزل از مشتری دریافت و پس از تعمیر هم درب منزل به وی تحویل می‌دهد. به منظور ثبت سفارش تعمیر ال سی دی شکسته و به طور کلی تعمیرات آیفون خود در مرکز موبایل کمک کافیست با شماره 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه ثبت سفارش تعمیرات موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین به ثبت برسانید. نمایندگی های موبایل کمک در سراسر کشور (تهران و شهرستان ها) آماده خدمات رسانی به شما خواهند بود.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرگاه مجاز اپل

در این بخش به صورت مختصر مراحلی که برای تعمیر گوشی مشتریان عزیز در شرکت موبایل کمک طی می‌شوند را برایتان شرح خواهیم داد. این مراحل به طور کلی و خلاصه به شرح زیر هستند:

  • ثبت سفارش تعمیر موبایل: در قدم نخست باید مشتریان گرامی سفارش تعمیر موبایل مورد نظرشان را در مرکز موبایل کمک به ثبت برسانند. ثبت سفارش هم از طریق فرم ثبت سفارش در سایت موبایل کمک و هم با شماره گیری شماره 75147-021 امکانپذیر است.
  • اعزام پیک موتوری به محل: در این مرحله پیک موتوری موبایل کمک به آدرس مشتری اعزام خواهد شد و گوشی مشتری را به شرکت ارجاع خواهد داد.
  • تعمیر گوشی در شرکت: گوشی ارجاع داده شده به شرکت توسط کارشناسان تعمیر بررسی و با استفاده از تجهیزات و ابزار های لازم تعمیر خواهد شد.
  • عودت گوشی تعمیر شده و گارانتی اصالت قطعه: پس از تعمیر گوشی، دستگاه به همراه گارانتی اصالت قطعه و فاکتور دقیق در اختیار مشتری گرامی قرار داده می‌شود و با پیک موتوری موبایل کمک به آدرس مشتری ارسال خواهد شد.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید تعمیر ال سی دی شکسته آیفون خود یا هر تعمیر دیگری که به آن نیاز دارید را با سرویس موبایل کمک و بدون نیاز به خروج از منزل انجام دهید. فراموش نکنید که تمام تعمیرکاران انجام شده توسط کارشناسان موبایل کمک شامل ضمانت و گارانتی اصالت قطعه می‌شوند. برای آشنایی بیشتر با سرویس تعمیرات فوری گوشی در مرکز موبایل کمک به مطالعه مقاله تعمیر فوری گوشی موبایل در مرکز موبایل کمک همراه با ضمانتبپردازید.

 

تعمیر ال سی دی آیفون اپل - تعویض ال سی دی آیفون اپل

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر ال سی دی شکسته آیفون چقدر زمان می‌برد؟

کارشناسان موبایل کمک تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا تعمیر گوشی های مشتریان ظرف کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. عموما تعمیر ال سی دی شکسته آیفون در شرایطی که لازم باشد ال سی دی و تاچ گوشی به طور کامل تعویض شوند، ظرف مدت زمان 2 ساعت تکمیل خواهد شد و گوشی خیلی زود برای مشتری ارسال و درب منزل به وی تحویل داده می‌شود. اما در مواقعی که لازم باشد تعویض گلس ال سی دی انجام شود، ممکن است به دلیل پیچیدگی کار مدت زمان بیشتری برای تعمیر ال سی دی دستگاه صرف گردد. عموما تعویض گلس ال سی دی آیفون و دیگر گوشی های موبایل در مرکز موبایل کمک ظرف 1 روز انجام می‌شود. فراموش نکنید که برای تعویض گلس ال سی دی گوشی ها باید از چندین ابزار مختلف استفاده شود که هر یک از آن ها برای انجام وظیفه خودشان به چند ساعت زمان نیاز دارند. پس اگر می‌خواهید با کمترین هزینه و با بیشترین سرعت ممکن تعمیر ال سی دی شکسته آیفون شما انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مطلب در رابطه با تعمیر ال سی دی آیفون، هزینه انجام این کار، انواع ال سی دی آیفون ها و تفاوت آن ها، جزئیات سرویس موبایل کمک و ضمانت تعمیر، گارانتی اصالت قطعه و بیمه موبایل صحبت کرده و یک مقاله کاملا جامع در حوزه تعمیر ال سی دی شکسته آیفون های اپل را در اختیارتان قرار دادیم.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

ال سی دی آیفون 11

ال سی دی آیفون XS Max

ال سی دی iPhone 7

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل