معرفی کارت های بازی کلش رویال ؛ کارت Barbarians یا بربرن ها

کارت Barbarians یا بربرن ها

کارت Barbarians یا بربرن ها هم از دیگر کارت های نسبتا محبوب در اوایل انجام بازی کلش رویال (Clash Royale) محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی کارت Barbarians یا بربرن ها بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با کارت Barbarians یا بربرن ها در بازی کلش رویال (Clash Royale)

بربرین ها از شناخته شده‌ترین سرباز های بازی کلش رویال (Clash Royale) هستند که علاقمندان به بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) هم با آن‌ها آشنایی کامل دارند. برخی از گیمرها بازی کلش رویال علاقه خاصی به استفاده از این پیاده نظام ها دارند. اما بیایید با قابلیت ها و توانایی های بربرین ها در بازی کلش رویال بیشتر آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی گوشی

در این مقاله قصد داریم به معرفی کارت Barbarians یا بربرن ها در بازی کلش رویال (Clash Royale) بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.


کارت Barbarians یا بربرن ها

معرفی کارت Barbarians یا بربرن ها در بازی کلش رویال (Clash Royale)

بربرین ها یا همان Barbarians در بازی کلش رویال پیاده نظام‌های خوش هیکل و عصبانی هستند که به ساختمان ها و سرباز های دشمن حمله ور می‌شوند. نکات و مسائل زیر برای آشنایی دقیق با کارت Barbarians کلش رویال از اهمیت بالایی برخوردار هستند:

کارت Barbarians یا بربرن ها

  • کارت Barbarians یا بربرن ها در آرنا 3 (Arena 3) یا بربرین باول (Barbarian Bowl) آنلاک می‌شود.
  • این کارت یک کارت معمولی یا اصطلاحا Common است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیرات موبایل اپل

  • با پیاده کردن کارت Barbarians یا بربرن ها شاهد احضار 4 بربرین خواهید بود که خون (Hitpoint) و دمیج (Damage) متوسطی دارند. پس انتظار نداشته باشید که کارت مذکور برایتان معجزه کند!
  • برای استفاده از این کارت نیاز به صرف 5 اکسیر دارید.
  • از بربرین ها می‌توان به عنوان نیرو های مکمل در کنار سرباز های تنکی همچون جاینت (Giant) استفاده کرد. همچنین بربرین ها برای از بین بردن تک سرباز های قدرتمند دشمن نظیر پرنس (Prince) هم گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. در برخی شرایط استفاده از کارت Barbarians یا بربرن ها برای از بین بردن تاثیر کارت Skeleton Army هم بسیار مناسب خواهد بود.
  • از آنجایی که بربرین ها سرباز هایی با خون یا جان متوسط هستند، بنابراین زمانی که در استراتژی دفاعی موفق عمل کنند، می‌توانند سریعا روند بازی را برعکس کرده و با حمله به سمت تاورهای دشمن یک ضد حمله خوب را ایجاد نمایند. در این شرایط با پیاده کردن سایر سربازهایتان می‌تواند بازی را به نفع خودتان پیش ببرید.
  • اگرچه بربرین ها می‌توانند آسیب نسبتا خوبی به سرباز هایی همچون والکری (Valkyrie) یا دارک پرنس (Dark Prince) وارد کنند، اما در هر حال سرباز های نام برده شده با چند حرکت ساده بربرین هایتان را از بین می‌برند. پس فقط در شرایطی از کارت Barbarians یا بربرن ها برای مقابله با این سرباز ها استفاده کنید که نیاز به خریدن کمی زمان دارید.
  • نقطه ضعف بربرین ها مربوط به سربازهایی می‌شود که اتک اسپلش دارند. برای مثال ویزاد (Wizard) یا بومبر (Bomber) تهدید جدی برای کارت Barbarians یا بربرن ها محسوب می‌شوند. اگر سرباز مورد نظر یک سرباز پرنده یا هوایی مثل بیبی دراگون (Baby Dragon) باشد، به راحتی بربرین هایتان را حذف خواهد کرد.
  • فایر بمب یا همان Firebomb هم از اصلی ترین تهدیدهای کارت Barbarians یا بربرن ها محسوب می‌شود. یک بمب آتشی یا فایر بمب می‌تواند وجود بربرین هایتان را بی‌فایده کند.
  • همچنین اسپل پویزن یا سم (Poison) هم برای مقابله با بربرین ها یک استراتژی نسبتا مفید است. با این حال در اغلب موارد بربرین ها با خون کم شده از اسپل پویزن خارج می‌شوند، اما به سرعت توسط تاورها نابود خواهند شد.
  • اگر تمایل دارید که قدرت آسیب رسانی بربرین ها را در اتک ها افزایش دهید، استفاده از اسپل خشم یا Rage این امکان را برایتان محقق خواهد کرد. رسیدن بربرین ها به تاور های دشمن و پیاده کردن اسپل خشم بر روی آن‌ها می‌تواند آسیب جدی به تاور دشمن وارد و در اغلب موارد آن را ویران کند. در نظر داشته باشید که حتی اگر بدون اسپل ریج هم هر چهار بربرن شما قادر به رسیدن به تاورهای دشمن باشند، آسیب جدی به آن وارد خواهند کرد.
  • از کارت Barbarians یا بربرن ها می‌توانید برای مقابله با کارت هایی همچون شوالیه (Knight)، مینی پکا (Mini P.E.K.K.A)، رویال جاینت (Royal Giant) و سایر نیرو های این چنینی هم استفاده کنید. استفاده از کارت Barbarians یا بربرن ها برای دفاع در مقابل پکا (P.E.K.K.A) هم یک استراتژی خوب محسوب می‌شود. به طور کلی کارت بربرین ها یکی از بهترین کارت هایی است که می‌توان از آن برای از بین بردن نیروهای زمینی تنک و با دمیج بالای دشمن استفاده کرد.
  • از آنجایی که بربرین ها سرعت حرکت متوسطی داشته و راه‌های مقابله با آن‌ها بسیار زیاد است، بنابراین پیاده کردن آن‌ها در ابتدای بازی و پشت تاور اصلی کینگ به هیچ وجه رویکرد خوبی محسوب نمی‌شود و فقط منجر خواهد شد که 5 اکسیر خود را از دست دهید.
  • با پیاده کردن بربرین ها در مقابل پرنس شارژ شده (Prince) که با سرعت به سمت تاورتان در حال حرکت است، می‌توانید شارژ آن را متوقف و پرنس را از بین ببرید. البته صرف 5 اکسیر برای انجام این کار کمی زیاد خواهد بود، چرا که شما حتی با استفاده از کارت Skeletons (اسکلت‌ها) که فقط با یک اکسیر قابل استفاده است هم قادر به انجام این کار خواهید بود.
  • با لول آپ یا ارتقاء کارت Barbarians یا بربرن ها فقط دمیج و خون بربرین ها افزایش پیدا می‌کند و هیچوقت شاهد افزایش تعداد سرباز هایی که پیاده می‌شوند نخواهید بود و این تعداد بر روی 4 ثابت خواهد بود. جزئیات بیشتر مربوط به لول آپ کارت Barbarians یا بربرن ها را می‌توانید از عکس زیر مشاهده کنید:

کارت Barbarians یا بربرن ها

بنابراین با کارت Barbarians یا بربرن ها در بازی کلش رویال (Clash Royale) آشنا شدید. این کارت در واقع کارتی است که با توجه به شرایط می‌تواند به عنوان یک کارت دفاعی یا حمله‌ای مورد استفاده قرار گیرد. ضمنا کارت مذکور از همه نظر شامل اعتدال می‌شود. نظر شما در کارت بربرین ها چیست؟

 بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران  

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی کارت Barbarians یا بربرن ها بازی کلش رویال (Clash Royale) پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌های شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

 بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قطعات آیفون 8

قطعات اس 20 اولترا

تعمیرات موبایل

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments