تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون

یکی از مسائلی که در لیست مشکلات احتمالی و تعمیرات گوشی های اپل وجود دارد شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی است. و وجود همین مشکلات باعث شده که کاربران برای حل آن به دنبال روش هایی باشند که با استفاده از آن‌ها بتوانند علت های بروز دیر شارژ شدن گوشی (iphone) خود را شناسایی و برطرف کنند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

قصد ما از نوشتن این مقاله، حل مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی های اپل  از طریق شناخت عوامل آن است. اما اگر محتوای این مقاله کمکی در جهت حل مشکل شارژ نشدن گوشی شما نکرد یا مشکل موبایل شما خارج از بحث این نوشته بود شما می توانید با گرفتن مشاوره رایگان از کارشناسان موبایل کمک، مشکل گوشی آیفون خود را با آنان در میان بگذارید.

 

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون | گارانتی اپل

 

علت های رایج دیر شارژ شدن گوشی آیفون و راه حل های آن:

وجود گرد و غبار در پورت (USB): اگر به طور مثال گوشی آیفون 8 پلاس اپل شما بعد از زدن شارژر تلفن به پریز برق شارژ نمی شود اولین کاری که باید انجام بدهید توجه به پورت یو اس بی گوشی است. چرا که در اکثر موارد، این جایگاه شارژر ممکن است به علت وجود جرم یا چربی هایی که به مرور زمان به پورت چسبیده اند اجازه ندهند که کانکتور های موجود در یو اس بی، جریان برق موجود در کابل شارژر را به گوشی انتقال دهد. و اما راه حلی که شما می توانید برای حل این مشکل انجام دهید این است که با استفاده از یک شی کوچک همچون سوزن یا خلال دندان به آرامی و با دقت زیاد شروع به تمیز کردن پورت یا جایگاه شارژر کنید بعد از تمیز کردن پورت، شما می توانید دوباره گوشی را به شارژر وصل نمایید . در برخی موارد انجام این اقدام  باعث حل مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن Apple iphone شما می شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

خرابی در کابل رابط: این مرحله یکی از اصلی ترین مراحل شناخت علت های شارژ نشدن گوشی آیفون شما است. چرا که در بیشتر مواقع یکی از بارزترین دلایل دیر شارژ شدن آیفون 8 پلاس یا آیفون 7 پلاس شما، وجود خرابی یا پارگی یا فرسودگی در کابل رابط شارژر گوشی است که اجازه نمی دهد جریان برق موجود در کابل به موبایل برسد. بنابراین، شما باید در صورت داشتن کابل رابط سالم، کابل آسیب دیده را با کابل سالم جا به جا کنید و سپس شارژر را به گوشی آیفونتان متصل نمایید. اگر گوشی شارژ شد مشخص می شود که مشکل از کابل شارژر بوده است و شما با تعویض کابل معیوب با یک کابل سالم می توانید با خیال راحت گوشی اپل خود را شارژ کنید.

وجود خرابی در آداپتور: یکی دیگر از علت های شارژ نشدن گوشی های اپل  ممکن است مربوط به خرابی آداپتور باشد. به این صورت که اگر به طور مثال شارژر گوشی آیفون 11پرومکس شما جزء آن دسته از شارژر ها است که کابل رابط و آداپتور آن از هم جدا می شوند این احتمال را بدهید که مشکل شارژ نشدن گوشی Apple شما، خرابی آداپتور باشد. چرا که ممکن است به علت وصل و جداسازی کابل به دفعات بالا محل اتصال آداپتور با کابل رابط شل یا آسیب دیده باشد. بنابراین، شما میتونید برای مطمئن شدن از این مشکل (خرابی آداپتور) از یک آداپتور دیگری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

 

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون | گارانتی اپل

 

عدم رعایت نکات ایمنی هنگام شارژ کردن گوشی: گاهی رعایت نکردن یکسری موارد باعث می شود که نه تنها گوشی اپل شما به خوبی شارژ نشود بلکه عمر باتری گوشی با رعایت نکردن این نکات نیز کاهش یابد. برای مثال، شما هنگام شارژ کردن گوشی آیفون‌تان باید دقت کنید که موبایل را در مجاورت رطوبت و مکان های بسیار گرم قرار ندهید و همچنین سعی کنید بعد از فول شارژ شدن گوشی، شارژ را از پریز برق بکشید. چرا که عمل نکردن به این نکات باعث آسیب رساندن به باتری گوشی و شارژر آن می شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون XS Max

تغییر پریز برق شارژر گوشی: در صورت بروز مشکل شارژ نشدن موبایل آیفون، شما نباید از این نکته غافل شوید که ممکن است علت شارژ نشدن گوشی اپل زدن شارژر گوشی به پریز تلفن به جای پریز برق باشد و یا ممکن است پریزی که شارژر به آن مثصل است به علت نارسایی برقی ایی که در کابل سیم آن وجود دارد به خوبی کار نکند. برای همین، پیشنهاد می کنیم که در صورت بروز این مشکل عملیات شارژ کردن گوشی iphone خود را با یک پریز دیگری امتحان کنید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

حل مشکل شارژ نشدن موبایل اپل (Apple iphone) با فورس ریستارت دستگاه: در برخی شرایط این احتمال وجود دارد که مشکل دیر شارژ شدن گوشی آیفون شما، با یک فورس ریستارت (Force Restart) کردن دستگاه حل شود. انجام این کار برای گوشی های اپل، به این صورت است که ابتدا دکمه پاور (power) و هوم (Home)  گوشی را همزمان به مدت 10 ثانیه فشار می دهید تا دستگاه فورس ریستارت شود. البته از آنجایی که مدل های گوشی های Apple iphone با هم فرق می کنند شما میتونید با خواندن مقاله “آموزش فورس ریستارت آیفون7 و آیفون 7 پلاس“نسبت به چگونگی فورس ریستارت کردن دستگاه خود آگاهی پیدا کنید.

 

 

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون | گارانتی اپل

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

 

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی آیفون

شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن گوشی آیفون 11 پرومکس یا آیفون 8 پلاس شما و یا دیگر آیفون های موجود، یکی از مشکلات نگران کننده ایی است که باید هر چه سریع تر نسبت به شناسایی دلیل شارژ نشدن موبایل و برطرف کردن آن اقدام کنید. بنابراین، اگر با بررسی هر یک از موارد مطرح شده در بالا مشکل شارژ نشدن  آیفون شما همچنان حل نشود باید گوشی آیفون خود را نزد یک تعمیر کار ماهر و با تبحر ببرید تا او با بررسی بیشتر گوشی، علت دیر شارژ شدن یا نشدن را پیدا نماید و نسبت به تعمیر مشکل شارژ نشدن گوشی آیفون‎تان اقدام کند

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعمیر مشکل شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن آیفون | گارانتی اپل

 

حل مشکل دیر شارژ شدن آیفون با گارانتی اپل

شما عزیزان می‌توانید برای سفارش تعمیر موبایل و حل مشکل دیر شارژ شدن گوشی های خود با شماره تلفن 02175147 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به ثبت سفارش آنلاین، سفارش تعمیر خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان موبایل کمک با شما تماس بگیرند، یا می توانید به صورت حضوری به آدرسی که در سایت درج شده (تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ،خ لاله، پلاک 9، طبقه اول، واحد 2) مراجعه نمایید.

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعات موبایل

قیمت باتری آیفون 6 اس پلاس

قیمت باتری iPhone SE

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل