ردیابی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق تلگرام

ردیابی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق تلگرام

حتما تاکنون با انبوهی از نرم‌افزار‌های مربوط به ردیابی دوستان رو‌به رو شده اید، این برنامه‌ها که در حقیقت برای به اشتراک گذاری موقعیت مکانی کاربران طراحی شده‌اند به خوبی از پس وظیفه‌ای که برعهده دارند بر‌می‌آیند، اما باید توجه‌ داشته باشید که در زمان استفاده از این اپلیکیشن‌ها، موقعیت مکانی و بسیاری دیگر از دسترسی‌های خطرناک را در اختیار یک نرم‌افزار ناشناخته قرار می‌دهید. اگر شما هم مانند نگارنده چنین نگرانی‌هایی دارید، پیشنهاد ما استفاده از یک برنامه‌ی شناخته شده و فراگیر است. پیام‌رسان محبوب تلگرام از نسخه ی 2.3 به بعد این امکان را در اختیار کاربران قرار داده تا موقعیت مکانی خود را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارند. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

در  این روش می‌‌توانید از مخاطب بخواهید تا موقعیت مکانی خود را برای شما ارسال کند. پس از دریافت موقعیت مکانی از طریق تلگرام لازم است برنامه‌ای برای مشاهده‌ی مختصات دریافت شده در اختیار داشته باشید، خوشبختانه برنامه‌ی Google Maps بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد و شما تنها با یک تپ ساده می‌توانید مختصات جغرافیایی دریافتی را بر روی نقشه مشاهده کنید.

ردیابی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق تلگرام

برای ارسال موقعیت جغرافیای خود مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد صفحه‌ی چت با کاربر مورد نظر شوید.
  • بر روی گزینه‌ی سنجاق ضربه بزنید.ردیابی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق تلگرام
  • گزینه‌ی Location را تپ کنید.
  • منتظر بمانید تا موقعیت شما شناسایی و برای ارسال آماده شود. (در صورتی که GPS را از قبل روشن کرده باشید این فرایند سریع‌تر انجام می‌شود)
  • موقعیت را ارسال کنید.
    ردیابی و به اشتراک گذاری موقعیت مکانی از طریق تلگرام

حالا مخاطب شما می‌تواند موقعیت مکانی دقیق‌تان را مشاهده کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

گرچه اپلیکیشن‌های متعددی برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی وجود دارند، اما ما ضمن یادآوری مخاطرات امنیتی بالقوه که در زمان استفاده‌ از اپلیکیشن‌های بی‌نام و نشان شما را تهدید می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قابلیت به اشتراک‌گذاری موقعیت تلگرام نیاز‌های شما را رفع می‌کند، از آن استفاده کنید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌‌های موجود با کارشناسان ما در موبایل‌کمک تماس حاصل کنید و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید گوشی

قیمت دوربین جلو آیفون 6s

ال سی دی Samsung M30s

قطعات اس 20 اولترا

تعمیرات موبایل

برچسب‌ها: تلگرام

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments