معرفی کارت های کلش رویال ؛ کارت دارک پرنس یا Dark Prince

کارت دارک پرنس یا Dark Prince

دارک پرنس (Dark Prince) شوالیه‌ای قدرتمند است که اتک هایش دمیج منطقه ای ایجاد می‌کنند. این سرباز مانند پرنس (Prince) قابلیت شارژ و اعمال دمیج زیادتر را دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت دارک پرنس یا Dark Prince کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت دارک پرنس یا Dark Prince کلش رویال

یکی دیگر از کارت های اپیکی (Epic) که در بازی کلش رویال (Clash Royale) محبوبیت خوبی دارد و در دک ها یا عرشه های زیادی از آن استفاده می‌شود، کارت دارک پرنس یا Dark Prince است. این کارت در صورت استفاده صحیح می‌تواند نقش یک کارت عالی و نسبتا مقرون به صرفه را ایفاء کند.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل آنلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت دارک پرنس یا Dark Prince بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

کارت دارک پرنس یا Dark Prince

معرفی کارت Dark Prince یا دارک پرنس کلش رویال (Clash Royale)

دارک پرنس (Dark Prince) که به آن شاهزاده تاریکی یا سیاه هم گفته می‌شود، از کارت های خوبی است که در بازی کلش رویال می‌توانید در دک های خود از آن استفاده کنید. موضوعات زیر برای آشنایی بهتر با این سرباز و استفاده از آن حائز اهمیت هستند:

کارت دارک پرنس یا Dark Prince

  • کارت دارک پرنس یا Dark Prince در آرنای 7 (Arena 7) یا رویال آرنا (Royal Arena) آنلاک می‌شود.
  • این کارت از کارت های اپیک (Epic) بازی کلش رویال (Clash Royale) است.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی آیفون در تهران

  • اتک های شاهزاده تاریکی دمیج منطقه ای یا ناحیه ای (Area Damage) را به نیرو های دشمن وارد می‌کند. دمیج و جان دارک پرنس (Dark Prince) متوسط است و این سرباز سپری دارد که از جان او محافظت خواهد کرد و به مقدار جانش می‌افزاید.
  • شاهزاده تاریکی یا همان Dark Prince مانند پرنس (Prince) قابلیت شارژ شدن و دوید‌ن با سرعت به سمت نیروهای دشمن و وارد کردن دمیج دوبل به آن‌ها را دارد. شارژ دارک پرنس بعد از حرکت او برای مدت زمان 2 ثانیه انجام می‌شود. اتک شارژ شده دارک پرنس مانند پرنس بر روی ساختمان ها یا سرباز های دشمن اثر می‌گذارد.
  • زمانی که دارک پرنس (Dark Prince) شارژ شده و به سرباز دشمنی می‌رسد، انک او دمیج ناحیه 360 درجه ای را ایجاد خواهد کرد. یعنی تمام سرباز های پیرامون او توسط اتک اعمال شده آسیب می‌بینند. این حالت کاملا مشابه با اتک های والکری (Valkyrie) است. اما در حالت عادی اتک های دارک پرنس یا Dark Prince فقط به فضای رو به روی او دمیج ناحیه ای وارد می‌کنند و زاویه 360 درجه ای را پوشش نمی‌دهند. در این حالت اتک او دمیجی شبیه به دمیج اتک های ویزارد (Wizard) یا بی بی دراگون (Baby Dragon) دارد.
  • سرعت اتک های معمولی شاهزاده تاریکی (Dark Prince) برابر با 1.5 ثانیه است و شارژ شدن او هر 2 ثانیه انجام می‌شود.
  • سرعت حرکت Dark Prince هم متوسط (Medium 60) است.
  • طبیعی است که کارت دارک پرنس یا Dark Prince قابلیت اتک دادن به سرباز های هوایی یا پرنده را ندارد.
  • برای استفاده از کارت دارک پرنس یا Dark Prince ملزم به صرف 4 اکسیر خواهید بود که در مقایسه با کارت پرنس (Prince) یک اکسیر کمتر است.
  • برخلاف پرنس (Prince) برای مقابله دارک پرنس شارژ شده نباید از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) استفاده کنید. چرا که دارک پرنس به محض رسیدن به آن ها یک اتک 360 درجه ای می‌دهد و تمام اسکلت ها را نابود می‌کند. سپس بعد از 2 ثانیه بار دیگر شارژ می‌شود و موضوع تکرار خواهد شد. پس شما با انجام این کار فقط اکسیر خود را هدف داده‌اید. برای مقابله با دارک پرنس شارژ شده فقط باید از سرباز های تنک (Tank) استفاده کنید. برای مثال شوالیه (Knight)، پکا (P.E.K.K.A) و غیره سربازهای خوبی برای مقابله با شاهزاده تاریکی شارژ شده هستند.
  • سپر یا شیلد دارک پرنس (Dark Prince) به خوبی از او محافظت می‌کند و مقداری جان اضافه به او می‌دهد. اگر برای از بین بردن شیلد دارک پرنس از اسپل یا کارت قدرتمندی استفاده کنید که به مراتب دمیج بیشتری نسبت به شیلد می‌دهد، مابقی دمیج آن کارت به دارک پرنس اعمال نمی‌شود! برای مثال تصور کنید شیلد دارک پرنس (Dark Prince) 200 جان دارد و شما از اسپل لایتنینگ با دمیج 650 برای از بین بردن آن استفاده می‌کنید. در این شرایط نباید انتظار داشته باشید که 200 دمیج صرف از بین رفتن شیلد شده و 450 دمیج هم به دارک پرنس وارد شود، بلکه در این شرایط فقط شیلد دارک پرنس (Dark Prince) از بین می‌رود و جان او کاملا فول باقی خواهد ماند.
  • از کارت دارک پرنس یا Dark Prince برای خنثی کردن پرنس شارژ شده هم می‌توانید استفاده کنید. در این شرایط بعد از برخورد پرنس با شاهزاده تاریکی فقط شیلد آن از بین می‌رود.
  • اگرچه دمیج اتک های دارک پرنس (Dark Prince) در مقایسه با پرنس (Prince) بر روی تاورها کمتر است، اما با این حال بهتر است همیشه سعی کنید از رسیدن او به تاور جلوگیری نمایید. در غیر این صورت متوقف کردن او کمی دشوار می‌شود.
  • اسپل زپ (Zap) می‌تواند شارژ شاهزاده تاریکی (Dark Prince) را متوقف کند. همچنین می‌توانید از کارت های کم هزینه‌ای مثل اسکلت ها (Skeletons)، گوبلین ها (Goblins)، گوبلین های نیزه انداز (Spear Goblins) و غیره هم برای متوقف کردن شارژ دارک پرنس هم استفاده کنید. بعد از اینکه شارژ او متوقف شد، می‌توانید با پیاده کردن صحیح کارت هایی مثل گوبلین گنگ (Goblin Gang)، بربرین ها (Barbarians) و حتی ارتش اسکلت ها (Skeleton Army) او را از بین ببرید.
  • استفاده ترکیبی از کارت دارک پرنس یا Dark Prince در کنار کارت پرنس (Prince) هم می‌تواند نتیجه خیلی خوبی داشته باشد. بدین منظور بهتر است که دارک پرنس نقش سرباز تنک و پیشرو را ایفاء کند.
  • یکی از بهترین کارت هایی که می‌توانید از آن برای مقابله با کارت دارک پرنس یا Dark Prince استفاده کنید، کارت مینیون هورد (Minion Horde) است.

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ  

  • استفاده از دارک پرنس (Dark Prince) به همراه اسپل فریز (Freeze) هم می‌تواند در برخی شرایط چه برای اتک و چه برای دفاع مناسب باشد. بدین منظور سعی کنید دارک پرنس (Dark Prince) را کمی دورتر از سرباز های دشمن پیاده کنید تا قبل از رسیدن به آن‌ها شارژ شود. وقتی چند لحظه تا رسیدن او به دشمنان باقی مانده است، اسپل فریز (Freeze) را خالی کنید. در این شرایط دارک پرنس فرصت کافی دارد تا با اتک های با دمیج منطقه ای خود تمام این سرباز ها را از بین ببرد.
  • با لول آپ کارت دارک پرنس یا Dark Prince شاهد افزایش جان، شیلد و دمیج شاهزاده تاریکی (Dark Prince) خواهید بود. جزئیات دقیق‌تر مربوط به ای مسئله در جدول زیر نمایش داده شده است:

کارت دارک پرنس یا Dark Prince

پس کارت دارک پرنس یا Dark Prince از برخی جوانب بسیار شبیه به کارت پرنس (Prince) محسوب می‌شود، اما تفاوت های جالبی هم مابین آن‌ها وجود دارد که استفاده از هر یک را در شرایط خاص نسبت به کارت دیگر برتر می‌کند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت دارک پرنس یا Dark Prince بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با این کارت یا هر یک از موارد اشاره شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن‌ها یاری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

خرید قطعه موبایل

قطعات گوشی آیفون 6s

قطعات سامسونگ A51

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments