رفع ارور Another device is connecting to this village کلش اف کلنز

ارور Another device is connecting to this village کلش

اگر در حین تلاش به منظور اجرای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) و ورود به اکانت خود با ارور Connection Lost و عبارت Another device is connecting to this village مواجه شدید، با مشکل بسیار جدی رو به رو هستید! در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه رفع ارور Another device is connecting to this village کلش اف کلنز بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با ارور Another device is connecting to this village کلش اف کلنز

برخی از کاربران در حین تلاش به منظور اجرای بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) به اروری با تیتر Connection Lost و مضمون Another device is connecting to this village بر می‌خوردند! اگر شما هم با این ارور مواجه شده‌اید، باید بدانید که با یک مشکل جدی رو به رو هستید و دهکده شما در دستگاه دیگری و توسط فردی دیگر در حال استفاده است!

بیشتر بخوانید: تعمیرات آنلاین موبایل

فردی که از اکانت شما استفاده می‌کند، مطمئنا فردی است که به مشخصات اکانت گوگل یا همان جیمیل شما دسترسی دارد. اگر هیچ کس به رمز عبور و یوزرنیم جیمیل شما دسترسی نداشته باشد، احتمالا اکانت شما هک شده است، اما نگران نباشید! چرا که شما همچنان می‌توانید اکانت خود را باز پس بگیرید!

ارور Another device is connecting to this village کلش

در ادامه این مقاله به آموزش نحوه مقابله با ارور Another device is connecting to this village کلش اف کلنز می‌پردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات اپل پایتخت

پس گرفتن اکانت هک شده کلش اف کلنز (Clash of Clans)

برای اینکه در این شرایط بتوانید اکانت خود را پس بگیرید، نیاز است تا با سوپرسل ارتباط برقرار کنید. ابتدا شما باید درخواستی برای سوپرسل ارسال کنید و توضیح دهید که اکانت شما توسط فرد ناشناسی مورد استفاده قرار می‌گیرد! برای انجام این کار لازم است تا با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید. یک نمونه متن درخواست پس گرفتن اکانت کلش به شرح زیر است:

ارور Another device is connecting to this village کلش

Hi

There is a guy keep using my account, spending my loot, my Gems and ruining my game. I am sure that he/she is not either my friend or my family member. Please help me prevent him from ruining my village

Here are some information of my account to prove that I’m the owner

<نام مستعار پروفایل شما>

<تاریخ ساخت اکانت>

<نام کلنی که در آن عضو بودید>

<تاریخ اولین خرید جم>

Thank You

هر چقدر اطلاعاتی که ارائه می‌کنید دقیق‌تر و بیشتر باشند، سوپرسل بهتر مطمئن می‌شود که اکانت نام برده شده مال شماست و شما صاحب حقیقی آن اکانت هستید. معمولا سوپرسل بعد از 2 الی 5 روز پاسخ شما را برایتان ارسال می‌کند. اگر اطلاعاتی که ارائه کرده بودید برای احراز هویت شما به عنوان صاحب اکانت کافی نباشد، سوپرسل از شما می‌خواهد تا اطلاعات بیشتری در اختیارش قرار دهید.

برای مکاتبه دقیق و موفقیت آمیز با سوپر سل و پس گرفتن اکانت کلش اف کلنز خود می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید یا در بخش نظرات همین مقاله مکاتبات خود را ارسال کنید تا برای پاسخ دادن به پیام های سوپرسل شما را راهنمایی کنیم. در صورتی که مکاتبات شما با سوپرسل به درستی صورت پذیرد و آن‌ها مطمئن شوند که شما صاحب اصلی اکانت مورد نظر هستید، کدی برایتان ارسال خواهند کرد که از طریق آن می‌توانید بار دیگر به اکانت یا دهکده کلش اف کلنزتان باز گردید. برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد نحوه استفاده از این کد، می‌توانید به مطالعه مقاله آموزش استفاده از کد برگرداندن اکانت کلش اف کلنز – Clash of Clans بپردازیم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی های رسمی گوشی سامسونگ در تهران

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه رفع ارور Another device is connecting to this village کلش اف کلنز و پس گرفتن اکانت کلش پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

دوربین پشت آیفون ایکس

تاچ ال سی دی A9 2018

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments