معرفی ۹ برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

اگر قصد دارید که از یک نرم افزار مدیریت دانلود یا Download Manager مناسب در مک بوک خود استفاده کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با بهترین برنامه های Internet Download Manager برای مک بوک

اگر به خاطر داشته باشید، پیش از این در مقاله “معرفی 15 برنامه Internet Download Manager برتر برای اندروید” لیستی از بهترین برنامه های مدیریت دانلود یا Download Manager موجود برای سیستم عامل اندروید را خدمتتان معرفی کردیم. اما حالا نوبت به مک بوک های اپل و سیستم عامل Mac OS X می‌رسد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

در این مقاله قصد داریم به معرفی 9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک های اپل بپردازیم. برنامه های نام برده شده از بهترین ابزارهای مدیریت دانلود سال 2017 برای مک بوک ها محسوب می‌شوند. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.

معرفی بهترین برنامه های Internet Download Manager برای مک بوک

در ادامه لیستی از 9 برنامه برتر Internet Download Manager سازگار با مک بوک های اپل را خدمتتان ارائه می‌کنیم. لیست این برنامه ها به شرح زیر است:

 9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Folx Download Manager

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

اولین ابزاری که ما آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت برای مک بوک های اپل معرفی می‌کنیم، برنامه Folx Download Manager است. این برنامه به طور رایگان عرضه شده و از رابط کاربری بسیار خوبی بهره می‌برد. استفاده از آن آسان بوده و برنامه شامل قابلیت های متعددی می‌شود. یکی از بهترین ویژگی های برنامه Folx Download Manager مربوط به توانایی آن در توقف خودکار دانلود ها در شرایط قطعی اینترنت می‌شود. این برنامه به طور خودکار بعد از وصل شدن اینترنت پروسه دانلود را بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داد. برنامه مذکور شامل یک نسخه پرو هم می‌شود که قابلیت های متعددتری را در اختیارتان قرار خواهد داد.

تعمیرات اپل

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Jdownloader

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

نرم افزار Jdownloader هم یکی دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت دانلود موجود برای مک بوک های اپل است که مجموعه ای از قابلیت های کاربردی را به همراه دارد. این برنامه به صورت اوپن سورس یا منبع باز منتشر شده و از طریق زبان برنامه نویسی جاوا توسعه یافته است. این برنامه به طور ویژه برای وان کلیک هاستینگ و اشتراک گذاری از طریق سرویس هایی مثل Rapidshare و غیره بهینه‌سازی شده است. رابط کاربری برنامه هم کاملا مناسب طراحی گردیده اما سرعت اجرای آن در استارتاپ کمی پایین است.

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Leech

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

برنامه Leech از نظر رابط کاربری و محیط یکی از ساده ترین برنامه های مدیریت دانلود از اینترنت یا همان Internet Download Manager مجود برای سیستم عامل Mac OS X محسوب می‌شود که البته قابلیت های بسیار خوبی دارد. این برنامه به شکل ویژه ای سرعت دانلود اطلاعات را افزایش می‌دهد و کاربر را قادر می‌سازد تا برای استفاده از برنامه و سرورهایش یوزرنیم و رمز عبور تعیین کند. اگر به دنبال یک برنامه Internet Download Manager خوب و ساده برای مک بوک خود هستید، نرم افزار Leech یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات اپل 

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه iGetter

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

شاید با دیدن عکس فوق تصور کنید که محیط برنامه iGetter پیچیده است، اما به واقع اینطور نیست. استفاده از این برنامه شاید به سادگی برنامه Leech نباشد، اما با این حال محیط پیچیده‌ای توسط آن ارائه نشده است و بدون تردید هر فردی از پس بکارگیری آن بر خواهد آمد. این برنامه توانایی بسیار خوبی در راستای افزایش سرعت دانلود فایل دارد و بدین منظور هر فایل را به پارت های مختلفی تقسیم می‌کند. به طور کلی نرم افزار iGetter یکی از بهترین ابزارهای مدیریت دانلود فعلی موجود برای مک بوک های اپل به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: تعمیرات تخصصی موبایل 

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Maxel

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

برنامه Maxel هم بدین تردید یکی از بهترین برنامه های Internet Download Manager فعلی موجود برای سیستم عامل OS X است. این برنامه هم با قسمت بندی فایل های دانلودی سبب می‌شود تا سرعت دانلود به شکل ویژه ای افزایش یابد. برنامه محیط ساده ای دارد و تب هایی در آن ارائه شده که دانلود های مختلف نظیر دانلود های تمام شده، دانلود های متوقف شده، دانلود های در انتظار، دانلود های ناموفق و غیره را در قالب لیست نمایش می‌دهد.

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Progressive downloader

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

برنامه Progressive downloader در مقایسه با اغلب برنامه هایی که نام بردیم محیطی پیچیده تر دارد، اما با این وجود استفاده از آن چندان دشوار نیست و از همه مهم تر اینکه کیفیت و قابلیت هایی که ارائه می‌کند تحسین برانگیز هستند. این برنامه را می‌توان یک ابزار مدیریت دانلود کامل محسوب کرد. یکی از اصلی ترین ویژگی های خوب این برنامه مربوط به توانایی آن در متوقف کردن موقت دانلود هایی می‌شود که کانکشن آن‌ها با مشکل مواجه شده است. این برنامه به خوبی این مسئله را مدیریت می‌کند و به محض ایجاد شرایط مناسب، پروسه دانلود را از همان بخش متوقف شده آغاز خواهد کرد. پس شما در حین دانلود با برنامه Progressive downloader هیچ نگرانی از بابت ناموفق بودن دانلود و بروز ارور نخواهید داشت. ضمنا این برنامه با تقسیم کردن هر فایل به سه قسمت منجر می‌شود تا پروسه دانلود با سرعت بالاتری انجام شود.

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Xtreme Download manager

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

برنامه Xtreme Download manager رابط کاربری خوبی دارد که استفاده از آن را ساده می‌کند. این برنامه به زبان جاوا نوشته شده و شامل الگوریتم های تقسیم بندی پویا و فشرده سازی اطلاعاتی می‌شود که سرعت دانلود را تا چند برابر افزایش خواهند داد. این برنامه فایل هایی که دانلود می‌کنید را به طور خودکار در دسته بندی های مختلفی مثل عکس، فیلم، فایل فشرده، موزیک و غیره دسته بندی و ارائه خواهد کرد. پس Xtreme Download manager هم یکی زا بهترین برنامه های Internet Download Manager یا مدیریت دانلود فعلی موجود برای مک بوک های اپل خواهد بود.

تعمیرات اپل

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه Download Shuttle

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

فکر نمی‌کنیم برنامه ای ساده تر از Download Shuttle وجود داشته باشد که بتوانید از آن به عنوان یک ابزار مدیریت دانلود ها در مک بوک استفاده کنید! این برنامه هر فایل را برای دانلود به بخش های بسیار متعدد و کوچک تری تقسیم خواهد کرد و بدین ترتیب سرعت دانلود را به شکل محسوسی افزایش می‌دهد. در طراحی این برنامه فقط به مسئله سهولت استفاده اهمیت داده شده و متاسفانه برنامه شامل قابلیت های خاص دیگری نمی‌شود، اما با این حال Download Shuttle یکی از بهترین ابزارهای مدیریت دانلود موجود برای مک بوک های اپل است.

9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک: برنامه iNetGet

معرفی برنامه Internet Download Manager برای مک بوک

آخرین برنامه Internet Download Manager مورد نظرمان، برنامه iNetGet است. این برنامه با رابط کاربری خوب و ویژگی های متعددی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان برای مدیریت دانلود ها در Mac OS X به شمار آید. برنامه مذکور قابلیت توقف خودکار دانلودها در صورت بروز مشکل در کانکشن و ادامه خودکار آن‌ها بعد از رفع مشکل را داراست و بدین صورت از بروز ارور در حین دانلود فایل جلوگیری می‌کند. ضمنا این ابزار فایل هایی که دانلود می‌کنید را به صورت خودکار در پوشه های مختلفی مثل عکس، ویدئو، موزیک، فایل فشرده و غیره دسته بندی و ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات آیفون

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 9 برنامه Internet Download Manager برای مک بوک های اپل پرداختیم. برنامه های نام برده شده مطمئنا از بهترین نرم افزارهای مدیریت دانلود فعلی موجود برای سیستم عامل Mac OS X محسوب می‌شود. چنانچه در مورد هر یک از برنامه های نام برده شده نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قطعات گوشی

قیمت دوربین پشت iPhone 7 Plus

قطعات گوشی سامسونگ S10e

تعمیرات موبایل

منبع mac.eltima

نظرات کاربران (0)

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments