تعمیر برد آیفون ۵c تعمیر برد آیفون ۵c

تعمیر برد آیفون ۵c

اگر مادربرد یا لاجیک برد آیفون 5 سی (Apple iPhone 5C) شما دچار مشکل شده و به موجب آن گوشی روشن نمی‌شود، نگران نباشید. همیشه نیاز به خرید گوشی جدید نیست. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعمیر برد آیفون 5C اپل را با صرف کمترین هزینه و قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

اصلی ترین دلایل خراب شدن لاجیک برد آیفون 5c کدامند؟

عوامل متعددی می‌توانند منجر به خرابی یا بروز مشکل در عملکرد مادربرد آیفون 5 سی اپل شوند اما در این بین برخی عوامل به مراتب نسبت به سایر موارد شایع تر هستند. به عنوان مثال یکی از این عوامل آب خوردگی است. قطعات الکترونیکی که در قلب گوشی های موبایل از جمله آیفون 5C از آن ها استفاده شده به شدت در برابر آب خوردگی حساس هستند، چون آب رسانای الکتریکی است و می‌تواند در عملکرد قطعات الکترونیکی دستگاه اختلال ایجاد کند. در خیلی موارد سوختن و از کار افتادن برد گوشی با نفوذ آب به داخل آن ارتباط دارد.

 

برای تعمیر برد آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

بنابراین آب خوردگی یکی از اصلی ترین عوامل خرابی مادربرد آیفون 5C یا هر موبایل دیگری خواهد بود. وارد شدن ضربه به دستگاه هم یکی دیگر از عوامل شایعی است که می‌تواند منجر به خراب شدن لاجیک برد آیفون 5 سی اپل شود. در برخی موارد هم دیده شده که برد گوشی بنا به دلایل نامشخص از کار می‌افتد و این مسئله احتمالا ناشی از بدشانس بودن کاربر خواهد بود. بنابراین خراب شدن مادربرد آیفون 5C می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما آب خوردگی و ضربه از اصلی ترین دلایل بروز این مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل

خرابی مادربرد آیفون 5 سی چگونه نمایان می‌شود؟

عموما زمانی که برد یک گوشی از جمله آیفون 5 سی اپل دچار مشکل شود، دستگاه روشن نخواهد شد. اما در برخی شرایط خاص هم دیده شده که گوشی روشن می‌شود اما اختلال هایی در عملکرد آن به وجود می‌آید که می‌توانند ناشی از معیوب بودن قطعات سخت افزاری نصب شده روی مادربرد آیفون باشند. برای بررسی دقیق قطعات و نوع خرابی که در آیفون 5c رخ داده باید حتما گوشی توسط یک تعمیرکار ماهر گوشی باز شده و مورد ارزیابی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: تعمیر باتری آیفون ۵c

هزینه تعمیر برد آیفون 5c چقدر است؟

تعمیر برد آیفون 5c یکی از تعمیرات موبایل هزینه بردار است گوشی محسوب می‌شود. هزینه تعمیر برد به ویژه در شرایطی افزایش پیدا می‌کند که قرار باشد مادربرد به همراه کل متعلقات روی آن تعویض گردد. در این شرایط علاوه بر اجرتی که باید برای تعمیر گوشی پرداخت شود، هزینه تهیه مادربرد اورجینال و با کیفیت آیفون 5c هم به مراتب زیاد خواهد بود. اما در برخی شرایط می‌توان بدون تعویض مادربرد و فقط با شناسایی قطعات الکترونیکی معیوب روی آن نسبت به تعویض این قطعات اقدام و به نوعی مادربرد معیوب گوشی را تعمیر کرد. در این شرایط متعاقبا هزینه تعمیر برد آیفون 5c کاهش می‌یابد. بنابراین به طور کلی هزینه تعمیر برد آیفون 5c در مقایسه با هزینه سایر تعمیرات این گوشی بیشتر است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل

 

تعمیر برد آیفون 5C

تعویض یا تعمیر برد آیفون 5c چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که به منظور تعویض یا تعمیر برد آیفون 5c لازم است به سرعت عمل تعمیرکار بستگی دارد. به طور میانگین اگر سرعت عمل تعمیرکار مناسب باشد، احتمالا ظرف 90 دقیقه تعویض مادربرد آیفون 5c انجام خواهد شد. اما اگر نیاز باشد که قطعات الکترونیکی برد بررسی و موارد معیوب شناسایی و تعمیر شوند، طبیعتا زمان بیشتری مورد نیاز خواهد بود. بنابراین تعمیر برد آیفون 5C زمان بیشتری نسبت به تعویض برد این گوشی لازم دارد. در این شرایط ممکن است حتی تعمیر مادربرد گوشی تا چند روز هم به طول بیانجامد. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر برد آیفون 5c شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیر تاچ ال سی دی آیفون ۵C

 

برای تعمیر برد آیفون 5c کلیک کن یا با شماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل تماس بگیر

 

آیا شخصا می‌توانیم تعویض برد آیفون 5c را انجام دهیم؟

اگر قرار است مادربرد آیفون 5 سی خود را تعویض کنید، خودتان شخصا قادر به انجام این کار خواهید بود اما باید با دقت و دقیق عمل کنید. توجه داشته باشید تعمیر برد آیفون 5C و بررسی قطعات الکترونیکی روی مادربرد کار آسانی نیست و شما قادر به انجام این کار نخواهید بود. حتی خیلی از تعمیرکاران موبایل هم قادر به تعمیر برد و بررسی و تعویض قطعات الکترونیکی معیوب روی آن نیستند. بنابراین اگر به تعویض مادربرد آیفون 5 سی نیاز دارید، خودتان هم قادر به انجام این کار خواهید بود. بدین منظور کافیست با مراجعه به فروشگاه قطعات موبایل کمک یک عدد برد اورجینال آیفون 5C را خریداری کنید. سپس با طی کردن مراحلی که در مقاله آموزش تعویض برد آیفون ۵ سی اپل شرح داده شده، تعویض مادربرد گوشی خود را انجام دهید. سعی کنید تمام مراحل را طبق توضیحات مقاله راهنما سپری کنید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود.

تعمیر برد آیفون 5c را با کمترین هزینه در موبایل کمک انجام دهید!

اما اگر می‌خواهید کمترین هزینه ممکن را صرف تعمیر برد آیفون 5c خود کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن هم گوشی تعمیر شده خود را تحویل بگیرید، موبایل کمک بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می‌دهد. تمامی تعمیراتی که توسط کارشناسان موبایل کمک انجام می‌شوند دارای گارانتی خواهند بود، بنابراین خیالتان از بابت کیفیت تعمیر صورت گرفته راحت باشد. کارشناسان موبایل کمک به منظور تعمیر گوشی مشتریان عزیز از جدیدترین متدها و مدرن ترین ابزارها استفاده می‌کنند تا تمام استانداردهای لازم به منظور تعمیر گوشی مشتریان گرانی رعایت شود. به منظور ثبت سفارش تعمیر برد آیفون 5c توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بیشتر بخوانید: قیمت خرید قطعات آیفون 5c

قطعات اورجینال ایفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل