نکات مهم فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

برای فارم کردن در لیگ تایتان (Titan League) بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) باید به نکات خاصی توجه داشته باشید، در غیر این صورت ممکن است روند کسب موفقیت‌هایتان چندان قابل قبول نباشد. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League) اشاره کنیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

لیگ تایتان یا قول اغلب گیمر های بازی کلش اف کلنز لیگ تیتان (Titan League) یکی از لیگ های سطح بالای بازی کلش محسوب می‌شود. بنابراین زمانی که به این لیگ می‌رسید، ممکن است با مشکل فارم کردن و جمع‌آوری غنائم مواجه شوید. پس لازم است که با در نظر گرفتن برخی نکات، روند کسب موفقیت ها و غارت هایتان را بهبود بخشید.

در این مقاله قصد داریم به آموزش فارم در لیگ تیتان کلش اف کلنز (Titan League) و ذکر نکاتی در مورد آن بپردازیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیر موبایل

فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

نکات مهم برای فارمینگ در لیک تایتان کلش اف کلنز (Clash of Clans)

برای فارم کردن در لیگ تایتان بهتر است که به کیفیت اهمیت بدهید و چندان دنبال کمیت نباشید. به بیان دیگر سعی کنید که تعداد اتک هایتان را کمتر کنید اما دقت بیشتری را صرف هر حمله نموده و به این صورت لوت بیشتری کسب نمایید. کسب سه ستاره در اتک های لیگ تایتان امر بسیار دشواری است که شاید بهتر باشد از آن صرف نظر کنید، اما همیشه سعی داشته باشید که در هر اتک حداقل 2 ستاره را کسب کنید. در ادامه نکات مهمی که برای فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League) باید به آن‌ها توجه کنید را ضمیمه کرده‌ایم:

فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

  • همیشه به دنبال کسب 2 ستاره باشید: برخی از گیمر ها به کسب یک ستاره در اتک هایشان بسنده می‌کنند و فقط تلاش خواهند کرد که خرابی بیش دشمن را از مرز 50 درصد عبور دهند. برخی دیگر هم برای کسب 3 ستاره در اتک ها بسیار حساس هستند. اما به نظر ما در لیگ تایتان باید روی کسب 2 ستاره تمرکز کنید. با کسب 2 ستاره از اتک هایی که می‌دهید، بوناس (Bonus) یا پاداش هر اتک به شما تعلق خواهد گرفت که در لیگ تایتان این پاداش مقدار بسیار خوب و مناسبی است. همچنین با کسب 2 ستاره در اتک ها روند دستیابی به شش ستاره‌ای که در روز می‌توانید از اتک هایتان بگیرید و پاداش دریافت کنید هم تسهیل می‌یابد. پس به نظر ما در لیک تایتان یا تیتان به دنبال کسب 2 ستاره از هر اتک باشید.
  • به بیس های با دارک اکسیر بالا اتک دهید: یکی دیگر از نکاتی که برای فارم کردن در لیگ تایتان باید به آن توجه کنید مربوط به انتخاب دهکده یا بیس های مناسب می‌شود. دارک اکسیر یل اکسیر سیار (Dark Elixir) در این مرحله نقش بسیار مهمی ایفاء می‌کند. سعی کنید به بیس هایی حمله ور شوید که دارک اکسیر بالایی داشته باشند و حداقل دارک اکسیری که برای ساخت نیرو هایتان مصرف کرده بودید بازگرداند. ضمنا فراموش نکنید که با کسب 2 ستاره از هر اتک، 2000 دارک اکسیر به عنوان پاداش دریافت می‌کنید!

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی iPhone با گارانتی اصلی

  • از والکری هم استفاده کنید: اما اگر بنا به هر دلیل بر روی دارک اکسیر متمرکز نیستید یا به هر نحوه اکسیر سیاه کمی برای ایجاد یک ارتش خوب دارید، می‌توانید بر روی ساخت نیرو های قوی دیگری همچون والکری تمرکز نمایید. عموما در اتک های لیگ تایتان (Titan League) بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) والکری می‌تواند نیروی موثر و به درد بخوری باشد.
  • تا می‌توانید نیرو هایتان را تقویت کنید: تقویت نیرو ها در لیگ تایتان از اهمیت بسیار بالای برخوردار است. اگر نیرو هایتان را تقویت کرده باشید و ارتشی قدرتمند را در اختیار داشته باشید، فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League) هم آسان‌تر می‌شود. این مسئله خود می‌تواند نقش یک پاداش یا بوناس را برایتان ایفاء کند، چرا که می‌توانید تقریبا به هر بیسی برای دستیابی به 2 ستاره اتک دهید.

مزیت لیگ تایتان (Titan League) برای فارم کردن چیست؟

لیگ تایتان برای فارم کردن یک محل بسیار مناسب است، اما چرا؟ دلایل متعددی وجود دارند که این لیگ را به محل مناسبی برای فارمینگ تبدیل کرده‌اند. برخی از این دلایل به شرح زیر هستند:

فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League)

  • نیازی به صرف زمان طولانی برای جستجوی بیس ها ندارید و این پروسه به دلیل زیاد بودن بیس ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.
  • بوناس یا پاداشی که در این لیگ برای اتک هایتان دریافت می‌کنید بسیار عالی است.
  • بیس هایی که در این لیگ حضور دارند عموما غنائم بسیار عالی نظیر دارک اکسیر مناسب را در خود ذخیره کرده‌اند. پس اتک دادن به آن‌ها می‌تواند منجر به کسب غنائم زیادی برایتان شود. این مسئله هم از دیگر نقاط قوت لیگ تایتان برای فارم کردن محسوب می‌شود.
  • این لیگ مکان خوبی برای تمرین کردن و انجام اتک های آزمایشی است و سنجش قدرت خودتان است. در این لیگ بیس های قوی دیده می‌شوند که تمرین اتک دادن به آن‌ها می‌تواند شما را برای آینده و اتک هایی که می‌دهید، آماده‌تر کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی اپل واچ

بنابراین با نکاتی که برای فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League) نیاز داشتید، آشنا شدید. اگر شما هم در مورد این موضوع نظری دارید، لطفا در بخش نظرات همین مقاله، کامنت خود را به ثبت برسانید تا سایر دوستان قادر به استفاده از تجربیات شما باشند.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش فارم در لیگ تایتان کلش اف کلنز (Titan League) پرداختیم و نکاتی را در رابطه با این مسئله خدمتتان ارائه کردیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

باتری آیفون 6 پلاس

تاچ ال سی دی A7 2017

تعمیرات موبایل

منبع cocland

نظرات کاربران (1)

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
کلشر
کلشر
1 سال گذشته

سلام یه سوال دادم اونم اینه که وقتی به لیگ تایتان و لجند برسیم چقدر جم دریافت میکنیم؟یا اصلا دریافت نمیکنیم؟؟