آموزش تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

آموزش تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

تلگرام در آپدیت جدیدی که برای مسنجر محبوب خود منتشر کرده قابلیتی تحت عنوان Auto Night Mode را ارائه می‌کند که امکان تغییر خودکار تم یا پوسته تلگرام را فراهم کرده است. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

همانطور که می‌دانید تلگرام به تازگی جدیدترین آپدیت خود را منتشر کرده که شامل ویژگی های بسیار کاربردی می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپدیت جدید تلگرام 4.8 و ویژگی های آن توصیه می‌کنیم به مطالعه مقاله “آپدیت تلگرام 4.8 منتشر شد: پخش شناور ویدئو و حالت شب خودکار” بپردازید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

یکی از ویژگی های جدید که در تلگرام 4.8 ارائه شده است Auto Night Mode نام دارد که ما آن را قابلیت “تغییر خودکار تم تلگرام” نامیده‌ایم. به موجب این قابلیت می‌توانید تنظیمات تلگرام خود را به گونه‌ای انجام دهید که در ساعت مشخصی از شبانه روز، تم یا پوسته تلگرام به طور خودکار به حالت شب (Night Mode) منتقل شده و تیره گردد.

برای مثال می‌توانید بستری فراهم کنید که تم تلگرام به صورت خودکار از ساعت 23 الی 8 صبح در حالت شب (تیر) یا همان Night Mode قرار گیرد. اما چطور باید این تنظیمات را اعمال کرد؟ در ادامه این مطلب قصد داریم به آموزش نحوه تنظیم قابلیت تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های عنوان شده سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از قابلیت تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

به منظور فعال سازی و استفاده از قابلیت تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode) و تنظیم گزینه های مربوط به آن کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

آموزش تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

  • تلگرام را اجرا و آیکون سه خط موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی برنامه نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید .
  • گزینه Theme را انتخاب نمایید.
  • گزینه Auto-Night Mode را لمس کنید. مشاهده خواهید کرد که سه گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد.

آموزش تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

  • گزینه Scheduled را انتخاب کنید.
  • گزینه From را لمس کنید و ساعتی که تمایل دارید حالت تم در آن تغییر پیدا کند را مشخص کنید. برای مثال ما این ساعت را روی 23 تنظیم می‌کنیم.
  • گزینه To را انتخاب کرده و ساعتی را مشخص کنید که تمایل دارید تم بیا پوسته تلگرام به حالت اولیه خودش باز گردد.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نکته: با فعال کردن گزینه Use Local Sunset & Sunrise و قابلیت موقعیت یاب گوشی خود می‌توانید حالتی را ایجاد کنید که تلگرام به صورت خودکار با توجه به منطق سکونت شما از زمانی که هوا تاریک می‌شود تم تاریک را گوشی فعال کند و به محض روشن شدن هوا مجددا تم عادی را در آن فعال نماید.

آموزش تنظیم تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode)

  • از بخش زیرین صفحه تم مورد نظرتان را انتخاب کنید تا آن تم در ساعاتی که تعیین کرده بودید به طور خودکار فعال شود. چون ما می‌خواهیم مابین ساعت 23 الی 3 صبح تم شب و تاریک را فعال کنیم، بنابراین گزینه Dark را از این قسمت انتخاب خواهیم کرد.

بنابراین به همین سادگی می‌توانید از قابلیت تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode) استفاده کنید. این ویژگی یکی از جالب ترین ویژگی هایی است که در آپدیت تلگرام 4.8 ارائه شده و می‌توان از آن استفاده به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش تصویری نحوه تغییر خودکار تم تلگرام (Auto Night Mode) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های شرح داده شده سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان واحد پشتیبانی موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون ایکس اس مکس

تاچ ال سی دی آیفون ایکس آر

قیمت ال سی دی آیفون ایکس

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments