آموزش غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock

آموزش غیر فعال کردن ویبره تماس صوتی تلگرام

اگر قابلیت Passcode Lock تلگرام شما فعال باشد، احتمالا متوجه شده‌اید که تلگرام در بازه‌های زمانی مشخصی به طور اتوماتیک قفل می‌شود. اما آیا می‌دانید که امکان غیر فعال کردن این پروسه وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock

قابلیت Passcode Lock یکی از ویژگی‌های امنیتی تلگرام است که امکان قرار دادن رمز عبور برای تلگرام را فراهم می‌کند. هنگامی که این قابلیت را فعال می‌کنید، بازه زمانی مشخصی برای قفل شدن خودکار تلگرام قابل تعیین خواهد بود. پیش از این در مقاله آموزش تغییر زمان قفل شدن خودکار تلگرام نحوه تغییر و تعیین این بازه زمانی را به شما عزیزان آموزش دادیم.

اما آیا می‌دانستید که امکان غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام به واسط Passcode Lock هم وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم که نحوه انجام این عمل را به شما آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

نحوه غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock

به منظور اینکه ز قفل شدن اتوماتیک اپلیکیشن تلگرام به واسطه قابلیت Passcode Lock جلوگیری کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy & Security را انتخاب نمایید.
  • گزینه Passcode Lock را لمس کنید.
  • رمز عبور خود را وارد کنید.
  • گزینه Auto-lock را لمس نمایید.
  • از منوی کشویی ایجاد شده، گزینه Disabled را انتخاب کنید.
  • گزینه Done را لمس نمایید.

به این صورت دیگر قابلیت Passcode Lock به طور اتوماتیک رمز عبور با پسورد تلگرام را فعال نمی‌کند. شما برای فعال کردن رمز یا قفل تلگرام باید هر بار در بخشی که پنجره‌های گفتگوی تلگرامتان ارائه شده است، آیکون با نماد “قفل” را از گوشه سمت راست و بالای صفحه لمس کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه غیر فعال کردن قفل شدن خودکار تلگرام با Passcode Lock پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

گلس آیفون ایکس اس

قطعات آیفون 7 پلاس

تاچ ال سی دی نوت 10

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments