آموزش دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام – Share

آموزش دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام

تلگرام این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند از طریق لینک نسبت به اشتراک گذاری یا همان Share استیکر ها اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام (Share) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با لینک اشتراک گذاری استیکر در تلگرام

استیکر های تلگرام در بین کاربران بسیار محبوب شده‌اند و هر روز مجموعه‌های جدیدی از استیکر ها ساخته می‌شود. تلگرام بستری را فراهم کرده که با استفاده از آن کاربران این اپلیکیشن می‌توانند با استفاده از یک لینک، مجموعه استیکر های مختلف را با یکدیگر اشتراک گذاری کنند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام

اگر تمایل دارید که لینک اشتراک گذاری استیکر هایی خاصی را در تلگرام کپی و برای کاربر دیگری ارسال کنید، کافیست که به شرح زیر عمل نمایید:

  • برنامه تلگرام را باز کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات تلگرام ارائه شود.
  • گزینه Stickers را انتخاب کنید.
  • مجموعه استیکری که تمایل دارید لینک اشتراک گذاری آن کپی شود را بیابید و آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست آن را لمس کنید.
  • گزینه Copy link را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی آیفون

به این صورت لینک اشتراک گذاری استیکر مورد نظر کپی می‌شود. می‌توانید این لینک را برای دوستان خود در تلگرام ارسال کنید و به این شکل آن‌ها با کلیک بر روی این لینک می‌توانند مجموعه استیکر مورد نظر را به اکانت تلگرام خود اضافه کنند. شما همچنین می‌توانید با استفاده از یک روش ساده نسبت به اشتراک گذاری استیکر های تلگرام از طریق ایمیل هم اقدام کنید که توضیحات تکمیلی آن در مقاله آموزش اشتراک گذاری استیکر های تلگرام از طریق ایمیل ارائه شده است.

آموزش تصویری دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام – Share

بیشتر بخوانید: نمایندگی سامسونگ موبایل

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه دریافت لینک اشتراک گذاری استیکر ها در تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون اس ای 2020

شیشه آیفون 8

شیشه آیفون 7 Plus

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments