تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵c تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵c

تعمیر یا تعویض باتری آیفون ۵c

باتری های لیتیوم یونی پس از خرید گوشی به مرور زمان با افت ظرفیت مواجه شده و نیاز به تعویض پیدا می‌کنند. این مسئله یک امر اجتناب ناپذیر است. با سرویس موبایل کمک می‌توانید تعویض و تعمیر باتری آیفون 5c خود را با ارزان ترین قیمت ممکن انجام دهید. با موبایل کمک همراه باشید.

 دلیل خالی شدن زود به زود شارژ باتری موبایل چیست؟

شاید این سوال در ذهن خیلی از شما به وجود آمده باشد که چرا شارژ باتری گوشی موبایلتان زود به زود خالی می‌شود؟ عوامل خاصی می‌توانند در این راستا موثر باشند. برخی از این عوامل توسط کاربر قابل پیشگیری هستند اما برخی دیگر قابل پیشگیری نخواهند بود. برای آشنایی با عوامل قابل پیشگیری و کنترل کننده مصرف شارژ باتری گوشی موبایل خود توصیه می‌کنیم از راهنمایی که در مقاله آموزش جلوگیری از خالی شدن شارژ باتری گوشی موبایل (اندروید و آیفون) ارائه کردیم استفاده کنید. اما تکلیف عواملی که در روند خالی شدن زود به زود شارژ باتری گوشی غیر قابل پیشگیری هستند چه می‌شود؟

 

برای تعویض باتری آیفون 5c کلیک کن یا باشماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

متاسفانه راهی برای مقابله با این عوامل یا بهتر بگوییم عامل وجود ندارد! باتری های شارژی که در گوشی های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرند از نوع لیتیوم یونی هستند و ماهیت باتری های لیتیوم یونی اینگونه است که به مرور و با قرارگیری در موقعیت های شارژ بیشتر، بخشی از ظرفیت اصلی خود را از دست می‌دهند و باعث کاهش سرعت شارژ در گوشی شما می شود. به همین دلیل است که باتری گوشی موبایل شما به مرور زودتر و زودتر شارژ خالی می‌کند. این روند بعد از گذشته چند سال به حدی می‌رسد که احتمالا ملزم به تعویض باتری گوشی خود می‌شوید. پس دلیل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی هم می‌توانید قابل پیشگیری باشد و هم غیر قابل پیشگیری (مرتبط با ماهیت و ساختار باتری) باشد.

بیشتر بخوانید: تعمیر گوشی آیفون

تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c چه زمانی باید انجام شود؟

باتری که در آیفون 5 سی اپل (Apple iPhone 5c) از آن استفاده شده ظرفیت 1510 میلی آمپر ساعتی دارد. ظرفیت این باتری به مرور زمان و پس از گذشت چیزی در حدود 2 سال کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و به چیزی در حدود 1000 میلی آمپر می‌رسد. در اینجاست که کاربر به شدت از مشکل زود خالی شدن شارژ باتری گوشی گلایه خواهد کرد. به نظر ما بعد از گذشت چیزی در حدود 1 الی 2 سال بهتر است نسبت به تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c وارد عمل شوید. برای انجام این کار می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

همچنیم به کمک مقاله اطلاع از سلامت و کیفیت عملکرد باتری آیفون میتوانید از نحوه عملکرد باری آیفون خودتان مطلع شوید

 

برای تعویض باتری آیفون 5c کلیک کن یا باشماره 75147-021 گارانتی رسمی تعمیرات اپل  تماس بگیر

 

هزینه تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c چقدر است؟

باتری های لیتیوم یونی گوشی های موبایل تحت هر شرایط باید تعویض شوند و قابل تعمیر نیستند. بنابراین فرقی نمی‌کند که باتری گوشی شما کلا از کار افتاده باشد یا قدرت شارژدهی آن کم شده باشد! در هر حال باید باتری گوشی تعویض گردد. حتی زمانی که با مشکل تورم باتری مواجه می‌شوید هم باید باتری گوشی تعویض شود (برای آشنایی با دلیل بروز این مشکل به مطالعه مقاله دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست بپردازید). بنابراین منظور ما از تعمیر باتری آیفون 5c همان تعویض باتری گوشی است. اما هزینه  چقدر است؟

اجرتی که از بایت تعویض و تعمیر باتری آیفون 5c دریافت می‌شود ناچیز است و این مسئله برای کاربران این موبایل خبر خوشی خواهد بود. از سوی دیگر باتری اورجینال این گوشی هم در مقایسه با سایر آیفون های جدیدتر اپل قیمت ارزان تری دارد. بنابراین به طور کلی هزینه تعمیر باتری آیفون 5c چندان زیاد نیست و شما با صرف هزینه‌ای نسبتا ناچیز می‌توانید تعویض باتری این گوشی را انجام دهید. اگر می‌خواهید هزینه تعویض یا همان تعمیر باتری آیفون 5c شما به حداقل مقدار ممکن برسد، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده نمایید.

تعمیر باتری آیفون 5c چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمانی که برای تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c اپل لازم است به سرعت عمل تعمیرکار و تجربه وی بستگی دارد، اما به طور کلی تعویض باتری این گوشی نباید خیلی زیاد طول بکشد. چنانچه تعمیرکار به ابزارهای مناسب دسترسی داشته و سرعت عمل مطلوبی هم داشته باشد، احتمالا ظرف مدت زمانی در حدود 90 دقیقه تعویض باتری آیفون 5 سی شما را انجام خواهد داد. اگر می‌خواهید تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود، می‌توانید از سرویس موبایل کمک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 5c اپل

 

تعمیر باتری آیفون 5C

آیا شخصا می‌توانیم تعویض باتری آیفون 5c را انجام دهیم؟

تعویض باتری آیفون 5c کار خیلی سختی نیست و شما هم با کمی حوصله و البته دقت قادر به انجام این کار خواهید بود. برای اینکه شخصا تعویض باتری آیفون 5 سی را انجام دهید کافیست ابتدا ابزارهای مورد نیاز برای باز کردن و بسته آیفون را تهیه کنید و سپس یک باتری اورجینال آیفون 5c را هم تهیه نمایید. بدین منظور می‌توانید به فروشگاه خرید قطعات موبایل وبسایت موبایل کمک مراجعه داشته باشید و موارد مذکور را با ضمانت تهیه کنید. سپس مراحلی که در مقاله آموزش تعویض باتری آیفون 5 سی اپل شرح داده شده‌اند را با دقت طی کنید. سعی کنید تمام مراحل را طبق توضیحات طی نمایید تا مشکلی در روند تعمیر باتری آیفون 5c ایجاد نشود.

تعمیر باتری آیفون 5c ر ا با ارزان ترین قیمت در مرکز موبایل کمک انجام دهید!

اگر می‌خواهید با صرف کمترین هزینه تعویض باتری و کلیه تعمیرات آیفون 5c خود را انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن و با ضمانت گوشی خود را تحویل بگیرید، موبایل کمک بهترین گزینه پیش رویتان خواهد بود. کارشناسان موبایل کمک با بهره‌گیری از مدرن ترین ابزارهای تعمیرات موبایل و جدیدترین متدها، تعویض یا تعمیر باتری آیفون 5c شما را انجام می‌دهند. به منظور ثبت سفارش تعمیر باتری آیفون 5c توسط مرکز موبایل کمک کافیست با شماره‌ی 75147-021 تماس حاصل نمایید یا با مراجعه به صفحه سفارش تعمیر موبایل در سایت موبایل کمک درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

بیشتر بخوانید:

قطعات آیفون 5c

قطعات آیفون

تعمیرات تخصصی آیفون
در نمایندگی اپل با گارانتی رسمی

دفتر مرکزی75147-021
تعمیرات تخصصی آیفون
در گارانتی اپل

مقالات آموزش تعمیرات آیفون

آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

اطلاعات بیشتر آموزش گام به گام تعویض انواع قطعات اپل

تعمیر باتری انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض باتری اپل

اطلاعات بیشتر تعویض باتری انواع آیفون

تعمیرات تخصصی اپل واچ

اطلاعات بیشتر
تعمیرات اپل واچ

فروشگاه قطعات تعمیرات اپل

خرید قطعات اورجینال آیفون (با گارانتی اصالت قطعه)

اطلاعات بیشتر فروشگاه قطعات موبایل

تعویض ال سی دی انواع آیفون

مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل

اطلاعات بیشتر مقالات راهنمای تعویض ال سی دی اپل