آموزش جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

خواندن پيام در تلگرام بدون خوردن تيك دوم

اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید که اپلیکیشن تلگرام به طور خودکار و با ریستارت دستگاه قادر به فعالیت نشود، این مقاله راهنمای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش نحوه جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

در شرایط پیش فرض هنگامی که گوشی شما راه اندازی می‌شود یا حتی برنامه تلگرام را از بخش اپلیکیشن های اخیر (Recent Apps) حذف می‌کنید، همچنان سرویس های تلگرام قادر به رد و بدل داده و به روز رسانی اطلاعات در پس زمینه دستگاه هستند. این امر سبب می‌شود تا تلگرام بتواند به صورت آنی برای دریافت پیام جدید نوتیفیکیشن ارسال کند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

اما اگر بنا به هر دلیل تمایل دارید تا از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی جلوگیری کنید، این مقاله را از دست ندهید. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

نحوه جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

اگر تمایل داشتید تا از اجرا و فعال شدن اتوماتیک تلگرام در تبلت یا گوشی خود ممانعت به عمل آورید، کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • آیکون سه خطی موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی اصلی تلگرام نمایان شود.
  • گزینه Settings را انتخاب کنید.
  • گزینه Notifications and Sounds را انتخاب نمایید.
  • دو گزینه Keep-Alive Service و Background Connection را غیر فعال کنید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون 

با طی کردن مراحل فوق اجرای اتوماتیک تلگرام با ریستارت شدن دستگاه یا حذف آن از بخش اپلیکیشن های اخیر غیر ممکن می‌شود. پس هر زمان که پیام جدیدی در تلگرام دریافت کنید، نوتیفیکیشنی از سوی این برنامه ارائه نمی‌شود. این نوتیفیکیشن ها فقط در زمانی ارائه خواهند شد که خودتان شخصا در گوشی وارد برنامه تلگرام شوید.

آموزش تصویری جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه جلوگیری از اجرای خودکار تلگرام با راه اندازی گوشی پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

iPhone 6s شیشه

iPhone 6 Plus شیشه

قطعات آیفون 8

تعمیرات موبایل

منبع telegram

نظرات کاربران (2)

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
Selena
Selena
4 سال گذشته

سلام من تلگرامم به صورت خود کار مدام خارج میشه دوباره باید شماره بزنم کد بده نصب کنم از بس ک خارج میشه دوباره نصب میکنم دیگ الان حتی نصب نمیشه چیکارکنم چرا اینجور میشه؟؟

عارف
عارف
4 سال گذشته

سلام فایده ای ندارد. تمام این تنظیمات را هم که انجام دهیم ، باز مشکل همچنان باقیست