آموزش نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

تلگرام این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا نسبت به مخفی کردن یا نمایش وضعیت آنلاین خود برای مخاطبین خاص مد نظرتان اقدام کنید. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

تلگرام به طور پیش فرض آنلاین بودن کاربران را برای سایر کاربران نمایش می‌دهد. برای مثال اگر دوست شما از تنظیمات پیش فرض تلگرام استفاده کند و آنلاین باشد، شما با مشاهده نام او در لیست مخاطبین اکانت تلگرام خود، او را با وضعیت آنلاین (Online) مشاهده خواهید کرد. اما این امکان وجود دارد که کاربران تلگرام از نمایش وضعیت آنلاین بودن خود برای سایر کاربران ممانعت به عمل آورند. برای انجام این کار باید حالت لست سین ریسنتلی تلگرام را فعال کنید. به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین تلگرام برای کاربران دیگر از مقاله “مخفی کردن وضعیت آنلاین بودن شما در تلگرام” استفاده کنید.

هنگامی که شما حالت لست سین ریسنتلی را فعال کنید، هیچ یک از کاربران تلگرام قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید شما نخواهند بود و وضعیت آنلاین بودن یا نبودن شما برای آن‌ها مخفی می‌شود. حال تصور کنید که قصد داریم فقط برای یک یا چند مخاطب خاص استثنا ایجاد کنیم و فقط آن‌‌ها را قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید و وضعیت آنلاین بودن خود کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

آموزش نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

برای اینکه فقط یک یا چند کاربر خاص را قادر به مشاهده وضعیت آنلاین تلگرام خود کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • با لمس آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه به منوی اصلی تلگرام مراجعه کنید.
  • گزینه Settings یا تنظیمات را انتخاب کنید.
  • گزینه Privacy and Security را لمس نمایید.
  • در این شرایط باید گزینه Nobody در بخش فوقانی صفحه انتخاب شده باشد تا زمان بازدید شما در تلگرام برای سایر کاربران مخفی بماند.
  • برای اضافه کردن یک استثنا به این لیست باید در بخش زیرین صفحه که با عنوان Add exceptions موجود است، گزینه Always Share With را لمس کنید.
  • مخاطب یا مخاطبین خاص مورد نظرتان را از لیست انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب مخاطبین خاص مد نظرتان باید آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید.
  • باز هم آیکون تیک موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس نمایید.

به همین سادگی قادر به نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص خواهید بود. با اعمال تنظیمات فوق، وضعیت آنلاین بودن و آخرین زمان بازدید شما فقط برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که با لمس گزینه Always Share With برایشان استثنا قائل شدید و سایر کاربران تلگرام قادر به مشاهده آخرین زمان بازدید و آنلاین بودن شما نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه نمایش وضعیت آنلاین تلگرام برای مخاطبین خاص پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت دوربین جلو آیفون 8

قطعات گوشی آیفون SE 2020

ال سی دی Samsung A30s

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
امیر
امیر
3 سال گذشته

میشه در تلگرام آنلاین بود ولی برای بعضی مخاطب ها وضعیت لست سین ریسنتلی نمایش بده؟