تعویض باتری گوشی موبایل آیفون تعویض باتری گوشی موبایل آیفون

تعویض باتری گوشی موبایل آیفون

شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به تعویض باطری موبایل آیفون داشته باشید و اینکه که هنگامی که با گوشی های آیفون خود کار می کنید شارژ باتری گوشی از درصد بالای به درصد پایین کاهش یابد و باتری گوشی آن قدر ضعیف شده باشد که شما به سختی بتوانید از اینترنت موبایل (mobile data) خود استفاده کنید. قطعا وقوع این مشکل موجب نگرانی شده و شما را مجاب می‌کند که به دنبال یک باتری صد در صد اورجینال باشید. به همین منظور در ادامه با موبایل کمک همراه باشید.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

برخی اشخاصی که از گوشی های گران قیمت و حساسی مثل آیفون استفاده می کنند برای افزایش عمر باتری گوشی خود مواردی را باید رعایت کنند تا عمری باتری خود را به حداکثر برسانند. مقاله “10 روش موثر برای افزایش عمر باتری آیفون و آیپد های اپل” راهنمای مناسبی در این درباره این موضوع می‌باشد.

 

تعویض باتری گوشی موبایل آیفون | نمایندگی اپل

 

مشکلات همیشگی گوشی های آیفون

با وجود اینکه که آیفون های اپل جزء مطرح ترین گوشی ها در این دوره محسوب می شوند اما وجود برخی از مشکلات در آن‌ها سبب شده که تا حدودی از میزان محبوبیت آنان در بین کاربران کاسته شود. شارژ کردن مداوم آیفون‌ها یکی از مشکلاتی رایجی است که کاربران این گوشی‌ها با آن روبرو هستند. اگر چه تمام قطعات موبایل های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند، اما شارژ مدوام و بیش از حد باتری آنها ممکن است به این قطعه آسیب وارد کند.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

اما از کجا بدانیم که باتری گوشی ما خراب شده است:

خاموش شدن بی دلیل گوشی: اگر گوشی اپل شما، بدون اینکه هشدار یا پیغامی در مورد کاهش شارژ بدهد خاموش شود و تنها زمانی روشن شود که گوشی شما به صورت مداوم در شارژ باشد، باید بگوییم که به دنبال تعمیر باتری موبایل آیفون خود باشید.

باتری گوشی در زمان کوتاهی تمام شود: زمانی که موبایل را برای مدتی طولانی شارژ کرده اید و همین که شارژر گوشی را از پریز برق می کشید، بدون اینکه با گوشی آیفون کار خاصی انجام بدهید باتری گوشی در زمان کوتاهی خالی شود. این مورد نیز می تواند یکی از دلایل خرابی باتری موبایل باشد.

داغ شدن بدنه گوشی: اگر بدنه و باتری گوشی شما در هنگام شارژ شدن گوشی بیش از حد معمول داغ شود، می‌تواند از علائم خرابی باتری موبایل است و شما مجبور هستید باتری گوشی خود را تعویض کنید.

بیشتر بخوانید: قطعات موبایل

 

قبل از تعویض باتری موبایل آیفون باید چه اقداماتی انجام داد؟

همانطور که قبلاً هم در مقاله “روش های تست و بررسی سلامت باتری های آیفون اپل” ذکر کردیم، دارندگان گوشی های اپل باید قبل از تعمیر یا تعویض باطری آیفون خود نسبت به سالم و معیوب بودن آن مطمئن شده و برای تعویض آن اقدام کنند. چرا که باتری های آیفون‌های اپل جزء باتری های لیتیوم یونی هستند که به هنگام کمبود یا تخلیه شارژ، از الکترود منفی به سمت الکترود مثبت حرکت می کنند و در هنگام شارژ مجدد باتری حرکت این الکترون ها برعکس می شود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض باتری موبایل آیفون

 

دلیل اصلی تعویض باتری گوشی آیفون در نمایندگی اپل

همانطور که میدانید عمر باتری گوشی آیفون و دیگر گوشی های موجود در بازار به استهلاک خود گوشی و مراقبت هایی که ما از گوشی و باتری آن انجام می دهیم بستگی دارد. برای مثال اگر شما موبایل خود را شب تا صبح توی شارژ بذارید و فراموش کنید که شارژر خود را، از پریز برق بکشید این عمل باعث می شود که از عمر باتری گوشی به علت گرمای بیش از حد کاسته شود. و یا اینکه اگر شما، برای شارژ کردن گوشی از شارژر هایی غیر از شارژر های موبایل های اپل استفاده کنید به باتری گوشی، آسیب می‌رسانید.

تعویض و تعمیر باتری گوشی اپل و سلامت آن

دارندگان گوشی های اپل باید بدانند که عمر باتری آیفون با سلامت آن فرق می‌کند چرا که این عمر باتری گوشی است که تعیین می کند که یک گوشی موبایل بعد از شارژ شدن، چقدر می تواند برای ما کار کند یا به اصطلاح داوم گوشی چقدر می تواند باشد. اما منظور از سلامت باتری گوشی آیفون این است که چه مقدار از عمر باتری در طی گذر سال های استفاده از گوشی کم شده است. البته شما برای کسب اطلاع بیشتر در مورد عمر باتری گوشی های آیفون، می توانید به مقاله “ اطلاع از سلامت و کیفیت عملکرد باتری آیفون “مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: تعویض باتری موبایل

روش ها یا ترفندهای افزایش قدرت باتری موبایل اپل

دارندگان گوشی های اپل و دیگر گوشی ها باید بدانند که روش تضمین شده ای برای احیای باتری ها وجود ندارد. اما در کل، تجربه و گفته های زیادی در مورد افزایش یا احیای باتری همانند فریز کردن باتری، پوشاندن درزهای باتری یا القای پلاس از یک باتری دیگر به باتری آسیب دیده وجود دارد که شاید شانس استفاده دوباره از باتری معیوب را به شما بدهد. اما پیشنهاد ما به شما این است که نسبت به تعویض یا تعمیر باتری آیفون ‌های اپل خود اقدام کنید چون که اگر باتری گوشی خوب کار نکند ممکن است به مرور زمان سلامت سایر قطعات گوشی شما از بین برود.

 

گارانتی رسمی تعمیرات اپل | 02175147 | خیابان جمهوری، نرسیده به پل حافظ، خیابان لاله، پلاک 9 واحد منفی 1

 

تعویض باتری گوشی آیفون

 

چگونه از زمان تعمیر باتری موبایل آیفون یا گوشی های اپل آگاه شویم؟

همانطور که از مطالب بالا می شود استنباط کرد، هر یک از دارندگان گوشی های اپل اگر با هر یک از علائم و نشانه های کاهش شارژ موبایل خود رو به رو شدند می توانند برای گرفتن مشاوره رایگان در مورد نحوه تعویض باتری آیفون در صورت اتمام عمر و سلامت باتری گوشی با شماره 02175147 تماس گرفته از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بگیرند.

“لازم به ذکر است که تمامی قطعات تعویض در موبایل کمک اورجینال بوده و از ضمانت اصالت قطعه برخوردارند.”

همچنین در صورت نیاز به خرید موبایل می توانید از سایت موبایل کمک اقدام به خرید فرمایید.

بیشتر بخوانید:

قیمت باتری iPhone XR

باتری آیفون 7

قیمت باتری iPhone 8 Plus

 

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل