بهترین گارانتی اپل و آیفون چیست؟ بهترین گارانتی اپل و آیفون چیست؟

بهترین گارانتی اپل و آیفون چیست؟

 

اگر قصد خرید یک آیفون جدید را داشته باشید احتمالا با پیشنهاد گارانتی اپل رو به رو خواهید شد، اما سوال اصلی اینجاست که بهترین گارانتی اپل و آیفون چیست؟ اصلا آیا خرید با گارانتی آیفون ها انتخاب درستی است؟ در ادامه این مطلب می‌خواهیم در رابطه با بهترین گارانتی اپل و آیفون از سیر تا پیاز این موضوع صحبت کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی گارانتی موبایل و مفهوم آن

پیش از اینکه در رابطه با بهترین گارانتی اپل و آیفون ها صحبت کنیم بهتر است ماهیت خود گارانتی موبایل را برایتان شرح دهیم و مشخص کنیم که منظور از گارانتی اپل یا آیفون های این شرکت چیست؟ گارانتی قراردادی است که مابین یک شرکت و خریدار گوشی عقد می‌شود و به موجب آن شرکت گارانتی کننده موظف خواهد شد برای مدت زمان مشخصی در قبال خرابی هایی که خود به خود و بدون دخالت کاربر در گوشی به وجود می‌آیند غرامت پرداخت کند و خریدار از پرداخت هزینه در اینگونه شرایط مصون باشد.

 

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

برای مثال تصور کنید یک آیفون X اپل را با گارانتی 1 ساله خریداری کرده‌اید و بعد از 3 ماه بدون اینکه شما دخالتی داشته باشید گوشی از کار می‌افتد و روشن نمی‌شود یا مشکل دیگری در عملکرد آن به وجود می‌آید! در اینگونه شرایط شما می‌توانید از گارانتی شرکت استفاده کنید و گوشی را تحت ضوابط گارانتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه تعمیر نمایید. زمانی که قصد خرید یک آیفون X اپل را داشته باشید. می‌توانید دستگاه را به دو صورت خریداری نمایید که به ترتیب با گارانتی و بدون گارانتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

دقت داشته باشید که اگر گوشی را با گارانتی بخرید باید هزینه مشخصی در قبال بهره‌مند شدن از خدمات گارانتی پرداخت کنید و اگر گوشی را بدون گارانتی بخرید دیگر نیازی به پرداخت این هزینه نخواهید داشت. به عنوان مثال زمانی که قصد خرید آیفون X جدیدی را داشته باشید ممکن است فروشنده به شما بگوید نسخه با گارانتی گوشی قیمت 9.5 میلیون تومانی دارد و نسخه بدون گارانتی قیمت 9 میلیون تومانی! بنابراین انتخاب بر عهده شما خواهد بود. در ادامه بیشتر در مورد گارانتی آیفون ها و بهترین گارانتی اپل در ایران صحبت می‌کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

 

معتبر ترین گارانتی رسمی اپل و آیفون

 

آیا واقعا گارانتی آیفون ها در ایران از سمت اپل انجام می‌گیرد؟

اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد! بنابراین گارانتی که برای آیفون های این شرکت در بازار ایران عرضه می‌شود هم هیچ ارتباطی با خود اپل و این شرکت بزرگ نخواهند داشت! ما پیش از این در مقاله همه چیز در مورد نمایندگی رسمی اپل در ایران و شرایط گارانتی آیفون به طور جامع در رابطه با عدم وجود نمایندگی های رسمی شرکت اپل (تایید شده از سوی خود اپل) در ایران صحبت کرده بودیم، بنابراین توصیه می‌کنیم حتما یک بار هم که شده مطلب مذکور را مطالعه نمایید. پس حالا که اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد، گارانتی هایی که برای آیفون و محصولات اپل ارائه می‌شود چگونه هستند و از سوی چه نهادی ارائه خواهند شد؟

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات اپل آیفون

در ایران شرکت های خاصی وجود دارند که به عنوان شرکت واسط یا سوم شخص سرویس گارانتی اپل را ارائه می‌دهند. این شرکت ها به طور رسمی از سوی اپل به عنوان نمایندگی تایید شده نیستند اما با توجه به سرویس خوب و قابل اعتمادی که دارند قابلیت ارائه گارانتی برای آیفون ها را خواهند داشت. بنابراین زمانی که شما در ایران یک آیفون را با گارانتی خریداری می‌کنید، خبری از گارانتی رسمی اپل نخواهد بود ، بلکه یک شرکت واسط ایرانی تحت قراردادی که با شما عقد می‌کند موظف می‌شود در قبال وجهی که دریافت کرده تا مدت زمان مشخصی خرابی های گوشی را به طور رایگان تعمیر نماید. دقت داشته باشید که تمام شرکت ها برای گارانتی اپل و آیفون ها مورد تایید نیستند و در سال 95 لیست شرکت های مورد تایید سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان برای گارانتی آیفون ها اعلام شد که برای مطلع شدن از جزئیات آن توصیه می‌کنیم مقاله نمایندگی‌ اپل در ایران را مطالعه نمایید.

 

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

گارانتی آیفون چه محدودیت هایی دارد؟

این تصور را نداشته باشید که اگر گوشی آیفونی با گارانتی تهیه کنید دیگر خیالتان از بابت هر مشکلی که در آن به وجود آید راحت خواهد بود! متاسفانه اصلا اینطور نیست و گارانتی آیفون ها در ایران و حتی نمایندگی های رسمی اپل در سراسر دنیا محدودیت هایی دارد. برخی از اصلی ترین مشکلات و مسائلی که با استفاده از گارانتی آیفون های اپل در ایران قابل تعمیر نخواهند بود و به نوعی از ضوابط گارانتی خارج هستند شامل موارد زیر خواهند بود:

  • خرابی ناشی از آب خوردگی
  • خرابی ناشی از افتادن گوشی از دست کاربر
  • هر نوع خرابی که در اثر سهل انگاری کاربر و با دخالت وی به وجود آید
  • مفقود شدن گوشی
  • خرابی ناشی از بلایای طبیعی نظیر سیل، زلزله و غیره

بنابراین زمانی که یک آیفون را با گارانتی تهیه کنید، همیشه قادر نخواهید بود که تمام خرابی ها و مشکلاتی که در آن به وجود می‌آید را تحت گارانتی تعمیر کنید. برای مثال اگر با دست خیس از گوشی استفاده کنید و دکمه هوم آن از کار بیفتد، تعمیر گوشی تحت ضوابط گارانتی امکانپذیر نخواهد بود یا اگر گوشی از دست شما به زمین بیفتد و ال سی دی و تاچ آن بشکند، نمی‌توانید از گارانتی اپل در ایران برای تعمیر رایگان دستگاه استفاده نمایید. بنابراین گارانتی آیفون و اپل در ایران فقط برای خرابی هایی قابل استفاده خواهد بود که به طور خودکار و بدون دخالت کاربر در دستگاه به وجود آمده باشند.

معتبر ترین گارانتی رسمی اپل و آیفون

بهترین گارانتی اپل و آیفون در ایران کدام است؟

شرکت های زیادی در ایران گارانتی اپل و آیفون های این شرکت را ارائه می‌دهند و جالب است که هر یک از آن ها هزینه خاص خودشان را در ازای گارانتی کردن گوشی مشتریان دریافت می‌کنند. اما سوال اصلی اینجاست که بهترین گارانتی اپل و آیفون توسط کدام یک از این شرکت ها ارائه می‌شود؟ در این مورد نمی‌توان به طور قطعی نظر داد و باید تحقیق کافی انجام شود. توصیه می‌کنیم در این زمینه به صحبت های فروشنده موبایل اعتماد نکنید و به دنبال مرجعی باشید که در مورد سرویس گارانتی شرکت مذکور و کیفیت خدمات دهی آن اطلاعات ارائه کرده باشد. سایت های اینترنتی، فروم ها، سایت رسمی خود شرکت و پرس و جو از افرادی که تجربه بهره‌مند شدن از گارانتی شرکت مورد نظر را داشته باشند هم می‌توانند به شما کمک کنند. مطمئنا شرکت ارائه دهنده بهترین گارانتی اپل و آیفون در ایران باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • داشتن سابقه خوب: سعی کنید تا حد امکان در گارانتی اپل و آیفون ها به شرکت های تازه کار اعتماد نکنید. به وفور دیده شده که برخی شرکت های ناشناخته سرویس های گارانتی اپل و آیفون را ارائه و بعد از مدت کوتاهی اعلام ورشکستگی کرده‌اند. در این شرایط عملا گارانتی هایی که از سوی آن شرکت ها ارائه شده هیچ کاربردی نخواهند داشت. بنابراین حتما دقت کنید که شرکت ارائه دهنده گارانتی آیفون سابقه خوبی داشته باشد.
  • پایبند بودن به گارانتی: متاسفانه خیلی از شرکت های ارائه دهنده سرویس گارانتی محصولات اپل اصلا به قراردادی که به عنوان ضوابط گارانتی مابین آن ها و مشتری وصف می‌شود اهمیتی نمی‌دهند و این موضوع بسیار آزاردهنده است. برای مثال خیلی از این شرکت ها دائما در پی بهانه جویی هستند تا مشکل به وجود آمده در آیفون را به کاربر نسبت دهند و بدین صورت از تعمیر تحت گارانتی گوشی سر باز زنند. پس در رابطه با پایبند بودن شرکت گارانتی کننده به قرارداد وصف شده و احترام به حقوق مشتری تحقیق کنید.
  • رسیدگی سریع به درخواست مشتری: مطمئنا شرکتی بهترین گارانتی اپل و آیفون را ارائه می‌کند که درخواست های مشتریان را سریع پیگیری کند و بدون دلیل وقت و زمان آن ها را هدر ندهد. متاسفانه در اغلب مراکزی که سرویس گارانتی موبایل ارائه می‌کنند باید هفته ها برای تعمیر شدن گوشی منتظر بمانید و رسیدگی سریع به درخواست مشتری اصلا معنا و مفهومی ندارد!

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

 

موارد فوق اصلی ترین موضوعاتی است که برای انتخاب بهترین گارانتی اپل و آیفون باید در مورد آن ها تحقیق شود. اگر احساس می‌کنید آیفونی که قصد خرید آن را دارید از گارانتی شرکتی بهره می‌برد که خیلی سرویس مطلوب و سابقه خوبی ندارد، بهتر است همان نسخه بدون گارانتی دستگاه را خریداری کنید چون عملا خرید نسخه با گارانتی هیچ سودی برایتان نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: عویض باتری آیفون xs اپل  

مزیت های استفاده از گارانتی اپل در ایران

قبل از پرداختن به مزیت های استفاده از خدمات گارانتی اپل در ایران بایستی به این نکته دقت داشته باشید که این خدمات و مزیت ها تنها در شرایطی محتمل است که کاربران سراغ معتبرترین گارانتی اپل در ایران رفته باشند و از هر شرکتی و هر به اصطلاح گارانتی مجاز Apple این خدمات را دریافت نکرده باشند. مزیت های استفاده از خدمات گارانتی اپل در ایران به شرح زیر می باشد:

در صورتی که موبایل ها یا سایر محصولات اپل دارای عیب های کارخانه ای باشد می توانید از این طریق نسبت به تعویض آنها اقدام نمایید.

همچنین می توانید از این خدمات برای تعویض قطعات معیوب نیز استفاده کنید.

در صورت بروز مشکلات نرم افزاری نیز این خدمات می تواند کمک حال کاربران باشد.

گارانتی محصولات اپل برای سایر آسیب ها

گارانتی محصولات اپل معمولا به صورت یک ساله می باشد. البته حتی در صورت بیشتر شدن زمان این گارانتی نیز خیلی توفیری در اصل موضوع نخواهد داشت. زیرا معمولا این موبایل ها و سایر محصولات اپل به این راحتی ها خراب نمی شود و دلیل خرابی آنها در اکثریت موارد از جمله مواردی است که شامل گارانتی آیفون نمی شود. از این رو خیلی هم نمی توان روی این گارانتی حساب کرد. در این مواقع نیز خدمات دیگری در دسترس کاربران قرار می گیرد که می توان از این خدمات برای رفع این مشکل استفاده نمود. بیمه محصولات اپل اقدامی است که شما می توانید با شرکت های بیمه فعال در این زمینه آن را انجام داده و خیال خود را از این بابت راحت سازید. معتبرترین گارانتی اپل در ایران علاوه بر خدمات گارانتی اپل این خدمات را نیز برای کاربران این محصولات فراهم آورده است تا با خیال راحت از موبایل های این برند استفاده نمایند.

بیمه آیفون چیست و چه تفاوتی با گارانتی دارد؟

بیمه آیفون و گوشی های موبایل یکی از موضوعاتی است که طی چند وقت اخیر به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته و به نوعی جایگزین گارانتی موبایل شده است. ما پیش از این در مقاله بیمه گوشی موبایل چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟به طور جامع در رابطه به بیمه موبایل صحبت کردیم، اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم باید گفت که بیمه قراردادی است که مابین مشتری و شرکت بیمه گذار وصف شده و به موجب آن شرکت بیمه گذار موظف می‌شود در قبال بروز هر مشکل و اتفاقی برای گوشی کاربر به وی غرامت پرداخت کند! بنابراین بیمه موبایل سرویسی شبیه به بیمه هایی همچون بیمه خودرو خواهد بود. اما چه چیزی باعث شده بیمه موبایل بتواند جایگزین گارانتی شود؟

 

معتبر ترین گارانتی رسمی اپل و آیفون

 

بیمه گوشی های موبایل مزیت های زیادی در مقایسه با گارانتی دارد. به همین دلیل است که خیلی زود توانسته مورد استقبال و توجه کاربران قرار گیرد. برای آشنایی بیشتر با مزیت های بیمه گوشی توصیه می‌کنیم یک بار هم که شده مقاله مزیت های بیمه موبایل چیست؟ چرا باید گوشی خود را بیمه کنیم؟ را مطالعه کنید. برخی از اصلی ترین مزیت های بیمه نسبت به گارانتی اپل و آیفون ها شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان تمدید و عدم محدود بودن به گوشی های نو: برخلاف گارانتی شما برای بیمه کردن گوشی موبایل خود محدودیتی از نظر زمانی ندارید و اصلا لزومی ندارد که حتما گوشی شما نو باشد تا بتوانید آن را بیمه کنید. برای مثال هم اکنون می‌توانید آیفون 8 پلاس خود را برای یک دوره 1 ساله بیمه کنید و پس از گذشت یک سال نسبت به تمدید بیمه گوشی برای یک سال دیگر هم اقدام نمایید.
  • تحت پوشش قرار دادن سرقت گوشی: بیمه موبایل برخلاف گارانتی در صورتی که گوش شما سرقت شود هم غرامت پرداخت می‌کند! برخی از شرکت های بیمه گذار در قبال ارائه این سرویس هزینه اضافه مشخصی دریافت خواهند کرد اما خیلی از شرکت های دیگر این سرویس را در پلن مقدماتی و ابتدایی خود جای داده‌اند. پس برخلاف گارانتی، بیمه موبایل در قبال دزدیده شدن گوشی هم غرامت پرداخت می‌کند.
  • تحت پوشش قرار دادن تمام خرابی ها: زمانی که گوشی خود را بیمه کنید، دستگاه از همه نظر بیمه می‌شود و هیچ خرابی وجود ندارد که از بیمه موبایل خارج باشد و تحت ضوابط آن قابل تعمیر نباشد. برخلاف گارانتی حتی خرابی های ناشی از آب خوردگی، افتادن گوشی از دست کاربر، خرابی های ناشی از بلایای طبیعی و غیره هم در بیمه موبایل تحت پوشش آن قرار می‌گیرند.

بنابراین کاملا مشخص است که بیمه موبایل سرویسی بهتر در مقایسه با گارانتی اپل و آیفون ها را ارائه می‌کند. برای آشنایی بیشتر و بهتر با بیمه گوشی های موبایل توصیه می‌کنیم مقالهاز ۰ تا ۱۰۰ بیمه موبایل و گوشی ؛ بهترین بیمه، آموزش بیمه، هزینه بیمه را مطالعه کنید. پس بیمه موبایل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای آن دسته از افرادی باشد که با صرف هزینه های گزاف یک گوشی گران قیمت خریداری می‌کنند و هر لحظه نگران بروز مشکل در آن و خراب شدن دستگاه هستند.

برای تعمیرات اپل (آیفون) کلیک کن یا با شماره ۰۲۱۷۵۱۴۷ شرکت موبایل‌کمک «مرکز تعمیرات تخصصی اپل» تماس بگیر

گوشی با گارانتی بخریم یا گوشی را بیمه کنیم؟

اما آخرین سوالی که می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم سوالی است که احتمالا پس از مطالعه این مقاله در ذهن شما هم به وجود می‌آید. آیا خرید گوشی با گارانتی انتخاب بهتری است یا خرید گوشی بدون گارانتی و بیمه کردن آن؟ به نظر ما اگر گوشی گران قیمتی خریداری می‌کنید که کوچک ترین خرابی در آن می‌تواند هزینه تعمیر میلیونی را برایتان به همراه داشته باشد، بهترین گزینه آن است که دستگاه را بیمه نمایید. در اینگونه شرایط خرید گوشی با گارانتی تقریبا بی‌معناست چون در 90 درصد مواقع اصلا گوشی در حالت عادی ظرف مدت زمان 1 سال نخست خراب نمی‌شود و اگر هم خرابی در آن به وجود آید در اثر ضربه و افتادن دستگاه از دست شما خواهد بود که متاسفانه تحت ضوابط گارانتی قابل تعمیر نیستند! پس عملا خرید گوشی رده بالا و گران قیمت با گارانتی به درد نمی‌خورد اما از سمت مقابل بیمه کردن گوشی این چنینی از نظر ما الزامی است. اما اگر گوشی میان رده‌ای تهیه می‌کنید، بیمه کردن آن خیلی انتخاب مناسبی نخواهد بود چون باید هزینه زیادی برای بیمه کردن آن پرداخت شود.

 

معتبر ترین گارانتی رسمی اپل و آیفون

 

در اینگونه موارد شاید گارانتی مناسب ترین گزینه باشد. البته با این حال توصیه می‌کنیم اگر هزینه بیمه گوشی برایتان سنگین نیست، در این شرایط هم گوشی را بیمه کرده و بیمه موبایل را به گارانتی ترجیح دهید. برای بیمه کردن گوشی خود می‌توانید از سرویس مشترک بیمه شرکت موبایل کمک و سامان حامی استفاده کنید. برای آشنایی بیشتر با این سرویس توصیه می‌کنیم مقاله بهترین بیمه موبایل ایران با همکاری سامان حامی و موبایل کمک را مطالعه نمایید.

تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر

گارانتی محصولات اپل تنها به موارد ذکر شده در بالا محدود نمی شود و کاربران می توانند با استفاده از خدمات تعمیر آیفون با ارائه گارانتی معتبر، تعمیرات موبایل های این برند را نیز با گارانتی دریافت کنند. فرض کنید شما برای دریافت خدمات تعمیرات موبایل اپل به یکی از مراکز ارائه دهنده این خدمات مراجعه می نمایید. در پایان این عملیات چندین سوال مهم ممکن است ذهن شما را به خود مشغول نماید:

  • چقدر باید به حرفه ای بودن تعمیرکار اعتماد داشته باشید؟
  • نکند در چند هفته آینده دوباره این مشکل برای موبایل شما تکرار شود؟
  • در صورت بروز دوباره مشکل مورد نظر آیا هزینه تعمیرات مجدد به عهده شما است؟
  • از کجا مطمئن شویم که تعمیرکار از قطعات موبایل اورجینال برای تعمیرات آیفون شما استفاده کرده است؟

این ها سوالاتی است که در ذهن مخاطبین شکل می گیرد. دلیل اصلی بروز این سوالات نیز تکرار این موارد در گذشته بوده است. بهترین راه در چنین مواقعی استفاده از خدمات تعمیرات Apple با گارانتی اصلی می باشد. به این معنی که از نمایندگی تعمیرات اپل بخواهید تمام خدمات انجام رفته شده و قطعات مورد استفاده را برای مدت زمانی معلوم ضمانت کرده و ضمانت نامه مذکور را در اختیار شما قرار دهد. مسلما تعمیرکاری که به کار خود و قطعات مورد استفاده در موبایل شما اعتماد کامل داشته باشد، مشکلی با این درخواست نخواهد داشت.

شرکت موبایل کمک در کنار ارائه خدمات گارانتی رسمی محصولات اپل، خدمات تعمیرات آیفون را نیز با گارانتی در اختیار کاربران قرار می دهد. تمام قطعات مورد استفاده در موبایل کمک برای تعمیرات گوشی آیفون و خود خدمات ضمانت شده و در صورت بروز هر کدام از مشکلات بالا، شرکت بدون دریافت هیچ هزینه ای تمام خسارت ها را جبران و تعمیرات آیفون را دوباره انجام خواهد داد.

تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی

دریافت خدمات تعمیرات اپل با گارانتی نباید شما را از دریافت خدمات تخصصی تعمیرات آیفون غافل نماید. هر چند ممکن است بسیاری از شرکت ها و مراکز تعمیرات گوشی آیفون این خدمات را نیز برای شما فراهم بیاورند اما با این حال باز برای داشتن کیفیت بالای خدمات تعمیر گوشی آیفون بهتر است از مراکز تخصصی ارائه دهنده این خدمات استفاده نمایید. تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی همیشه می تواند کیفیت بهتری برای شما رقم بزند. تعمیرگاه تخصصی آیفون با توجه به امکانات به روزی که در اختیار دارد، هیچ نگرانی از بابت گارانتی خدمات خود نیز نخواهد داشت.

به خاطر داشته باشید که استفاده از خدمات گارانتی تعمیرات آیفون ممکن است خیال شما را از بابت هزینه های انجام گرفته راحت سازد اما تعمیرات تخصصی این موبایل خیال شما را علاوه بر هزینه ها از کیفیت کار نهایی نیز راحت خواهد کرد. شرکت موبایل کمک با داشتن یک تیم حرفه ای تعمیرات اپل این خدمات را به صورت کاملا تخصصی برای کاربران ارائه می نماید. برای این منظور گارانتی رسمی نیز صادر  می شود تا از هر لحاظ بهترین ها را نصیب کاربران نماید.

تعمیرات موبایل اپل با گارانتی

تعمیر موبایل اپل با گارانتی معتبر که عضو جدایی ناپذیر این چرخه است و کاربر حتما باید از این خدمات برای تعمیر موبایل خود بهرهمند شوند. در واقع تعمیر گوشی آیفون با گارانتی به نوعی هیچ تداخلی با گارانتی محصولات اپل یا بیمه آنها نداشته و از این رو کاربران نیز می توانند با خیال راحت نسبت به دریافت این خدمات بدون هیچ هزینه اضافی اقدام نمایند. حتی تعمیرات اپل واچ با گارانتی نیز باید در اولویت های کاربران قرار گیرد. اما گارانتی رسمی محصولات اپل با بیمه نامه این محصولات ممکن است هم پوشانی هایی داشته باشند. از طرفی هزینه بیمه نامه ها معمولا بالاتر از دریافت گارانتی در زمان خرید محصولات است. از طرف دیگر هم گارانتی محصولات اپل شما همه عیب های این موبایل ها نبوده و از برخی موارد پشتیبانی نمی کند.

در این مواقع کاربران باید به هزینه های مربوطه و البته قیمت موبایل خود رجوع نموده و بر حسب این موارد دست به انتخاب میان یکی از این گزینه ها بزنند. همچنین استفاده از خدمات شرکتی که همه این خدمات را برای کاربران فراهم آورده است می تواند گزینه های بهتری را نیز پیش روی آنها قرار دهد. کمتر شرکتی مانند موبایل کمک همه خدمات گارانتی اپل را برای کاربران این موبایل در ایران فراهم آورده است.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در رابطه با بهترین گارانتی اپل و آیفون در ایران صحبت کردیم و ضوابط گارانتی موبایل های اپل در کشورمان را برایتان شرح دادیم. فراموش نکنید که اپل در ایران نمایندگی رسمی ندارد و گارانتی گوشی های اپل از سوی شرکت های داخلی و سوم شخصی ارائه می‌شود که مستقیما هیچ ارتباطی با اپل ندارند. امیدوار هستیم از این مطلب اختصاصی استفاده لازم را به عمل آورده باشید.

 

لینک های مفید: قطعات آیفون ایکس آرقاب و شاسی iPhone 8 Plusقیمت دوربین اصلی آیفون 11 | خرید گوشی موبایل

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل