آموزش بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد

ساخت گروه تلگرام

سوپر گروه تلگرام این قابلیت را در اختیار ادمین قرار می‌دهد تا بتواند مخاطب خاصی را بلاک کند. در این شرایط مخاطب یا عضو پیشین مورد نظر از گروه حذف شده و دیگر از طریق لینک دعوت گروه هم قادر به عضویت مجدد در آن نخواهد بود. در این مقاله به آموزش نحوه بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد آن‌ها می‌پردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام

گروه های تلگرام شامل دو دسته مختلف می‌شوند که یکی از آن‌ها سوپر گروه و دیگری گروه معمولی نام دارد. پیش از این در مقاله “تفاوت سوپر گروه تلگرام با گروه معمولی و نحوه تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه” در مورد سوپر گروه توضیحاتی ارائه کرده بودیم. یکی از قابلیت‌هایی که سوپر گروه در اختیار ادمین قرار می‌دهد مربوط به بلاک اعضای گروه می‌شود. ادمین سوپر گروه می‌تواند عضوی را از گروه خود حذف و در لیست بلاک شده‌ها (Blocked Users) ضمیمه کند. در این شرایط عضو مورد نظر علاوه بر حذف از گروه دیگر با کلیک بر روی لینک دعوت گروه هم قادر به عضویت در آن نخواهد بود.

هنگامی که یک کاربر توسط ادمین سوپر گروه بلاک می‌شود، تنها راه بازگشت مجدد وی به آن گروه این است که ادمین وی را از طریق مخاطبین خود مستقیما به گروه دعوت کند. اگر کاربر بخواهد با استفاده از لینک دعوت گروه به آن ملحق شود، حتما باید در ابتدا ادمین گروه وی را از لیست یوزرهای بلاک شده (Blocked Users) خارج کند. در ادامه این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد آن‌ها بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد آن‌ها

بار دیگر اشاره می‌کنیم که به منظور بلاک اعضا در تلگرام باید حتما گروه مورد نظر یک سوپر گروه باشد. پس بلاک اعضای گروه در گروه های معمولی تلگرام امکانپذیر نیست. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به گروه مد نظرتان مراجعه کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا منوی تنظیمات آن نمایان شود.
  • عضو مد نظرتان را در لیست اعضای سوپر گروه بیابید و انگشت خود را بر روی نام وی قرار دهید و کمی نگه دارید تا یک ویبره کوچک احساس کنید و پنجره پاپ آپی نمایان شود.
  • گزینه Remove from group را انتخاب کنید.

با طی کردن مراحل فوق کاربری که وی را از گروه حذف کرده‌اید، علاوه بر حذف شدن از گروه به بخش Blocked Users گروه هم منتقل می‌شود. بنابراین وی علاوه بر حذف شدن بلاک هم خواهد شد و دیگر با استفاده از لینک دعوت گروه قادر به ملحق شدن مجدد به آن نخواهد بود. برای خارج کردن وی از لیست یوزرهای بلاک شده سوپر گروه باید مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به گروه مد نظرتان مراجعه کنید.
  • نام گروه را از منوی فوقانی صفحه لمس کنید تا منوی تنظیمات آن نمایان شود.
  • گزینه Blocked Users را لمس کنید.
  • در لیست یوزرها یا کاربران بلاک شده، کاربر مد نظرتان را بیابید و انگشت خود را بر روی نام وی قرار دهید و کمی نگه دارید تا پنجره پاپ آپی نمایان شود.
  • گزینه Unblock را انتخاب کنید.

به این صورت فرد یا کاربر مورد نظر از لیست اعضای بلاک شده گروه خارج می‌شود و بار دیگر با لمس لینک دعوت گروه قادر به جوین شدن (Join) در آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل سامسونگ

آموزش بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد آن‌ها

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش بلاک اعضای سوپر گروه تلگرام و جلوگیری از عضویت مجدد آن‌ها پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو iPhone 11

قطعات گوشی آیفون 11 Pro Max

قیمت تاچ ال سی دی A71

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
شهلا
شهلا
7 سال گذشته

سلام وقت بخیر
تو یه گروه عضوم با یکی از کاربرا دکست شدم شمارشو ذخیره کردم ولی نخواستم شماره منو داشته باشه همین که ذخیره کردم شمارم افتاد از لیست مخاطبین حذفش کردم الان هیچ جایی ذخیره نیس اونم ذخیره نکرده ولی رو تلگرام شماره به جای اسم اومده.چیکار کنیم شماره نیاد بالا مثل قبل unknown بشه.حتی رو مروفایلشم رفتم دلیت دادم فایده نداره.کمکم کنید