آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین

تلگرام چیست؟

ادمین کانال تلگرام می‌تواند به شیوه‌ای در کانال پست ارسال کند که اعضای کانال هیچ نوتیفیکیشن یا اعلانی را دریافت نکنند. در این مقاله قصد داریم تا آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

مقدمه‌ای در رابطه با آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین

اگر به خاطر داشته باشید پیش از این در مقاله آموزش میوت یا بی صدا کردن کانال تلگرام (Mute Channel) در رابطه با نحوه غیر فعال کردن اعلان کانال های تلگرام به عنوان یک عضو یا یکی از ادمین های آن اشاره کردیم. اما اگر ادمین یک کانال تلگرام هستید، امکان ارسال بی صدای پست در کانال را خواهید داشت! این مسئله هیچ ارتباطی با تنظیمات شخصی که هر یک از اعضای کانال برای اعلان‌های آن در نظر گرفته‌اند ندارد!

به عنوان مثال تصور کنید که یکی از اعضای کانال شما، اعلان کانالتان را فعال باقی گذاشته است. با این وجود شما می‌توانید به عنوان ادمین کانال، پست مد نظرتان را به صورت بی صدا و بدون ارائه اعلان صوتی در کانال خود ارسال کنید. در این مقاله داریم تا به آموزش نحوه آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

نحوه ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین

اگر به عنوان یک ادمین قصد داریم که پست بی صدا یا بدون اعلانی را در کانال تلگرام منتشر کنید، کافیست که مراحل زیر را طی نمایید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • وارد پنجره کانال مد نظرتان شوید.
  • در گوشه سمت راست فیلدی که برای تایپ متن پست ارائه شده است، یک آیکون با نماد “زنگوله” را مشاهده می‌کنید. این آیکون را لمس کنید تا خطی بر روی آن کشیده شود.

به این صورت حالت ارسال پست بی صدا یا بدون اعلان در کانال تلگرام شما فعال شده است. از این پس هر پستی که در کانال ارسال کنید بدون ارائه اعلان برای کاربران کانال در آن ضمیمه می‌شود. به منظور غیر فعال کردن این حالت کافیست که مراحل فوق را یک بار دیگر طی کنید تا خط موجود بر روی آیکون “زنگوله” برداشته شود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

آموزش ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ارسال پست بی صدا در کانال تلگرام توسط ادمین پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی آیفون X

iPhone 11 Pro دوربین

ال سی دی سامسونگ A60

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments